2021-02-28 19:15

Medžiojant akcijas: netikėtas žemų kainų milžinės iškilimas

„Syspeo“ / „Sypa“/ „Scanpix“ nuotr.
„Syspeo“ / „Sypa“/ „Scanpix“ nuotr.
Akcijų medžioklė tapo įprastu reiškiniu. Nuo 2008 m. Vokietijos prekybos tinklai „Aldi“ ir „Lidl“ sėkmingai išplėtė savo rinkos dalį nuo mažiau nei 5% iki daugiau nei 13%. Prekybos centrai, anksčiau kaip pagrindinį nuomininką siekdavę privilioti „Debenhams“ arba „Marks and Spencer“, dabar atvertomis durimis laukia parduotuvių „Primark“ arba „TJ Maxx“.

Pastaraisiais metais įspūdingai plėtėsi žemų kainų universalinės parduotuvės, prekiaujančios kruopščiai atrinktais žaislais, namų, asmens higienos, kanceliarinėmis ir maisto prekėmis.

Žlugus tokiems prekybos tinklams kaip „Woolworths“, „Focus DIY“ ir „Toys R Us“, „B&M“, Jungtinėje Karalystėje (JK) 2005 m. turėjusi 21 parduotuvę, šiandien jų turi 673 ir dar antrinę įmonę Prancūzijoje. Panašaus pobūdžio JK verslas „Home Bargains“ taip pat išaugo kaip ant mielių.

52795
130817
52791