„Pasidaryk pats“ milžinei „Kingfisher“ pardavimų proveržį modeliuoja dirbtinis intelektas

Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkė „Kingfisher“, turinti daugiau nei 2.000 parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 78.000 žmonių, šiuo metu veikia aštuoniose Europos šalyse su skirtingais mažmeninės prekybos ženklais: B&Q, „Castorama“, „Brico Depot“, „Screwfix“, „TradePoint“ ir „Koctas“. Arčiausiai Lietuvos šis tinklas turi parduotuvių Lenkijoje, kur, kaip nurodoma bendrovės ataskaitoje investuotojams, finansinį laikotarpį, pasibaigusį 2024 m. sausio 31 d., pardavė prekių už 1,69 mlrd. GBP.
Pagrindinės bendrovės „Kingfisher“ pardavimų skyriaus naujausias elementas – DI grupė, kurią sudaro 30 žmonių, ir kuriai vadovauja Mohsenas Ghasempouras, imasi vis naujų iniciatyvų, nukreiptų į geresnę klientų patirtį, sklandesnę prekių paiešką ir galiausiai – galimybę didinti veiklos efektyvumą tiek pasirinkose prekių kategorijose, tiek apskritai įmonėje. Vien šiais metais pradėta per 20 naujų su DI susijusių iniciatyvų ir jų, kaip britų leidiniui „Retail Gazette“ tvirtina DI grupės vadovas, tik daugės.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai