2025-06-23 20:20

Prabangos prekių sektorius patiria pirmą reikšmingesnį nuosmukį per 15 metų, neskaitant pandemijos nuopuolio

LVMH nuotr. VŽ koliažas.
LVMH nuotr. VŽ koliažas.
Ekonominiai iššūkiai, prekybos karai, geopolitinė įtampa ir rinkų nestabilumas mažina prabangos prekių vartotojų pasitikėjimą visame pasaulyje, o tai daro didelį poveikį šio segmento verslų pardavimams.

Remiantis naujausia prabangos sektoriaus ataskaita, kurią konsultacijų įmonė „Bain & Co.“ praėjusią savaitę Milane pristatė kartu su Italijos prabangos įmonių asociacija „Altagamma“, aukščiausio lygio prekių gamintojai susiduria su iššūkiais, kokių nebuvo, neskaitant pandemijos, nuo 2008–2009 m. pasaulinės finansų krizės.

Prabangos prekių rinka (įskaitant prabangius viešbučius, automobilius ir visus kitus sektorius) kasmet pasiekia apie 1,5 trln. Eur vertę.

52795
130817
52791