Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta
- Patogūs, vartotojų žingsnius nuspėjantys tarptautinių platformų sprendimai užkelia kartelę vietos verslui.
- „Pigu“: investicijų procesas nuolatinis.
- Jurgis Gylys, elektroninės komercijos ekspertas, sako dabar yra laikas sujungti visus kanalus, nes klientai jau laviruoja tarp skirtingų kanalų.
- Tadas Četkauskas, „NFQ Technologies“ verslo vystymo vadovas, teigia, kad verslas vis aktyviau prekiauja socialiniuose tinkluose „TikTok“, „Facebook“ ar net „WhatsApp“.
„Statistos“ ekonomistų vertinimu, 2022 m. pasaulio e. prekybos apimtis mažės 2,5%, kai 2021 m. ji augo 17,6%, 2020 m. – 24,1%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai