Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

41
  • 2023-12-21T07:18:35+02:00

    60% nuo gaunamų pajamų? Ponas nesigaudo mokesčiuose ar sąmoningai verkdamas meluoja?

  • 2023-12-21T07:34:25+02:00

    Siūlau padidinti kavos puodelio kainą iki 6eur. Dabar 4eur per mažai...

    • 2023-12-21T08:29:52+02:00

      Iki 5.99 jei tiksliau ;)

    • 2023-12-21T12:51:54+02:00

      Užupio picerijoje jau metai kaip flatwhite 6 Eur :D

  • 2023-12-21T08:02:24+02:00

    Na, iš tiesų paverkime kartu su Vero Cafe (UAB Ex prompto), kaip sunku buvo, yra ir bus. Bet dabar pažvelkime į įmonės vardu registruotą autoparką - o ten “apverktini” Bmw iX1 ir Audi Q8 E-tron, kurie abu registruoti 2023 metais :D Tikrai, sunkus tas gyvenimas Vero Cafe :D

    • 2023-12-21T08:12:50+02:00

      Hipsteriai iš stiklainėlių ofisėlių sunešė ;)

    • 2023-12-21T08:16:42+02:00

      Come on man. Labai jau runkeliška vertinti pagal vadovo mašinas verslo problemas ar sėkmę. Įmonėje dirba 249 darbuotojai, lizingo įmokos už šiuos abu auto atitinka vieno darbuotojo atlyginimą. Mizeris čia. Visai kitaip jei įmonėje 5 darbuotojai.

    • 2023-12-21T08:32:13+02:00

      Vėl anglicizmai да

    • 2023-12-21T11:49:13+02:00

      Kai imonei sunku ir mokesciai spaudzia tranportas imones atrodo ne kaip BMW ar Audi o Renault, Škoda ar net Dacia. Numoti ranka i 1000eur imoka kasmenesine ir sakyti kad cia mizeris o poto verkti ant lietuvos kaip sunku imonej tai liudniau nei liudna

    • 2023-12-21T11:52:34+02:00

      už ix ir e troną nemažą avansą turėjo sumokėti lizingui o ir palūkanos kosmose, taigi nemažai pinigų srauto nukreipta į vertės nekuriančius daiktus

    • 2023-12-21T12:06:10+02:00

      Ta prasme 10 milijonų įmonės apyvarta. Absoliučiai nieko nekeičia ar lizingo įmoka yra 500 ar 1000, tai vis tiek nesudaro net 0.1 procento apyvartos :D Čia kaip tau galvot ar pirkti ikėjoj dešrainį su pagardais ar be pagardų. O nusipirkus su pagardais aplinkiniai piktinsis, kad išlaidauji sunkmečiu :D

    • 2023-12-21T12:27:14+02:00

      Jei būtų sunku, kiekvieną centą taupytų. Jei taupyti nereikia, reiškia nėra blogai. O ir šiaip kaip blogai, pajamos per metus išaugo nuo 5,6 milijonų iki 9,1 milijono. Ir ne, automobilio sąnaudas lyginti su pajamomis nesąmonė, nes naujas auto tau pajamų neatneša. Lyginti turėtum su pelnu prieš mokesčius, nes būtent iš šito pinigų srauto perki auto. O šiaip klausimas, kokias dar asmenines sąnaudas sukišęs į verslą, jei jau e-tron'as neva darbui.

    • 2023-12-21T19:14:10+02:00

      Yra labai faina patarlė: -"Jei lietuvis verkia, kad sunku, vadinasi rytoj pirks naują automobilį". O šiaip tai Vero cafe bottleneck'as yra Vėželis. Tai sėkmės jam ir palinkėsim- keisti požiūrį ir mąstyti plačiai, o ne kaimietiškai (kaunietiškai)

  • 2023-12-21T08:11:16+02:00

    Na, ir UAB Šviežia Kava įmonės transporto parku tikrausiai taip smarkiai nesiskundžia, kitaip negu situacija rinkoje :D Apynauji Jaguar F-Pace (beje, kovido metais ir registruotas) ir Mini, be kurių tikrai tikrai nepavyktų verslo daryti, tikrai indikuoja, kad sunku šiam verslui, oi sunku :D

  • 2023-12-21T08:33:28+02:00

    Mėgdavau anksčiau kelioms valandoms atvykti pasivaikščiojimui į Vilniaus senamiestį, visuomet išgerdavau ir kavos. Bet kai įvestas parkavimo mokestis 2,50 EUR/val. įsk. šeštadienius ir sekmadienius ir iki 22 val., tai čia jau per daug. Todėl ir nyksta gyvastis Vilniaus centre ir senamiestyje. Kam man tas relaxas, kai min. 5 pinigus turiu sumokėti už orą.

    • 2023-12-21T08:47:41+02:00

      Kaip šimašius su benkunskiu pasakytų- važiuok troleibusu. Bet taip ir nesupranta, kad vien po nesamoningo kilpinio eismo įvedimo pardavimai ten visi krito stipriai. Akivaizdžiai matosi kaip naujos vietos atsidaro ir po kelių mėn. ar max metų užsidaro. Savaitgaliais dar tarkim susirenka liaudies (pagal parkavimo apkrovimą žiūrint). Bet darbo dienomis tai galima užsidaryti daugeliui, nes miręs tas senamiestis, kaip kokiam Taline. Jei padarys po 5Eur už valandą parkavimą, tai hipsterių ir savaitgaliais nebeliks. Visi gaivaus oro ir ramybės šalininkai galės vieni vaikščioti, tik net kavos nebus kur išgert...

    • 2023-12-21T09:11:39+02:00

      Senamiestis ne stovėjimo aikštele. Ten būtent žmonės ir susirenka kavos atsigerti ir pasivaikščiot, o ne mašinų dūmų uostyti. Niekas netrukdo pasistatyti kur atokiau ir ateiti (pasivaikščioti) iki senamiesčio. Jums ponams reikia vietos mašinai prie pat kavinės, kad nelipant iš jos ją ir išgerti.

    • 2023-12-21T10:52:41+02:00

      Parkavimo mokestis dar yra ženkliai per mažas. Retai tenka užsukt į senamiestį, bet visuomet tenka sukt ratus kol randi vietą prisiparkuot. Tad gal galėtumėt patikslinti kaip dėl parkavimo kainos nyksta gyvastis, jeigu parkavimo vietos praktiškai visuomet 90+ % užimtos?

    • 2023-12-21T11:48:49+02:00

      Retai ir (spėju) savaitgaliais. Užsukite darbo dieną. Pilna tų vietų, jei ne kaziukas ir ne eglutė. Tegul padaro 5e už valandą ir pamatysim kiek čia tos gyvasties liks...

    • 2023-12-21T12:19:45+02:00

      Reikia įvairių ir svarbiausiai patogių būdų nusigauti iki senamiesčio. Nes dabar vaizdas atrodo liūdnokai, senamiestis gyvas tik savaitgali ir vakarais, verslas trauksis dar labiau, nes nėra srautų, nieks dėl puodelio kavos ir abejotinos kokybės pasivaikščiojimo pusantros valandos logistikai nešvaistys - ką ir patvirtina verslai iš straipsnio, kraustantis arčiau hipsterių gyv. vietų.

    • 2023-12-21T12:20:24+02:00

      Dažniausiai darbo dienomis. Rygos senamiestyje pirma valanda 5 Eur, visos kitos 8 Eur, algos mažesnės nei Vilniuje. Bet niekur ta gyvastis nedingus.

    • 2023-12-21T12:31:17+02:00

      Problema dabar jau nebe parkavimo mokestis valandinis, o parkavimo mokestis aplink gyvnetojams, kurie už grašius - mėlynoje zonoje pirmas auto 43€/METUS, antras net visi baisųs 52€/metus - MĖLYNOJE ZONOJE! Pirmas auto jei kainuotų kokie 240€/metus, o antras 1200€/metus, tada suprasčiau. O dabar tiesiog gyventojai patogiai užkiša parkavimą, nes beveik nieko nekainuoja. Senamiestyje parkavimo vietą nusipirkti realiai kainuoja 30-50k€. Na bent tiek kainavo prieš COVID dar. Dabar dar bus brangiau. Parkavimo vietos atsipirkimas pagal savivaldybę eina per 700 metų, jei jokių išlaidų nepatirtum. O jas patiria. Realiai atsipirkimas - niekada.

    • 2023-12-21T12:50:19+02:00

      Vilniaus lyginti su Ryga neišeina (senamiesčio dydžiai skiriasi, visai kito dydžio miestai gyventojų prasme, tramavajus ir pan...), nebent su Talinu. Talino centras - miręs net savaitgaliais.

    • 2023-12-21T13:14:21+02:00

      Kažkaip nesidomėjau parkavimo kainomis gyventojams, bet tokios kainos atsako į klausimą kodėl trūksta vietų. Norėtųsi suprast logiką dėliojusių tokią kainodarą. Kaip metinis leidimas mėlynojoje zonoje gali būt pigesnis nei mėnesinė parkingo vietos nuoma miegamajam mikrorajone.

