2024-01-19 06:45

Pardavimų strategija: nesegmentuoju, o matau tave vieną

Indrekas Rahi, „Numen Consulting Baltic“ valdybos narys. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Indrekas Rahi, „Numen Consulting Baltic“ valdybos narys. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Indrekas Rahi, asmeninio ir komandinio tobulėjimo, klientų aptarnavimo konsultantas, „Numen Consulting Baltic“ valdybos narys, VŽ sako, kad pastaraisiais metais pardavimų strategijos patiria skaitmeninę transformaciją, o sėkmingiausi verslai kliaujasi duomenimis grįstomis įžvalgomis ir geba atsiriboti nuo menkai vertingų segmentavimo įrankių, bet randa kelią prie konkretaus kliento, pateikdami jam asmeninį pasiūlymą.

25-erius metus verslus konsultuojančio I. Rahi pastebėjimu, didžiausias pokytis pardavimų srityje įvyko pastaraisiais metais: dauguma pardavimo strategijų dabar teikia pirmenybę skaitmeniniams sprendimams, pasitelkia įvairius internetinius kanalus, su klientais sąveikauja virtualiai. 

„Dar neseniai užteko tiesiog būti matomam internete, o dabar svarbu pasitelkti visus įmanomus įrankius, kad nukreiptum klientą sprendimo priėmimo link, stengiamasi sukurti vieno langelio principu veikiančią internetinę parduotuvę“, – sako I. Rahi.

52795
130817
52791