„Kesko Senukai“ pristato lojalumo programą SMART NET – galios visame įmonės prekybos tinkle, suteiks dar daugiau naudų

Reklama publikuota: 2021-09-19
svg svg

Parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, siekdamas stiprinti daugiakanalės prekybos pozicijas, žengia dar vieną svarbų žingsnį. Įmonė pristato naują lojalumo programą SMART NET, kuri nuo 2021 m. rugsėjo 20 d. veiks visame „Senukų“ prekybos tinkle – fizinėse, elektroninėse bei franšizės partnerių parduotuvėse.

Naujosios programos dalyviai ne tik kaups lojalumo taškus, jiems taip pat bus skirtos papildomos nuolaidos, specialūs pasiūlymai, ypatingos prekių grąžinimo sąlygos.

Šiais laikais prekybininkai kovoja dėl kiekvieno kliento taikydami įvairias pakartotinį apsipirkimą skatinančias programas, tačiau daugelis jų tėra momentinių nuolaidų privilegija. Naujoji „Kesko Senukai Digital“ valdoma SMART NET lojalumo programa pradeda naują etapą „Senukų“ parduotuvių tinklo verslo ekosistemoje. Ši naujovė leis  užtikrinti nenutrūkstamą kliento kelionę viso pirkimo proceso metu, greičiau bei efektyviau prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių bei nuolat gerinti apsipirkimo patirtį tiek fizinėje, tiek internetinėje prekyboje. 

Naująją lojalumo programą pristato Vytautas Romeika, „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros direktorius Baltijos šalims.

– Fizinėse „Senukų“ parduotuvėse galiojo lojalumo programa „Mylimiausia“, o elektroninėje parduotuvėje – „Daugų ratas“. Naujoji lojalumo sistema papildys, o gal pakeis jas?

– Elektroninėje parduotuvėje „Senukai.lt“ galiojusi lojalumo programa „Draugų ratas“ nuo šiol tampa SMART NET. Ji pakeis dvi prieš tai galiojusias programas.

Naujoji lojalumo programa galios tiek perkant internetu, tiek fizinėse „Senukų“ parduotuvėse. Taip pat SMART NET sistemą planuojama įdiegti ir „Kesko Senukų“ valdomose „KSenukai“ parduotuvėse Latvijoje bei „K-Rauta“ parduotuvėse Estijoje.

nuotrauka::1

– Kaip bus su „Mylimiausia“ lojalumo programa? 

– Sutartis su „Mylimiausia“ lojalumo programa netrukus baigiasi, tačiau jos dalyviai programos naudomis dar galės naudotis iki 2022 m. birželio 18 d. Apie visus pokyčius šios lojalumo programos dalyvius informuosime individualiai.

Nuo šiol visą dėmesį skirsime savo įmonės daugiakanalės prekybos vystymui bei vieningos lojalumo programos plėtojimui. Siekėme sukurti patrauklią programą, kuria mūsų pirkėjams būtų patogu naudotis, ji galiotų visose prekybos tinklo parduotuvėse. Tad nuo 2021 m. rugsėjo 20 d. fizinėse „Senukų“ parduotuvėse pradės veikti lojalumo programa SMART NET, kuri suteiks įvairių naudų tiek internetinėje, tiek fizinėse parduotuvėse.

– Kaip tapti SMART NET lojalumo programos dalyviu?

– „Draugų rato“ nariams nieko daryti nereikia – jie iš karto taps naujosios lojalumo programos dalyviais bei galės naudotis naujosios programos privalumais bei naudomis.

Kitiems klientams tereikės užpildyti trumpą registracijos formą, kurią galima rasti svetainėje www.senukai.lt. Registracija itin paprasta – reikės suvesti tik savo el. pašto adresą ir sukurti slaptažodį. Tai atlikus, sistemoje suformuojama skaitmeninė SMART NET kortelė.

