Didžiausio formato „Maximose“ pirkėjų sumažėjo ir apskritai hipermarketai praranda populiarumą

- Tyrimų bendrovių „Nielsen“ ir IRI duomenys apie pardavimus skirtinguose kanaluose.
- „Maximos“ ir „Iki“ komentarai: prekyba po karantino pasikeitė.
- Galimybės e. prekybos versle, atsigręžiant į senjorus ir investuojant į „click&collect“ sprendimus.
Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios „Palink“ generalinė direktorė, VŽ sako, jog, remiantis įmonės tyrimais, beveik trečdalis (29%) Lietuvos žmonių vis dar apsiperka rečiau, negu tai darydavo iki karantino. Palyginti su kitomis Vidurio Europos šalimis, kuriose veikia „Iki“ akcininkės „Rewe Group“ parduotuvės, Slovakijoje tokių žmonių yra 30%, bet Čekijoje ir Bulgarijoje gerokai mažiau – atitinkamai 18% ir 16%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai