2023-01-27 06:45

Du žaidėjai: 5 pozicijos Baltijos šalių e. komercijos TOP 10

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
2022-uosius e. komercijos bendrovės baigė optimistiškai – dauguma jų augino klientų srautus. Tai lėmė ir padidėjęs vartotojų naudojamų įrenginių skaičius, ir didesnė jų migracija tarp įrenginių, įvairesni pirkėjų poreikiai. Kartu Lietuva išskiria iš kaimyninių šalių geresniais rodikliais.
  • Konkurencija iš „prekės turėjimo“ internete persikelia į kainos ir geresnės vartotojo patirties lauką.
  • Visose Baltijos šalyse matyti lėtėjimo ženklų, o tai taps didesniu spaudimu mažesnėms kainoms.
  • Kodėl „Pigu.lt“ nukeliavo į kitą lygą, o kaip galėtų labiau augti „Varle.lt“.

Bemaž visos pirmame TOP 10-uke esančios e. komercijos platformos Lietuvoje per praėjusius metus, palyginti su ankstesniais, skaičiavo dviženklius klientų srautų augimo rodiklius.

52795
130817
52791