Jei visgi klientai norės turėti plastikinę kortelę – ją galės įsigyti fizinių parduotuvių kasoje ir aktyvuoti asmeninėje elektroninės parduotuvės „Senukai.lt“ paskyroje.

– Kokias SMART NET naudas gaus lojalumo programos dalyviai?

– Remdamiesi pirkėjų apklausos duomenimis, matome, kad jie itin palankiai vertina dabar galiojančią nuolaidų ir specialių pasiūlymų nuolatiniams klientams sistemą. Taip pat klientai džiaugiasi, kad kiekvieną kartą apsipirkdami gali kaupti bei išleisti lojalumo taškus. Tad naujoji lojalumo programa šias naudas ir toliau suteiks, jas dar labiau plėsime ir stiprinsime.

Apsipirkdami fizinėse „Senukų“ parduotuvėse, lojalumo programos dalyviai taip pat kaups taškus ir jais galės padengti iki 99 proc. pirkinių vertės. Taip pat SMART NET naudotojams bus skirti specialūs pasiūlymai, daugybė nuolaidų kasdien, 365 dienų prekių grąžinimo garantija.

– Kaip pasinaudoti SMART NET lojalumo programa?

– Elektroninėje parduotuvėje „Senukai.lt“ norint pasinaudoti visomis lojalumo programos teikiamomis naudomis, tereikia tik prisijungti prie savo paskyros.

Apsiperkant fizinėse parduotuvėse, kasoje reikės pateikti skaitmeninę arba plastikinę SMART NET kortelę.

– Kaip gimė programos pavadinimas, kokia jo reikšmė?

– Siekėme, kad programos pavadinimas atspindėtų mūsų klientus, būtų konkretus ir aiškus. Mūsų pirkėjai yra smalsūs, aktyvūs, išmanūs, šiuolaikiški, bet gerbiantys tradicijas. Jie – ieškantys ir randantys pačius netikėčiausius sprendimus. Vienas žodis, kuris apibendrina visas šias savybes – jie tiesiog patys gudriausi. O kad šis pavadinimas tiktų visose Baltijos šalyse, pasirinkome anglų kalbos žodį – SMART.

Žodis NET papildo pavadinimą, patikslina, kad „Senukai“ yra fizinių ir internetinių parduotuvių tinklas, vykdantis daugiakanalę prekybą, o mūsų pirkėjai yra visose trijose Baltijos šalyse, net ir mažiausiuose miesteliuose.

Taigi SMART NET – lojalumo programa gudriausiems.

nuotrauka::2

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Prekybos technologijų startuolis „ScanWatch“ pritraukė 0,5 mln. Eur

Besikuriantis prekybos technologijų startuolis „ScanWatch“ per pirminį finansavimo raundą pritraukė 0,5 mln.

Prekyba
2021.09.30
Prekybos objektų portfelį turintis „Lords LB“ fondas Lietuvoje pradeda turto išpardavimą Premium

Veiklą baigiantis investicijų bendrovės „Lords LB Asset Management“ fondas, kuris valdo prekybos objektų...

Statyba ir NT
2021.09.30
„Narbutas“ JAV atidaro antrąjį baldų saloną 

Praėjusiais metais atidariusi 230 kv. m. biuro baldų saloną garsiajame Manhatano rajone Niujorke, įmonių...

Pramonė
2021.09.30
„Aldi Nord“ neatsisakė planų žengti į Lietuvą    Premium 6

Mažmeninės prekybos galiūnė „Aldi Nord“ tikrai neatsisakė minčių žengti į Lietuvą, nors aktyvią sklypų...

Prekyba
2021.09.30
„Retail“ atgarsiai: prekybos sektoriui – optimistinės prognozės  Premium

Tūkstantį žiūrovų sutraukusiame VŽ organizuotame prekybos festivalyje „Retail“ užsienio ekspertų ir Lietuvos...

Prekyba
2021.09.30
Išvarginti logistikos chaoso, atidaro savas transporto linijas  Premium

Ieškodamos būdų ištrūkti iš užburto rato, logistikos, prekybos ir gamybos įmonės rizikuoja, pačios...

Logistika
2021.09.30
Slaptieji pirkėjai paskelbė, kuris prekybos tinklas aptarnauja geriausiai Premium 5

Slaptieji pirkėjai nustatė, kad aptarnavimo kokybė didžiuosiuose Lietuvos prekybos centruose per pastaruosius...

Paslaugos
2021.09.29
Mėnesio sandoris: CD&R už 7 mlrd. GBP perka ketvirtą didžiausią JK prekybos tinklą  Premium

Rugpjūčio pabaigoje JAV privataus kapitalo fondas „Clayton Dubilier & Rice“ (CD&R) pateikė 7 mlrd. GBP vertės...

Rinkos
2021.09.29
Rinkodaros startuoliui „Whatagraph“ – 7,2 mln. USD finansinė injekcija Premium

Duomenų analizės ir ataskaitų kūrimo UAB „Whatagraph“ pritraukė 7,2 mln. USD (6,2 mln. Eur) investiciją A...

Inovacijos
2021.09.29
„Maximos grupės“ ginčo su „Mart Inn“ detalės ir pamokos Premium

Vienos didžiausių šalyje veikiančios grupės „Vilniaus prekybos“ jungiamoms įmonėms „Maxima grupė“ ir...

Rinkodara
2021.09.29
Po 12 m. – naujas agentūros „Good one“ vadovas Premium

Tomas Varnas, skaitmeninės agentūros „Good one“ direktorius, palieka savo pareigas, tačiau iš bendrovės...

Rinkodara
2021.09.29
Rugpjūtį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta kilo 10,4% 

2021 m. rugpjūtį, palyginti su 2020 m. rugpjūčiu, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos...

Prekyba
2021.09.28
Nuomonės lyderiai: nevyriausybinių asociacijų ekspertų triumfas

Verslo komunikacijos lauką šį pusmetį aktyviausiai formavo nevyriausybinės asociacijos. Pirmąjį pusmetį...

Rinkodara
2021.09.28
„Utenos trikotažas“ kariuomenei tieks trikotažo už 3 mln. Eur 

SBA grupės įmonė per „Nasdaq“ Vilniaus biržą antradienį pranešė, kad pagal pasirašytą sutartį per...

Prekyba
2021.09.28
„GlaxoSmithKline Lietuvos“ apyvarta pernai augo 6% iki 27 mln. Eur

Didmeninės vaistų ir medicinos priemonių prekybos įmonė „GlaxoSmithKline Lietuva“ pernai gavo 27 mln. Eur...

Prekyba
2021.09.28
„Akropolis Group“ pirmojo pusmečio pajamos siekė 36 mln. Eur

Prekybos ir pramogų centrų plėtros ir valdymo bendrovė „Akropolis Group“ pirmąjį 2021-ųjų pusmetį gavo 36...

Prekyba
2021.09.27
„Ignitis ON“ įrengs stoteles prie „Maximų“  7

„Ignitis grupės“ elektros ir dujų tiekėja „Ignitis“ kartu su viena didžiausių mažmeninės prekybos bendrovių...

Logistika
2021.09.27
Aliuminio deficitas ir augančios kainos – galvos skausmas aludariams  Premium

Jau šią vasarą aludariai daugelyje šalių susidūrė su aliuminio skardinių trūkumu. Padėtis negerėja ir dabar,...

Prekyba
2021.09.27
Platformoje „Pigu“ prekiauja 4.000 įmonių   2

Pardavėjų, pasirašiusių sutartis prekiauti „Pigu“ grupės valdomoje e. prekybos platformoje Lietuvoje,...

Prekyba
2021.09.27
„Rimi“ regi naudą e. prekybos prenumeratoje, verslo klientų segmente, kliausis maistomatais Premium

Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ pardavimai internetu visose trijose Baltijos šalyse šių metų antrąjį...

Prekyba
2021.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku