2023-08-01 08:45

„Walmart“ kelia didesnę grėsmę e. prekybos milžinei „Amazon“

„Imago Images“ / „Scanpix“ nuotr.
„Imago Images“ / „Scanpix“ nuotr.
Nors nei „Walmart“, nei „Amazon“ viena kitos neįvardija konkurentėmis, abi turi didelių augimo ambicijų, todėl jų keliai vis labiau susikirs, mano ekspertai. „Walmart“ greičiausiai plės produktų pasiūlymą internete, siekdama pritraukti daugiau uždirbančių amerikiečių, o „Amazon“ sieks įsitvirtinti maisto prekių srityje – tiek internete, kur maisto prekių pirkimas vis dar sudaro tik apie 10% nuo 800 mlrd. USD vertės JAV prekybos maistu rinkos, tiek ir, žinoma, fizinių parduotuvių segmente.
  • „Walmart“ greičiau įsiverš į „Amazon“ teritoriją, o ne priešingai, sako ekspertai.
  • „Walmart“ greičiausiai plės e. prekybos verslą ne maisto prekių srityje.
  • Jei „Amazon“ kasmet atidarytų 50 naujų „Fresh“ parduotuvių, po 10 m. pasiektų tik dabartinį „Whole Foods“ parduotuvių skaičių.
  • Atrodo, kad „Walmart“ perima „Amazon“ modelį, sako ekspertai.

Turint omenyje gana platų sričių, kuriose veikia „Amazon“, lauką, svarbu pažymėti, kad bendrovė konkuruoja ne tik su „Walmart“. Tyrimų bendrovės „Business Model Analyst“ vertinimu, pagrindiniai prekybininkės konkurentai 2023 m. be „Walmart“ yra „Alibaba“, „eBay“, „Target“, „Netflix“, „Disney+“, „Microsoft Azure“, „Google Cloud Platform“ ir kt.

52795
130817
52791