„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos

Publikuota: 2019-09-10
Naujosios etikets. Prekybininkės nuotr.
Naujosios etikets. Prekybininkės nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių popierinius kainolapius visuose skyriuose keičia elektroninėmis kainų etiketėmis. Tai ne pirmas toks žingsnis tarp prekybininkų: pavasarį jos įdiegtos vienoje iš „Maximos“ parduotuvių, vėliau „Rimi“, jos bandomos ir naujausioje „Lidl“ parduotuvėje Vilniuje.

Prekybos tinklo „Iki“ valdymo direktorės Linos Muižienės teigimu, sprendimas elektronines kainų etiketes diegti visoje parduotuvėje, o ne tik tam tikruose jos skyriuose, buvo priimtas norint maksimaliai išnaudoti technologinius pranašumus ir suefektyvinti kasdienius procesus.

Kol kas kainų etiketės skaitmenizuotos tik Vilniuje, Mindaugo g. 25, esančioje „Iki“ parduotuvėje, tačiau ateityje, įvertinus jų efektyvumą, planuojama, jog šis sprendimas pamažu atsiras ir kitose prekybos tinklui priklausančiose parduotuvėse.

Šiandieninės „Iki“ investicijos į šią technologiją siekia apie 130.000 Eur.

Didžiojoje dalyje minėtos parduotuvės skyrių ši technologija jau yra įdiegta ir veikia, likusiuose diegimas bus baigtas artimiausiu metu.

„Atsižvelgiant į tai, kad elektroninės kainų etiketės yra diegiamos visoje parduotuvėje, tai leis sumažinti darbo sąnaudas ir darbuotojams gerokai palengvinti jų kasdienį darbą – nebereikės patiems atnaujinti kainų lentynose, nes nuo šiol tai bus pateikiama nuotoliu būdu centralizuotai. Taip pat tai leis išvengti žmogiškojo faktoriaus ir užtikrinti kainų lentynose tikslumą, efektyviau valdyti prekių atsargas visoje prekybos salėje“, – išplatintame pranešime pažymi L. Muižienė.

nuotrauka::1

Prekybininkė priduria, kad šis žingsnis prisidės ir prie tvaresnės aplinkos kūrimo – atsisakydami popierinių kainolapių, sumažins popieriaus sąnaudas bei jų spausdinimui sunaudojamos energijos kiekį.

„Siekiame, kad visos parduotuvės Lietuvoje būtų modernios, šiuolaikiškos ir atitiktų pirkėjų poreikius, todėl pirmenybę teikiame tokiems sprendimams, kurie leistų pasiūlyti geriausią apsipirkimo patirtį. Diegiant elektronines kainų etiketes minimoje parduotuvėje, rėmėmės tarptautinio prekybos tinklo „Rewe Group“ pavyzdžiu, mat šiai įmonių grupei priklausančios parduotuvės Europoje jau kurį laiką jas sėkmingai naudoja. Matomi apčiuopiami rezultatai skatina perimti sukauptą gerąją patirtį ir ją pritaikyti Lietuvoje“, – teigia L. Muižienė.

Pirmieji jau džiaugiasi rezultatais

VŽ rašė, kad pirmiausia pasirodžiusios buitinės technikos ir elektronikos tinkle „Topo centras“, elektroninės etiketės surado kelią ir į greito apyvartumo prekių parduotuves: pavasarį jos įdiegtos „Maximoje“, vėliau „Rimi“, dabar jos bandomos ir naujoje „Lidl“ parduotuvėje Vilniuje, Gedimino prospekte.

Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, VŽ sako, kad elektroninės kainų etiketės Lietuvoje bandomos pirmą kartą, kol kas jos įdiegtos ir veikia G9 prekybos centre atidarytoje „Lidl“ parduotuvėje esančiuose vaisių ir daržovių skyriuose bei gėlių stende.

„Tai bandomasis projektas, kol kas konkrečių planų dėl tolesnio tokių etikečių diegimo kituose skyriuose ar kitose parduotuvėse nėra, stebėsime ir vertinsime rezultatus“, – teigia V. Lopeta.

Šios etiketės užsakytos centralizuotai per grupę, naujovę prekybininkė bando ir kai kuriose kitose šalyse.

Irtautė Ščerbavičienė, „Maximos“ operacijų vadovė, sako, kad jau galima vertinti, ar pasiteisino šį pavasarį Vilniaus „Akropolyje“ esančioje „Maximoje“ pristatytas elektroninių etikečių sprendimas. Šioje parduotuvėje esančiuose vaisių ir daržovių, riešutų, mėsos gaminių, pieno produkcijos ir alkoholinių gėrimų skyriuose – ten, kur skirtingų ir itin populiarių prekių pasirinkimas ypač didelis, – įdiegta per 6.500 elektroninių etikečių.

„Kaip ir tikėjomės, elektroninių etikečių sprendimas pasiteisino. Elektroninės etiketės mums padeda ne tik maksimaliai eliminuoti kainų neatitikimus, bet ir mūsų darbuotojams sutaupyti nemažai laiko atnaujinant kainas“, – pažymi I. Ščerbavičienė.

Anot jos, šiuo metu įmonė svarsto įvairias galimybes sprendimą diegti ir kitose tinklo parduotuvėse, atliekami skaičiavimus, analizuojami klientų lūkesčiai ir poreikiai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
08:30
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“ 

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau