2022-09-29 08:45

Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į papildomą kanalą investavo rinkos senbuviai, anksčiau neprekiavę internetu. Skaitmeninio verslo sprendimus kuriančios įmonės sako, kad tolesnės verslų investicijos priklauso nuo jų strateginio požiūrio, nemažai didžiųjų planuoja augimą ir skiria biudžetą sprendimams gerinti.
  • Patogūs, vartotojų žingsnius nuspėjantys tarptautinių platformų sprendimai užkelia kartelę vietos verslui.
  • „Pigu“: investicijų procesas nuolatinis.
  • Jurgis Gylys, elektroninės komercijos ekspertas, sako dabar yra laikas sujungti visus kanalus, nes klientai jau laviruoja tarp skirtingų kanalų.
  • Tadas Četkauskas, „NFQ Technologies“ verslo vystymo vadovas, teigia, kad verslas vis aktyviau prekiauja socialiniuose tinkluose „TikTok“, „Facebook“ ar net „WhatsApp“.

„Statistos“ ekonomistų vertinimu, 2022 m. pasaulio e. prekybos apimtis mažės 2,5%, kai 2021 m. ji augo 17,6%, 2020 m. – 24,1%.

52795
130817
52791