„Armani“ pajamos pernai augo, nepaisant sulėtėjimo Azijoje

„Armani“ grupės grynasis pelnas prieš mokesčius pernai augo 4,4%, iki 224,5 mln. Eur.
„Pajamų augimo sulėtėjimas atspindi bendras korekcijas prabangos rinkoje, ypač Azijoje, išskyrus Japoniją, ir prieinamesniame pasiūlos segmente – 2023-iųjų antrąjį pusmetį užfiksuotas ir 2024-ųjų pirmąjį pusmetį patvirtintas vienženklis pajamų sumažėjimas, palyginti su puikiu pirmuoju praėjusių metų pusmečiu“, – teigiama pranešime.
Lėtėjantis Kinijos, antros pagal dydį pasaulio ekonomikos ir pagrindinės prabangos prekių rinkos, augimas darė neigiamą įtaką įvairių mados prekių ženklų, ne tik „Armani“, pardavimo rodikliams.
Prekės ženklo įkūrėjas ir vadovas Giorgio Armani pareiškė, kad bendrovė yra pasirengusi suvaldyti rinkos iššūkius ir nesieks kuo didesnio pelno bet kokia kaina.