2020-02-27 09:00

PC „Panorama“ skelbia augimą rodančius rezultatus 

Prekybos centras „Panorama“ Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos centras „Panorama“ Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vieno didžiausių sostinės prekybos centrų „Panorama Lt“ nuomininkų apyvarta pernai pasiekė 145,34 mln. Eur su PVM ir, palyginti su 2018 m., augo 9,53%.

Birutė Kalanovaitė, „Panorama Lt“ generalinė direktorė, akcentuoja, kad gerėjo ir visi kiti pagrindiniai veiklos rodikliai – augo lankytojų skaičius, jų vidutinės išlaidos, beveik visų segmentų parduotuvių apyvartos. Vertinant atskirų segmentų apyvartos pokyčius, sparčiausią augimą fiksavo elektronikos ir „gourmet“ prekių segmentai, kurie atitinkamai augo 24,26% ir 48,08%, palyginti su 2018 m. Vienintelis segmentas, kur fiksuota mažėjanti apyvarta yra avalynė (2,54% nuosmukis).

„Faktas, kad 11 metų iš eilės sugebame išlaikyti spartų augimo tempą, kai vis didesnė prekybininkų dalis migruoja į internetą, rodo, jog sėkmingai nuspėjame mūsų klientų norus ir jiems pasiūlome papildomų verčių. Pernai ne tik auginome klientų skaičių, vidutinį išlaidų krepšelį, bet ir išsiskyrėme rinkodaros komunikacijoje – visą rinką nustebinome savo kalėdine „Dovanoramos“ kampanija“, – sako B. Kalanovaitė.

Jos teigimu, per metus „Panoramos“ lankytojų skaičius augo 1,7%, o vienas lankytojas vidutiniškai išleido 3,86% daugiau nei 2018 m.

„Itin sėkmingus rezultatus toliau demonstravo mūsų gastronomijos namai „Gourmet Panorama“ – tikėtina, kad ateityje maistui „Panoramoje“ skirsime dar daugiau vietos. Tuo pačiu pernai toliau tęsėme strateginius pokyčius panašaus profilio nuomininkus koncentruoti vienoje lokacijoje. Taip siekiame pirkėjams apsipirkimo procesą padaryti kuo paprastesnį ir efektyvesnį. Netikėtų permainų nuomininkų krepšelyje nebuvo – išlaikėme sveiką jų kaitos rodiklį, kuris siekė 8%“, – dėsto B. Kalanovaitė.

Per 2019 m. „Panorama“ pritraukė 10 naujų nuomininkų, o dar 18 atsinaujino. VŽ rašė apie pagrindinių sostinės prekybos centrų nuomininkų pokyčius.

Šiais metais esminių pertvarkų „Panorama“ imtis nesirengia. Šiuo metu peržiūri savo veiklos strategiją ir prioritetines kryptis. Nori rasti būdų klientams pasiūlyti dar daugiau naujų patirčių.

„Taip pat šiuo metu intensyviai ruošiamės fiziniam vidinių erdvių atnaujinimui. Bendraujame su užsienio architektais – tikimės šiemet išsigryninti koncepciją, o nuo kitų metų pradėti realius atnaujinimo darbus“, – sako PLC „Panorama“ vadovė.

VŽ rašė, kad 2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė 573 mln. Eur, juose apsilankė daugiau nei 32 mln. žmonių.

Taip pat VŽ rašė, kad praėję metai prekybos centrui Kauno „Akropolis“ buvo patys geriausi nuo jo atidarymo. Nepaisant vykusių didelio masto atnaujinimo darbų, kai neveikė šeštadalis prekybos centro, nuomininkų apyvartos augimas 2019 m., palyginti su 2018 m., siekė 8% ir perkopė 160 mln. Eur ribą. Taip pat skelbta, kad pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo pačiu laikotarpiu jie sudarė 74 mln. Eur. Lyginamuoju laikotarpiu lankytojų srautas padidėjo 1%: nuo 3,75 mln. pernai per 6 mėnesius iki 3,79 mln. Eur šiemet tuo pat metu.

52795
130817
52791