Medžiojant akcijas: netikėtas žemų kainų milžinės iškilimas

Akcijų medžioklė tapo įprastu reiškiniu. Nuo 2008 m. Vokietijos prekybos tinklai Aldi ir Lidl sėkmingai išplėtė savo rinkos dalį nuo mažiau nei 5% iki daugiau nei 13%. Prekybos centrai, anksčiau kaip pagrindinį nuomininką siekdavę privilioti Debenhams arba Marks and Spencer, dabar atvertomis durimis laukia parduotuvių Primark arba TJ Maxx.
Pastaraisiais metais įspūdingai plėtėsi žemų kainų universalinės parduotuvės, prekiaujančios kruopščiai atrinktais žaislais, namų, asmens higienos, kanceliarinėmis ir maisto prekėmis. Žlugus tokiems prekybos tinklams kaip Woolworths, Focus DIY ir ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti