Žiniasklaida: LVMH svarsto savo portfelį papildyti „Cartier“

    Publikuota: 2023-03-25
    „Shutterstock“ nuotr.
    svg svg
    „Shutterstock“ nuotr.

    Didžiausia pasaulyje prabangos prekių grupė „Louis Vuitton Moet Hennessy“ (LVMH) galbūt ieško galimybių įsigyti prancūzų juvelyrinių dirbinių prekės ženklą „Cartier“, priklausantį „Richemont“ prabangos prekių grupei. Tokios informacijos LVMH nekomentuoja, tačiau Šveicarijos leidinys „Finanz und Wirtschaft“ rašo turintis duomenų apie tikėtiną įsigijimą.

    Šiuo metu savo portfelyje turinti tokius mados prekės ženklus kaip „Louis Vuitton“ ir „Tiffany & Co“, LVMH galimai norėtų įsigyti konkurentą „Cartier“.

    Ekspertų vertinimu, „Cartier“ papildytų LVMH prekės ženklų portfelį, sustiprintų grupės juvelyrinių dirbinių kategoriją, kurioje nuo 2021 m. yra ir „Tiffany & Co“.

    Johannas Rupertas, kuriam priklauso didžioji dalis „Cartier“ akcijų, nepritaria sandoriui ir bandys jam priešintis, teigia „Finanz und Wirtschaft“ šaltiniai.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Prekyba“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Komunikacijos agentūra „Agency 1323“ keičia pavadinimą

    Iki šiol „Agency 1323“ vardu veikusi komunikacijos agentūra keičia pavadinimą ir prekių ženklo identitetą į...

    Rinkodara
    12:05
    „Vilniaus prekybos“ grupėje dirbęs A. Namajuška: ten turi atiduoti save, nepristatai rezultatų – nesi grupės dalis Premium 3

    Aurimas Namajuška priklausė grupei entuziastų, kurie 2010 m. iš „Vilniaus prekybos“ (VP) grupės išėjo kartu...

    Prekyba
    11:01
    Parduotuvių ateitis – robotai ir „protingi“ vežimėliai Verslo tribūna

    Kada parduotuvėse matysime robotus, lentynose ekranus vietoj popieriukų su kainomis, išmanius vežimėlius, o...

    Prekyba 2024
    06:00
    JAV fondas toliau „Kesko Senukams“ sąskaitas išrašo per teismą Premium

    Ginčai dėl nuomos mokėjimo per pandemiją skelbtus karantinus tarp statybinių ir apdailos medžiagų tinklo...

    „Peek & Cloppenburg“ pardavimus augino trečdaliu, išmokės dividendus Premium

    Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos UAB „Peek & Cloppenburg“ Lietuvoje 2022-aisiais fiksuoja savo...

    Prekyba
    05:45
    „Gusto blyninių“ valdytoja pradeda bankroto procesą Premium

    UAB „Gusto namai“, valdanti trijų „Gusto blyninių“ tinklą Vilniuje, pradeda bankroto procesą.

    Mano verslas
    05:45
    Gegužę „Audi“ stimuliavo „premium“ segmentą, „Tesla“ tapo populiariausiu elektromobiliu Premium

    „Toyota“ vėl susigrąžino trumpam užleistą lyderio poziciją, „Audi“ prekybininkai tikina, kad „premium“...

    Automobiliai
    2023.06.05
    „ChatGPT“ e. prekyboje: pranašumas ar žaidimas pilkojoje zonoje Premium 1

    Praėjusią savaitę e. platforma „Varlė.lt“ prie populiariausių prekių pradėjo skelbti ne tik įprastus...

    Rinkodara
    2023.06.05
    Vėl rotacija: J. Bivainytė grįžta vadovauti „Maxima LT“

    UAB „Vilniaus prekybos“ įmonėse įvyko rotaciniai pokyčiai keliose grupės bendrovėse. Pastaruosius metus...

    Prekyba
    2023.06.05
    „Sanitex“ finansiniai metai: rekordinis pelningumas ir dividendai Premium 2

    Plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos, platinimo ir logistikos UAB „Sanitex“ pardavimo pajamos 2022 m.

    Prekyba
    2023.06.05
    „PakMarkas“ pristato naują įrankį smulkiems gamintojams: etiketė paprastai ir greitai Verslo tribūna

    Bendrovė „PakMarkas“ rinkai pristatė virtualų įrankį mark24.lt, kuris labiausiai turėtų sudominti smulkaus...

    Prekyba
    2023.06.05
    Karas pakeitė požiūrį: kitų gerovei neaukoja tik trečdalis Lietuvos 1

    Lietuvos žmonių poreikis prisidėti prie kitų žmonių gerovės pastaraisiais metais labai pasikeitė. Tyrimo...

    Rinkodara
    2023.06.04
    „IAB Europe“: tarp Baltijos šalių skaitmeninės reklamos biudžetai didžiausi Lietuvoje

    Nepaisant ekonominio ir politinio nestabilumo, skaitmeninės reklamos išlaidos Europoje išaugo 9,8% iki 86...

    Rinkodara
    2023.06.04
    Dalijimosi paslaugų galimybės ir iššūkiai: nuo automobilių ir paspirtukų iki NT Premium

    Pasaulyje yra apie 10.000 dalijimosi ekonomikai priskiriamų bendrovių. Jos veikia daugiau nei 130 šalių, o...

    Prekyba
    2023.06.04
    Gamintojai abejoja oficialiai skelbiamu alkoholio vartojimo mažėjimu 5

    Statistikams skelbiant, kad 2022 m. Lietuvoje alkoholio suvartojimas krito 7,4%, alkoholio gamintojai teigia,...

    Prekyba
    2023.06.04
    Kaip „eBay“ sekasi pardavėjams iš Lietuvos: stato į vietą konkurentus Premium

    Kas 12 sekundžių per „eBay“ nuperkamas daiktas iš Lietuvos, o kol konkurentai miega, prekybininkai iš...

    Mano verslas
    2023.06.04
    NATO viršūnių susitikimo Vilniuje komunikacijos kampanijoje – vienybės žinutė

    Iki vieno didžiausių ir svarbiausių renginių Lietuvoje, NATO viršūnių susitikimo Vilniuje, liko kiek daugiau...

    Rinkodara
    2023.06.03
    E. prekyba: didžiausios apsipirkimo kliūtys ir lyderiaujantys prekių ženklai Premium

    Pandemija neišmokė lietuvių pirkti maisto internetu – daugiau nei pusė šalies gyventojų maisto internetu...

    Prekyba
    2023.06.02
    „Lidl Plus“ lojalumo programa – su naujais partneriais 2

    Nuo šiol „Lidl Plus“ lojalumo programėlėje klientai ras ne tik specialius pasiūlymus ir nuolaidų kuponus...

    Rinkodara
    2023.06.02
    Apdovanoti geriausi NT projektai Baltijos šalyse

    Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai ir investuotojai iš rankų nepaleidžia lyderių pozicijų geriausių...

    Statyba ir NT
    2023.06.02

    Verslo žinių pasiūlymai