2024-10-18 19:50

„Pasidaryk pats“ milžinei „Kingfisher“ pardavimų proveržį modeliuoja dirbtinis intelektas

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Prieš dvejus metus tarptautinė namų apyvokos reikmenų bendrovė „Kingfisher“ priėmė sprendimą sukurti savo nuosavus dirbtinio intelekto (DI) pajėgumus, kurie padėtų skatinti pardavimus bei efektyviau valdyti atsargas, ir dabar konstatuoja, kad sprendimas buvo teisingas.

Jungtinės Karalystės (JK) prekybininkė „Kingfisher“, turinti daugiau nei 2.000 parduotuvių, kuriose dirba daugiau nei 78.000 žmonių, šiuo metu veikia aštuoniose Europos šalyse su skirtingais mažmeninės prekybos ženklais: B&Q, „Castorama“, „Brico Depot“, „Screwfix“, „TradePoint“ ir „Koctas“. Arčiausiai Lietuvos šis tinklas turi parduotuvių Lenkijoje, kur, kaip nurodoma bendrovės ataskaitoje investuotojams, finansinį laikotarpį, pasibaigusį 2024 m. sausio 31 d., pardavė prekių už 1,69 mlrd. GBP.

Pagrindinės bendrovės „Kingfisher“ pardavimų skyriaus naujausias elementas – DI grupė, kurią sudaro 30 žmonių, ir kuriai vadovauja Mohsenas Ghasempouras, imasi vis naujų iniciatyvų, nukreiptų į geresnę klientų patirtį, sklandesnę prekių paiešką ir galiausiai – galimybę didinti veiklos efektyvumą tiek pasirinkose prekių kategorijose, tiek apskritai įmonėje. Vien šiais metais pradėta per 20 naujų su DI susijusių iniciatyvų ir jų, kaip britų leidiniui „Retail Gazette“ tvirtina DI grupės vadovas, tik daugės. 

52795
130817
52791