2022 m. lietuvių gamintojai į užsienio „Lidl“ parduotuves eksportavo produktų už 59 mln. Eur

    Publikuota: 2023-02-21
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    Vokietijos kapitalo prekybos tinklas „Lidl“ praneša, kad bendradarbiavimas su vietos gamintojais stiprėja. Šiuo metu prekybos tinklas nuolatos dirba su daugiau nei 239 tiekėjais ir gamintojais iš Lietuvos. Be to, lietuvių gamintojų produkcija eksportuojama į 26 šalyse veikiančias „Lidl“ parduotuves.

    Radostinas Roussevas-Peine, „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius, įmonės pranešime akcentuoja, kad dalis pirkėjų „Lidl“ lentynose nori rasti lietuviškų produktų, ne tik išskirtinio „Lidl“ asortimento, kuris žadino pirkėjų smalsumą tinklui pradėjus veiklą Lietuvoje. Suprasdamas vietos gamintojų produkcijos reikšmę klientams „Lidl“ nuo pirmų veiklos metų bendradarbiauja su Lietuvos gamintojais. 

    „Jau per pirmus „Lidl“ metus Lietuvoje mes pradėjome bendradarbiauti su 60 vietinių tiekėjų, kurių skaičius nuolatos augo ir auga toliau. Mūsų tikslas – stiprinti bendradarbiavimą su vietos gamintojais, padėti augti jiems ir augti kartu su jais. Šiuo metu nuolatos dirbame su daugiau nei 239 lietuviškais tiekėjais, o mūsų parduotuvėse yra apie 700 vietos produktų“, – teigia R. Roussevas-Peine.

    Vadovas akcentuoja, kad bendradarbiaudami su „Lidl“ Lietuvos gamintojai gali pasiekti klientus kitose šalyse. 2022 m. lietuvių gamintojų produkcija eksportuota į 26 šalis, eksporto vertė viršijo 59 mln. Eur. Lietuvos verslus „Lidl“ dažnai atranda ir ieškodama gamintojų savo privatiems prekės ženklams – tai vienas iš būdų patekti į prekybos tinklo lentynas.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    „Privačių prekės ženklų produktai „Lidl“ parduotuvėse sudaro beveik 90% asortimento, didžioji dalis pieno, duonos produkcijos – gaminama čia pat, Lietuvoje. Pieno produktus su privačia „Pilos“ etikete gamina ir tokie Lietuvos gamintojai kaip „Rokiškio pienas“, „Žemaitijos pienas“, „Varėnos pienelis“. Taip pat, bendradarbiavimas su „Lidl“ vietos gamintojams atveria galimybes plėsti savo asortimentą ir prekiauti ne tik Lietuvos, bet ir kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse. Pavyzdžiui, šiuo metu „Varėnos pienelio“ asortimentą galima rasti ir dar 26 „Lidl“ šalyse“, – vardija Roussev-Peine.

    Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 68 „Lidl“ parduotuvės 26-uose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

    Lietuvoje „Lidl“ konkurenciją sudaro „Maxima“, „Iki“, „Norfa“, „Rimi“, „Express Market“, „Koops“, „Grūstė“, įvairios specializuotos mėsos, sūrio, duonos krautuvės. 

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Prekyba“
    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    „Maxima“ be komunikacijos komandos užleido pozicijas „Iki“ ir „Rimi“ Premium

    Kol prekybos tinklas „Maxima“ tebeformuoja naują komunikacijos ir rinkodaros komandą, konkurentai šių metų...

    Rinkodara
    2023.03.20
    „Amazon“ atleis dar 9.000 darbuotojų

    Pirmadienį Andy Jassy, „Amazon“ generalinis direktorius, darbuotojams pranešė, kad atleis dar 9.000 žmonių.

    Inovacijos
    2023.03.20
    V. Sinkevičius: naujos pakuočių taisyklės gyventojui kasmet padės sutaupyti iki 100 Eur 3

    Virginijaus Sinkevičiaus, už aplinką atsakingo Europos Komisijos nario, teigimu, direktyva dėl pakuočių ir...

    Pramonė
    2023.03.20
    „Maistas – ne ginklai“, arba Kaip „Vičiūnai“ prekiauja ir Kryme, ir Donbase 5

    Lietuvos maisto produktų gamybos „Vičiūnų grupė“ jau devynerius metus tiekia savo produkciją į Rusijos...

    Pramonė
    2023.03.20
    Maisto produktai „Svetofor“ tinkle: sviestas ne sviestas, varškė ne varškė Premium

    Tai, kuo prekiaujama Rusijos žemų kainų prekybos tinkle „Svetofor“, kurio savininkams priklauso parduotuvės...