    • 2023-12-21T13:22:25+02:00

      Nepasakokit pasaku apie mirusi mieste, pilnas tas senamiestis ir darbo dienom, ir savaitgaliais

    • 2023-12-21T13:45:36+02:00

      Nėra čia ko nesuprasti. Logika kaip ir kituose rajonuose: trūksta vietos parkavimui, tai reikia apmokestinti (jau iki Žirmūnų bei Antakalnio nužygiavo mokamos zonos). Tik finale gaunasi taip, kad visi gyventojai susiperka leidimus ir tos pačios mašinos toliau stovi tose pačiose vietose. Dieną miegamuose rajonuose aplink ofisus gal kiek laisviau ,nes ofisiniai nebeparkuoja visai dienai mašinų, bet vakare sitacija nei kiek nepasikeitusi, nes ar 10 Eur, ar 50Eur metams- visi sukrapšto. Balkone mašinos nepasidėsi. Todėl aš tai vadinus ne parkavimo problemų sprendimu, o tiesiog rinkliava. Gaila vieno, kad paskui tie pinigai nueina vėjais, o ne ten, kur turėtų...

    • 2023-12-21T13:52:39+02:00

      Matyt arba žodį "pilnas" arba "senamiestis" mes suprantame skirtingai. Jei lyginti iki ir po kilpinio eismo įvedimo, tai žmonių srautų paprastą dieną skirtumas akivaizdus. 6 metus dirbau senamiestyje... Po kažkokio pusdurnio sprendimo be jokių alternatyvų uždaryti eismą senamiestyje dabar 24/7 nuo mašinų užsikišusi Šventaragio g. tikrai nėra senamiestis.

    • 2023-12-21T14:05:34+02:00

      Tik klaidą padariau, antram auto ne 52€/metus, o per mėnesį, t.y. 600€ - tai jau geriau. Bet jei vidiniame kieme antras auto stovės tik - tai jau 26€/mėn. (300€/metus), bet tiesiog tada pirmą auto visi susitaria statyti gatvėje, kad vidiniame kieme liktų daugiau vietos. Ir šiaip ne, senamiestis tuščias nėra. Mašinų sumažėjo, taip, bet ne mašinos kažką senamiestyje veikia. Ir senamiestis senamiesčiui nelygu. Ne visur yra traukos vietų. Išėjus ketvirtadienio-šeštadienio vakare, ten kur yra traukos objektai, pasijauti kaip Palangos Basanavičiaus gatvėje.

    • 2023-12-21T17:28:36+02:00

      Suma gatvėse metams turi būt ne jūsų minimi 10 ar 50 eur, o keli šimtai, t.y. panaši kiek gyventojas sumokėtų už parkingo paskolą. Tik tuomet problema ims spręstis. Bet dabar deja dauguma pirkdami butus nusprendžia pataupyt ant parkingo, nes "kažkur pasistatysiu". Atitinkamai parkingo vietoms nėra paklausos ir statytojai jų įrenginėja minimaliai.

    • 2023-12-21T19:08:03+02:00

      Absoliučiai pritariu. Tik ne visada kaltas žmonių mąstymas. Pvz. šimašininkai nusprendė, kad centre parkingo nereikia. Todėl net ir perkant naują butą daugelyje projektų net nėra galimybės įsigyti ir parkavimo vietą, nes viena parkavimo vieta tenka keturiems butams. Apie dviejų vietų turėjimą apskritai galima pamiršti net ir turint pinigų. Nežinau centre naujo projekto, kuriame liktų neparduotų parkavimo vietų. Dažniausiai yra jų trūmumas.

    • 2023-12-24T01:10:04+02:00

      Tai, kad neisduoty staybos leidimu su 1 vieta 4 butams, privaloma norma yra ninimum 1 vieta butui. Nebent "viesbucius" stato pusiau nelegaliai

    • 2023-12-24T10:59:31+02:00

      Senos žinios pas tamstą. Visas Vilnius suskirstytas į zonas. Senamiestyje koef. 0.25. Miesto pakrašy- taip, liko galioti 1.

  • 2023-12-21T09:37:23+02:00

    Kodel valstybe ture padeti ne strateginiams verslams? Davai susimeskime, kad hiparikas uz kavos puodeli moketi ne 4.00 Eur, o 3.90 Eur. Dar susimeskime, kad tas pats hiparikas Vilniaus centre kepsni sukirstu ne uz 25 Eur, o uz 24 Eur. Siaip tai hiparikui px tas 0.1 Eur ar 1.00 Eur, jis vistiek gers ir valgys, nes tai priklauso nuo jo pajamu, o ne nuo kainu. O vat kavines savininkui jau ne px, nes jei valstybe prides po 1 Eur uz kiekviena klienta, tai jau ir visai nemaza sumele gaunasi. Gal turintys premium galetu pasakyti, kokius argumentus pateike kavos viryklu savininkai, pagrisdami "fakta", kad jie ypatingi ir juos turi visuomene remti?

