2021-04-16 08:45

Eksportas į Japoniją: plėstis per pandemiją padeda vėl „gyvos“ parodos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors daugelis verslų ir šalių tebegyvena suvaržymų sąlygomis dėl pandemijos, vis dėlto palengva bandoma grįžti į įprastas gyvenimo vėžes. Savo ruožtu prekės ženklams nereikėtų atmesti potencialios galimybės sudalyvauti ir parodose, kurių rengėjai taip pat jau kelia galvas.

Vienas tokių pavyzdžių – vartais į Japonijos rinką vadinama tarptautinė maisto paroda „Foodex“, kuri šį kovą vyko gyvai. Nors pandemija parodos lankytojų skaičių sumažino triskart, lietuvių stendui atstovavęs partneris iš Japonijos įsitikinęs, kad susitikimų produktyvumas nuo to tik padidėjo.

Parodoje Lietuvos maisto gamintojams atstovavo „Baltic Gastronomy Leaders“ (BGL), jungianti skirtingas asociacijas (Lietuvos ekologinių ūkių, Grūdų perdirbėjų, Lietuvos gėrimų ir kt.)

52795
130817
52791