H&M pelnas per metus išaugo 1,5 karto

Danielis Erveris, bendrovės vadovas, sakė, kad pasiektas „geriausias pelną ir pinigų srautas per daugelį metų“, o pelnas atskaičius mokesčius siekė 5 mlrd. SEK (442 mln. Eur).
Jis teigė, kad grupės pelningumas buvo stiprus dėl „laipsniško pardavimų plėtros tobulinimo“ ir „geros sąnaudų kontrolės“.
Pardavimo pajamos didėjo 3%, iki 59,6 mlrd. SEK (5,27 mlrd. Eur).
„Keturis ketvirčius iš eilės sparčiai augus pelnui, esame geroje padėtyje, kad pasiektume savo ilgalaikį tikslą – pelningumas ilgainiui viršytų 10%. Tačiau sąlygos šiemet pasiekti tokį lygį tapo sudėtingesnės“, – pareiškė D. Erveris.
„H&M“ pasaulyje turi daugiau kaip 4.300 parduotuvių.
1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.