Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2024-10-17 05:45

Strateginiai pokyčiai: dalis prekybos erdvių transformuojamos į pramogų ir žaidimų parkus

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Viena esminių didžiųjų prekybos centrų (PC) rizikų – per pandemiją kilęs ir po jos dar kurį laiką trukęs e. prekybos bumas nepakeitė vartotojo tiek, kad jis nebenorėtų pirkti realiose parduotuvėse. Prie centrų gebėjimo susigrąžinti srautus prisidėjo ir sėkmingi strateginiai žingsniai, dalį erdvių užleidžiant į šeimas orientuotoms pramogoms, laisvalaikio praleidimo sprendimams, kitoms paslaugoms. Pastaruoju metu nišą įžvelgia ir drąsiai investuoja ir nauji pramogų operatoriai.
  • Keli pramogų operatoriai tiria plėtros galimybes.
  • Šalia dešimtmetį veikiančių sektoriaus lyderių stoja keli naujokai.
  • Kauno „Akropolis“ šiuo metu renkasi naują pramogų operatorių, įsikursiantį ketvirtame aukšte.
  • „Sky Park“ įkūrėjas: viskas prasidėjo nuo poreikio sukurti erdvę saviems vaikams.
  • „Pašilaičiai PC“ vos atsidariusi „360 Arena“ sulaukė didelio populiarumo.
  • Aktyvios pramogos sudomino ir „Gera dovaną“.

Viena pirmųjų prieš daugiau nei dešimtmetį šioje srityje veikti pradėjusių ir išaugusių į gana sėkmingą pramogų operatorę – UAB „Ausila“, valdanti „Sky Park“ erdves. Įmonės įkūrėjas Vahuras Verrevas, išgirdęs klausimą apie strategiją, tik šypteli, mat tuomet, kai nusprendė imtis šios veiklos, apie verslo modelį, pelną, ambicijas nė negalvojo. Svarbiausias tikslas buvo sukurti erdvę, kurioje būtų smagu leisti laiką saviems vaikams, taigi pasiūlyti labai kokybišką produktą.

52795
130817
52791