2019-10-18 14:12

„Danone“  apkarpė lūkesčius, nepaisant stipraus 3 ketvirčio 

Shemetovo Maximo (ITAR-TASS) nuotr.
Shemetovo Maximo (ITAR-TASS) nuotr.
Prancūzijos maisto produktų gamintojos „Danone“ pardavimai šiemet 3-iąjį ketvirtį paspartėjo. Bendrovė praneša ypač pajutusi vaikų maisto paklausos augimas Kinijoje, kuris kompensavo prastesnius rezultatus kituose regionuose. Vis dėlto bendrovė nepasiekė prognozuotų tikslų, todėl mažina bendrą 2019 m. augimo planą. 

Cecile Cabanis, „Danone“ finansų vadovė, „Reuters“ pranešė, kad įmonės pardavimai 2019 m. trečią ketvirtį siekė 6,418 mlrd. Eur ir buvo 3,0% didesni nei pernai tuo pačiu metu, bet nesiekė analitikų prognozuotos ribos (3,8%). Lyginant su antru ketvirčiu, kai ketvirčio augimas sudarė 2,5%, tempas paspartėjo.

C. Cabanis įsitikinusi, kad 2019 m. pardavimai bus mažiausiai 2,5% didesni nei 2018 m., bet jau ne 3%, kaip buvo skelbta anksčiau.

„Danone“ yra didžiausia pasaulyje jogurto gamintoja, jai priklauso tokie prekių ženklai kaip „Actimel“ ir „Activia“.

52795
130817
52791