Dirbtinis intelektas ir vartotojų apsipirkimo patirtis: kas penktas – nusivylęs

Per pastarąjį dešimtmetį vartotojų ir mažmenininkų santykiai labai pasikeitė. Revoliuciniu laikotarpiu įvardijami pandemijos metai, kai nemažai ir vyresnės kartos pirkėjų išmoko pirkti internetu. Dabar, galvodamas apie kokį nors pirkinį, dažnas klientas pirmiausia panaršo internete, o neretai čia ir įsigyja reikiamą prekę.
Nėra visiškai aišku, kokia dabar svarbiausia fizinių parduotuvių paskirtis – ar jose turėtų būti kuo platesnis asortimentas, o gal pritraukti daugiau klientų padėtų išskirtinės patirtys, asmeniniai konsultantai. Viskas priklauso nuo prekės ženklo tikslų ir finansinių galimybių. Akivaizdu, kad technologijos atveria naują pasaulį, kuris labiausiai įtraukia naujausios kartos pirkėjus, aktyviai besinaudojančius socialiniais tinklais.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai