Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos
Vienas tokių pavyzdžių – vartais į Japonijos rinką vadinama tarptautinė maisto paroda „Foodex“, kuri šį kovą vyko gyvai. Nors pandemija parodos lankytojų skaičių sumažino triskart, lietuvių stendui atstovavęs partneris iš Japonijos įsitikinęs, kad susitikimų produktyvumas nuo to tik padidėjo.
Parodoje Lietuvos maisto gamintojams atstovavo „Baltic Gastronomy Leaders“ (BGL), jungianti skirtingas asociacijas (Lietuvos ekologinių ūkių, Grūdų perdirbėjų, Lietuvos gėrimų ir kt.)
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai