Strateginiai pokyčiai: dalis prekybos erdvių transformuojamos į pramogų ir žaidimų parkus

- Keli pramogų operatoriai tiria plėtros galimybes.
- Šalia dešimtmetį veikiančių sektoriaus lyderių stoja keli naujokai.
- Kauno „Akropolis“ šiuo metu renkasi naują pramogų operatorių, įsikursiantį ketvirtame aukšte.
- „Sky Park“ įkūrėjas: viskas prasidėjo nuo poreikio sukurti erdvę saviems vaikams.
- „Pašilaičiai PC“ vos atsidariusi „360 Arena“ sulaukė didelio populiarumo.
- Aktyvios pramogos sudomino ir „Gera dovaną“.
Viena pirmųjų prieš daugiau nei dešimtmetį šioje srityje veikti pradėjusių ir išaugusių į gana sėkmingą pramogų operatorę – UAB „Ausila“, valdanti „Sky Park“ erdves. Įmonės įkūrėjas Vahuras Verrevas, išgirdęs klausimą apie strategiją, tik šypteli, mat tuomet, kai nusprendė imtis šios veiklos, apie verslo modelį, pelną, ambicijas nė negalvojo. Svarbiausias tikslas buvo sukurti erdvę, kurioje būtų smagu leisti laiką saviems vaikams, taigi pasiūlyti labai kokybišką produktą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai