2024-06-27 16:05

H&M pelnas per metus išaugo 1,5 karto

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, ketvirtadienį pranešė grynojo pelno per savo finansinių metų antrąjį ketvirtį (pavasario mėnesiais) gavusi 52% daugiau nei prieš metus.

Danielis Erveris, bendrovės vadovas, sakė, kad pasiektas „geriausias pelną ir pinigų srautas per daugelį metų“, o pelnas atskaičius mokesčius siekė 5 mlrd. SEK (442 mln. Eur).

Jis teigė, kad grupės pelningumas buvo stiprus dėl „laipsniško pardavimų plėtros tobulinimo“ ir „geros sąnaudų kontrolės“.

Pardavimo pajamos didėjo 3%, iki 59,6 mlrd. SEK (5,27 mlrd. Eur).

„Keturis ketvirčius iš eilės sparčiai augus pelnui, esame geroje padėtyje, kad pasiektume savo ilgalaikį tikslą – pelningumas ilgainiui viršytų 10%. Tačiau sąlygos šiemet pasiekti tokį lygį tapo sudėtingesnės“, – pareiškė D. Erveris.

„H&M“ pasaulyje turi daugiau kaip 4.300 parduotuvių.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M, kuriai taip pat priklauso tokie prekių ženklai kaip COS, „Weekday“ ir „Arket“, veikia daugiau nei pusšimtyje šalių.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791