2020-09-28 08:45

Didžiausio formato „Maximose“ pirkėjų sumažėjo ir apskritai hipermarketai praranda populiarumą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausio šalyje mažmenininko „Maximos“ didžiausio formato parduotuvėse pardavimai yra kritę, palyginti su praėjusiais metais. „Rimi“ irgi užsimena apie mažesnius pardavimus didžiuosiuose PC veikiančiose parduotuvėse. Tai itin išryškėjo per karantiną, kai žmonės, vengdami didelių srautų, rečiau lankėsi didžiuosiuose PC. Rinkos tyrimų bendrovių duomenys rodo, kad hipermarketų kanalas praranda populiarumą visame pasaulyje, bet auga mažos parduotuvės prie namų, žemų kainų tinklai ir prekyba internete.
  •  Tyrimų bendrovių „Nielsen“ ir IRI duomenys apie pardavimus skirtinguose kanaluose.
  • „Maximos“ ir „Iki“ komentarai: prekyba po karantino pasikeitė.
  • Galimybės e. prekybos versle, atsigręžiant į senjorus ir investuojant į „click&collect“ sprendimus. 

Nijolė Kvietkauskaitė, prekybos tinklą „Iki“ valdančios „Palink“ generalinė direktorė, VŽ sako, jog, remiantis įmonės tyrimais, beveik trečdalis (29%) Lietuvos žmonių vis dar apsiperka rečiau, negu tai darydavo iki karantino. Palyginti su kitomis Vidurio Europos šalimis, kuriose veikia „Iki“ akcininkės „Rewe Group“ parduotuvės, Slovakijoje tokių žmonių yra 30%, bet Čekijoje ir Bulgarijoje gerokai mažiau – atitinkamai 18% ir 16%.

52795
130817
52791