2023-08-14 14:25

Rekordiniai „Deichmann Group“ metai: sėkmę lėmė investicijos ir plėtra

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vokietijos avalynės mažmenininkės „Deichmann Group“ bendrosios pajamos 2022 m. pasiekė rekordines aukštumas – daugiau nei 8 mlrd. Eur.

„Deichmann“, nepaisydama prognozuojamos krizės, pernai daugiausiai dėmesio skyrė investicijoms, taip siekdama sukurti tvirtus strateginius pagrindus, skelbia bendrovė. 

2023 m. „Deichmann“ ir toliau daugiausia dėmesio skiria plėtrai, parduotuvių tinklo modernizavimui, prekės ženklų asortimento plėtrai bei sėkmingos daugiakanalės verslo strategijos vystymui.

Esene, Vokietijoje, įsikūrusi „Deichmann SE“ bendrovė 2022 m. veikė 31 šalyje. Paskutiniaisiais finansiniais metais grupės pajamos pasiekė 8,1 mlrd. Eur pajamas. Lyginant su 2019 m., priešpandeminiais metais, augimas siekia 23%. Tai nulėmė fizinių ir internetinių parduotuvių vystymas, bei sėkminga plėtra užsienyje, pavyzdžiui, JAV.  

„Krizę įveikėme išnaudodami turimas galimybes bei optimistiškai žvelgdami į ateitį. Ypač džiugina tai, jog praėjusiais metais visos bendrovės mastu sparčiai augo „Deichmann“ prekybos vietų skaičius. Maždaug 9% augimas visose grupės parduotuvėse – labai teigiamas rezultatas. Jei skaičiuojame ir internetines parduotuves, galime teigti, jog iš viso pasiekėme apie 15% augimą“, – išplatintame pranešime teigia Heinrich Deichmann, „Deichmann SE“ valdybos pirmininkas.

2022 m. visame pasaulyje „Deichmann“ fizinėse ir internetinėse parduotuvėse buvo parduota 178 mln. avalynės porų. Grupė 67% apyvartos pasiekia už Vokietijos ribų. Iš viso 2022 m. gruodžio 31 d. bendrovė valdė 4.565 fizines ir 41 internetinę parduotuvę. Jose dirbo daugiau nei 48.000 darbuotojų.

2022-ųjų pradžioje bendrovė įsigijo du mažmeninės prekybos sportbačių tinklus JAV – „Jimmy Jazz“ ir „Expressions“. Joms iš viso priklauso 189 parduotuvės. Abiejų šių tinklų parduotuvės šiuo metu yra valdomos kaip „Snipes“ prekės ženklo parduotuvės. 

Taip pat buvo įsigytas ir Lenkijos avalynės tinklas „Distance“, turintis 28 parduotuves, bei „Shooster“, Kroatijoje turintis 15 parduotuvių. Jos taip pat tapo „Snipes“ prekės ženklo dalimi.

„Snipes“ prekės ženklas „Deichmann“ bendrovei priklauso nuo 2011 m. ir iki šiol yra sėkmingai vystomas. 2022 m. pabaigoje „Snipes“ valdė jau apie 700 parduotuvių dvylikoje šalių.

„Esame daug investavę į JAV, ten tikimės spartaus augimo. Praėjusių metų rezultatai patvirtina šiuos lūkesčius“, – komentuoja H. Deichmann.

Antroji „Deichmann“ koncepcijos atrama – JAV šeimos batų tinklas „Rack room shoes“.

2023 m. rekordinės investicijos

2023 m. numatytos didžiulės investicijos –apie 500 mln. Eur. Tai didžiausias įmonės metinis investicijų biudžetas, iš kurio maždaug pusė sumos bus skirta Vokietijai. 

Grupė ir toliau investuos į organinį augimą ir planuoja atidaryti apie 200 naujų parduotuvių visame pasaulyje.

„Mes vis dar tvirtai tikime parduotuvėmis, esančiomis centrinėse miestų gatvėse. Jos yra mūsų ramstis. Mūsų investicijos užtikrins, jog parduotuvės klientams būtų patrauklios ir suteiktų pirkėjams ypatingą apsipirkimo patirtį. Ir toliau daugiausia dėmesio skirsime mažmeninei prekybai bei šurmuliuojantiems miestų centrams, – pažymi H. Deichmann. – Ypač spartus augimas planuojamas Italijoje, kur 2023 m., įgyvendinant plėtros programą, bus atidaryta apie 30 naujų „Deichmann“ parduotuvių“.

Į grupės plėtros planus taip pat įtrauktos franšizės partnerės „Azadea Group“ valdomos parduotuvės. 2019 m. įžengus į Dubajaus, 2020 m. – Kuveito, o 2021, 2022 m. – Kataro ir Omano rinkas, Arabijos pusiasalyje bus atidaryta daugiau parduotuvių. Pirmąsias parduotuves Abu Dabyje ir Saudo Arabijoje planuojama atidaryti dar šiais metais.

„Deichmann“ Lietuvoje

VŽ rašė, kad prekybos tinklą „Deichmann“ valdanti bendrovė Lietuvoje 2022 m. fiksavo 15,8 mln. Eur apyvartą – 43% didesnę nei užpernai. Geri rezultatai skatina įgyvendinti plėtros planus: šiemet atidarytos dvi naujos parduotuvės, analizuojamos kitos plėtros galimybės, ypač mažesniuose miestuose.

Apyvartos augimas sietinas ne tik su infliacija. Parduotų batų porų skaičius pernai išaugo 25,9%, iki 537.039 vnt. Tarp populiariausios avalynės yra „Adidas“, „Asics“, „Bench“, „Puma“, „S.Oliver“ gaminiai.

„Pirmaisiais avalynės parduotuvių tinklo Lietuvoje metais stebėjome, kaip pirkėjai ieško vienos poros batų kelioms progoms. Dabar lietuviai savo batų lentynas pildo skirtingomis poromis kiekvienai progai“, – sako Živilė Bložienė, 15-ąjį gimtadienį Lietuvoje pažyminčios UAB „Deichmann avalynė“ vykdomoji pardavimų direktorė Baltijos šalims. 

Šiuo metu Lietuvoje veikia 23 „Deichmann“ parduotuvės skirtinguose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Mažeikiuose, Visagine, Jonavoje.  

„Deichmann SE“ pagrindinė būstinė yra Esene, Vokietijoje, įmonė buvo įkurta 1913 m. ir iki šiol yra šeimos įmonė. 

52795
130817
52791