2024-01-26 21:22

Dirbtinis intelektas ir vartotojų apsipirkimo patirtis: kas penktas – nusivylęs

Sveno Simono („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Sveno Simono („Imago“ / „Scanpix“) nuotr.
Nepaisaint to, kiek daug kai kurie mažmenininkai skiria pastangų ir išteklių prekybos inovacijoms diegti, naujausias pasaulinės technologijų bendrovės IBM tyrimas rodo, kad daugelis šiuolaikinių vartotojų yra nepatenkinti mažmeninės prekybos įmonių suteikiama patirtimi – jų nedžiugina nei apsipirkimas fizinėje parduotuvėje, nei internete.

Per pastarąjį dešimtmetį vartotojų ir mažmenininkų santykiai labai pasikeitė. Revoliuciniu laikotarpiu įvardijami pandemijos metai, kai nemažai ir vyresnės kartos pirkėjų išmoko pirkti internetu. Dabar, galvodamas apie kokį nors pirkinį, dažnas klientas pirmiausia panaršo internete, o neretai čia ir įsigyja reikiamą prekę. 

Nėra visiškai aišku, kokia dabar svarbiausia fizinių parduotuvių paskirtis – ar jose turėtų būti kuo platesnis asortimentas, o gal pritraukti daugiau klientų padėtų išskirtinės patirtys, asmeniniai konsultantai. Viskas priklauso nuo prekės ženklo tikslų ir finansinių galimybių. Akivaizdu, kad technologijos atveria naują pasaulį, kuris labiausiai įtraukia naujausios kartos pirkėjus, aktyviai besinaudojančius socialiniais tinklais. 

52795
130817
52791