    Pramonė
    2023.03.20
    „Tesco Convenience“ vadovas – apie naujo, hibridinio formato parduotuves Premium

    Panašiu tempu, kokiu Jungtinėje Karalystėje auga patogaus apsipirkimo sektorius, plečiasi ir pagrindinio...

    Prekyba
    2023.03.20
    Kino pavasaris: filmų maratono nepraleidžia ir didieji prekių ženklai Premium

    Kovo 16 d. šalies kino teatruose startavo dešimt dienų karaliausiantis „Kino pavasaris“, kuris kasmet...

    Rinkodara
    2023.03.19
    Ką turėtumėte žinoti, jei e. parduotuvėje pirkėjas apsigalvojo ir nepirko

    Beveik 70% pirkėjų, norinčių įsigyti prekes ar paslaugas internetu, susiduria su situacijomis, kai planuoto...

    Mano verslas
    2023.03.19
    Gydytojai-influenceriai – alternatyva draudžiamam paciento įvaizdžiui 1

    Aktyvesnė gydytojų komunikacija socialiniuose tinkluose kartu tampa ir teisėta alternatyva draudžiamam...

    Rinkodara
    2023.03.18
    Ir jauni darbuotojai tampa deficitu, o „žalesnės žolės“ efektas tik stiprėja Premium 5

    Anksčiau dalis įmonių jaunuoliams vangiai atverdavo duris, nes norėdavo tik patyrusių darbuotojų, o dabar...

    Vadyba
    2023.03.17
    „Zaros“ savininkės „Inditex“ pelną augina stiprus verslo modelis

    Ispanijos mados prekių mažmenininkės „Inditex“, valdančios „Zara“, „Pull&Bear“, „Bershka“ ir kitų prekės...

    Prekyba
    2023.03.17
    „Amazon“ – ne karalius, „AliExpress“ – vis aršesnė konkurentė Lietuvos e. prekybininkams Premium

    Lankomiausių e. komercijos prekybininkų reitingas Lietuvoje, įtraukus ir globalias platformas, – kitoks.

    Rinkodara
    2023.03.17
    J. Černauskis: kodėl „Apple“ nešiojamus kompiuterius darbo vietoje matysime vis dažniau? Verslo tribūna 10

    Panašu, kad praėjusiais metais augimu džiuginusį „Apple“ sėkmingai atranda verslo sektorius. Amerikiečių...

    Inovacijos
    2023.03.17
    Gydytojai influenceriai – megažvaigždės konservatyviame medicinos pasaulyje Premium

    Gydytojai nuomonės formuotojai – vis dažniau pastebima rinkodaros tendencija ir Lietuvoje, ir užsienyje.

    Rinkodara
    2023.03.16
    Naudotų automobilių įvežimas į Lietuvą augo 17,6%

    Nuo praėjusio gruodžio pirmą kartą registruojamų naudotų automobilių skaičius toliau didėja, dominuoja...

    Automobiliai
    2023.03.16
    Nauja iniciatyva Neringoje: A. Paleičikas turi idėją statyti parduotuvę ir savitarnos plovyklą Premium 1

    Neringos savivaldybė per pirmą pateikimą nepritarė projektiniams pasiūlymams, pagal kuriuos Nidos–Smiltynės...

    Prekyba
    2023.03.16
    Tyrimas: siekiant parduoti per socialinius tinklus, akys krypsta į „TikTok“

    Pardavimas transliuojant gyvai socialiniuose tinkluose tapo reikšmingu kanalu per pandemiją. Nemažai...

    Prekyba
    2023.03.15
    „Norfa“ aplenkė kitus prekybos tinklus pagal atlyginimų medianą Verslo tribūna

    „Norfa“ prekybos tinklas aplenkė konkurentus ir tapo lyderiu pagal mokamų atlyginimų medianą. Pilną mėnesį...

    J. Garbaravičius apie „nuobodžiausią“ savo investicijų portfelį: padėjai ir pamiršai Premium 6

    Pirmiausia atskrieja pasiūlymas apsižvalgyti neseniai sostinėje baigtoje atnaujinti buvusioje banko „Hermis“...

    Statyba ir NT
    2023.03.15
    Griauna NT skelbimų monopolį: naujas žaidėjas nusitaikė į antrą vietą Premium 36

    Į Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) skelbimų rinką žengia naujas vardas – „Realu.lt“. Naujojo portalo...

    Rinkodara
    2023.03.15

    Verslo žinių pasiūlymai