2023-06-16 08:45

„Deichmann avalynės“ apyvarta šoko į viršų, planuojama plėtra

Živilė Bložienė, UAB „Deichmann avalynė“ vykdomoji pardavimų direktorė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Živilė Bložienė, UAB „Deichmann avalynė“ vykdomoji pardavimų direktorė Baltijos šalims. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklą „Deichmann“ valdanti bendrovė 2022 m. fiksavo 15,8 mln. Eur apyvartą – 43% didesnę nei užpernai. Geri rezultatai skatina įgyvendinti plėtros planus: šiemet atidarytos dvi naujos parduotuvės, analizuojamos kitos plėtros galimybės, ypač mažesniuose miestuose.

Apyvartos augimas sietinas ne tik su infliacija. Parduotų batų porų skaičius pernai išaugo 25,9%, iki 537.039 vnt. Tarp populiariausios avalynės yra „Adidas“, „Asics“, „Bench“, „Puma“, „S.Oliver“ gaminiai.

Živilė Bložienė, UAB „Deichmann avalynė“ vykdomoji pardavimų direktorė Baltijos šalims, VŽ sako, kad vadovybė patenkinta praėjusių metų rezultatais. Sėkmę ji sieja su nuolat analizuojamais vartotojų lūkesčiais ir pastangomis atitikti klientų poreikius. 

52795
130817
52791