  • 2023-12-21T09:37:30+02:00

    Kodel valstybe ture padeti ne strateginiams verslams? Davai susimeskime, kad hiparikas uz kavos puodeli moketi ne 4.00 Eur, o 3.90 Eur. Dar susimeskime, kad tas pats hiparikas Vilniaus centre kepsni sukirstu ne uz 25 Eur, o uz 24 Eur. Siaip tai hiparikui px tas 0.1 Eur ar 1.00 Eur, jis vistiek gers ir valgys, nes tai priklauso nuo jo pajamu, o ne nuo kainu. O vat kavines savininkui jau ne p-x, nes jei valstybe prides po 1 Eur uz kiekviena klienta, tai jau ir visai nemaza sumele gaunasi. Gal turintys premium galetu pasakyti, kokius argumentus pateike kavos viryklu savininkai, pagrisdami "fakta", kad jie ypatingi ir juos turi visuomene remti?

  • 2023-12-21T09:37:37+02:00

    Kodel valstybe ture padeti ne strateginiams verslams? Davai susimeskime, kad hiparikas uz kavos puodeli moketi ne 4.00 Eur, o 3.90 Eur. Dar susimeskime, kad tas pats hiparikas Vilniaus centre kepsni sukirstu ne uz 25 Eur, o uz 24 Eur. Siaip tai hiparikui px tas 0.1 Eur ar 1.00 Eur, jis vistiek gers ir valgys, nes tai priklauso nuo jo pajamu, o ne nuo kainu. O vat kavines savininkui jau ne -p-x-, nes jei valstybe prides po 1 Eur uz kiekviena klienta, tai jau ir visai nemaza sumele gaunasi. Gal turintys premium galetu pasakyti, kokius argumentus pateike kavos viryklu savininkai, pagrisdami "fakta", kad jie ypatingi ir juos turi visuomene remti?

  • 2023-12-21T09:38:14+02:00

    Kodel valstybe ture padeti ne strateginiams verslams? Davai susimeskime, kad hiparikas uz kavos puodeli moketi ne 4.00 Eur, o 3.90 Eur. Dar susimeskime, kad tas pats hiparikas Vilniaus centre kepsni sukirstu ne uz 25 Eur, o uz 24 Eur. Siaip tai hiparikui -p-x- tas 0.1 Eur ar 1.00 Eur, jis vistiek gers ir valgys, nes tai priklauso nuo jo pajamu, o ne nuo kainu. O vat kavines savininkui jau ne -p-x-, nes jei valstybe prides po 1 Eur uz kiekviena klienta, tai jau ir visai nemaza sumele gaunasi. Gal turintys premium galetu pasakyti, kokius argumentus pateike kavos viryklu savininkai, pagrisdami "fakta", kad jie ypatingi ir juos turi visuomene remti?

    • 2023-12-21T09:54:48+02:00

      Nėra ten argumentų ar prašymo paremti. Šiaip verkimas įprastinis - viskas blogai

  • 2023-12-21T10:55:59+02:00

    "Tame pačiame Gedimino prospekte tik atrodo, kad daug kavinių, iš tiesų labiau jaučiame migraciją: vieni atsidaro, kiti – užsidaro." Tai gal vis tik atsidarymų/užsidarymų priežastis ir yra, kad kavinių per daug ir iš kelių klientų net ir užkėlus kainas nelabai įmanoma išsilaikyt?

  • 2023-12-21T12:17:51+02:00

    aš tai laukiu kol kava kainuos kaip ir turėtų, kaip pietų Europos valstybėse ~1eur...

  • 2023-12-21T17:28:07+02:00

    Šiose vietose kavos nerasite, tai kavos gėrimai su daug cukraus, sirupo ir pienu. Italijoje Espresso puodelį gausite bet kur ir sumokėsite max 2 EUR. Jei norite gerti pamazgas iš popierinio puodelio ir sumokėti neadekvačią kaina šios vietos kaip tik Jums. Asmeniškai, neperku kavos iš Circle K, Viados, Caffeine, Vero ir t.t. Geriau sustoju normalioje kavinėje su normaliu kavos aparatu ir išgeriu kokybišką kava o ne pats apsitarnauju, stoviu eilėje ir sumoku nesamoninga kaina. Prabuskit VARTOTOJAI 😀

    • 2023-12-22T08:32:34+02:00

      Labai dėkoju, kad pasakei ką turėčiau mėgti ir koks turėtų būti mano skonis. Visai kaip tarybų sąjungoje.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791