„Iki“ pristatė parduotuvę, kurioje visos kainų etiketės – skaitmenizuotos

Publikuota: 2019-09-10
Naujosios etikets. Prekybininkės nuotr.
Naujosios etikets. Prekybininkės nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ tęsia parduotuvių modernizaciją ir vienoje iš sostinėje įsikūrusių parduotuvių popierinius kainolapius visuose skyriuose keičia elektroninėmis kainų etiketėmis. Tai ne pirmas toks žingsnis tarp prekybininkų: pavasarį jos įdiegtos vienoje iš „Maximos“ parduotuvių, vėliau „Rimi“, jos bandomos ir naujausioje „Lidl“ parduotuvėje Vilniuje.

Prekybos tinklo „Iki“ valdymo direktorės Linos Muižienės teigimu, sprendimas elektronines kainų etiketes diegti visoje parduotuvėje, o ne tik tam tikruose jos skyriuose, buvo priimtas norint maksimaliai išnaudoti technologinius pranašumus ir suefektyvinti kasdienius procesus.

Kol kas kainų etiketės skaitmenizuotos tik Vilniuje, Mindaugo g. 25, esančioje „Iki“ parduotuvėje, tačiau ateityje, įvertinus jų efektyvumą, planuojama, jog šis sprendimas pamažu atsiras ir kitose prekybos tinklui priklausančiose parduotuvėse.

Šiandieninės „Iki“ investicijos į šią technologiją siekia apie 130.000 Eur.

Didžiojoje dalyje minėtos parduotuvės skyrių ši technologija jau yra įdiegta ir veikia, likusiuose diegimas bus baigtas artimiausiu metu.

„Atsižvelgiant į tai, kad elektroninės kainų etiketės yra diegiamos visoje parduotuvėje, tai leis sumažinti darbo sąnaudas ir darbuotojams gerokai palengvinti jų kasdienį darbą – nebereikės patiems atnaujinti kainų lentynose, nes nuo šiol tai bus pateikiama nuotoliu būdu centralizuotai. Taip pat tai leis išvengti žmogiškojo faktoriaus ir užtikrinti kainų lentynose tikslumą, efektyviau valdyti prekių atsargas visoje prekybos salėje“, – išplatintame pranešime pažymi L. Muižienė.

nuotrauka::1

Prekybininkė priduria, kad šis žingsnis prisidės ir prie tvaresnės aplinkos kūrimo – atsisakydami popierinių kainolapių, sumažins popieriaus sąnaudas bei jų spausdinimui sunaudojamos energijos kiekį.

„Siekiame, kad visos parduotuvės Lietuvoje būtų modernios, šiuolaikiškos ir atitiktų pirkėjų poreikius, todėl pirmenybę teikiame tokiems sprendimams, kurie leistų pasiūlyti geriausią apsipirkimo patirtį. Diegiant elektronines kainų etiketes minimoje parduotuvėje, rėmėmės tarptautinio prekybos tinklo „Rewe Group“ pavyzdžiu, mat šiai įmonių grupei priklausančios parduotuvės Europoje jau kurį laiką jas sėkmingai naudoja. Matomi apčiuopiami rezultatai skatina perimti sukauptą gerąją patirtį ir ją pritaikyti Lietuvoje“, – teigia L. Muižienė.

Pirmieji jau džiaugiasi rezultatais

VŽ rašė, kad pirmiausia pasirodžiusios buitinės technikos ir elektronikos tinkle „Topo centras“, elektroninės etiketės surado kelią ir į greito apyvartumo prekių parduotuves: pavasarį jos įdiegtos „Maximoje“, vėliau „Rimi“, dabar jos bandomos ir naujoje „Lidl“ parduotuvėje Vilniuje, Gedimino prospekte.

Valdas Lopeta, „Lidl Lietuvos“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas, VŽ sako, kad elektroninės kainų etiketės Lietuvoje bandomos pirmą kartą, kol kas jos įdiegtos ir veikia G9 prekybos centre atidarytoje „Lidl“ parduotuvėje esančiuose vaisių ir daržovių skyriuose bei gėlių stende.

„Tai bandomasis projektas, kol kas konkrečių planų dėl tolesnio tokių etikečių diegimo kituose skyriuose ar kitose parduotuvėse nėra, stebėsime ir vertinsime rezultatus“, – teigia V. Lopeta.

Šios etiketės užsakytos centralizuotai per grupę, naujovę prekybininkė bando ir kai kuriose kitose šalyse.

Irtautė Ščerbavičienė, „Maximos“ operacijų vadovė, sako, kad jau galima vertinti, ar pasiteisino šį pavasarį Vilniaus „Akropolyje“ esančioje „Maximoje“ pristatytas elektroninių etikečių sprendimas. Šioje parduotuvėje esančiuose vaisių ir daržovių, riešutų, mėsos gaminių, pieno produkcijos ir alkoholinių gėrimų skyriuose – ten, kur skirtingų ir itin populiarių prekių pasirinkimas ypač didelis, – įdiegta per 6.500 elektroninių etikečių.

„Kaip ir tikėjomės, elektroninių etikečių sprendimas pasiteisino. Elektroninės etiketės mums padeda ne tik maksimaliai eliminuoti kainų neatitikimus, bet ir mūsų darbuotojams sutaupyti nemažai laiko atnaujinant kainas“, – pažymi I. Ščerbavičienė.

Anot jos, šiuo metu įmonė svarsto įvairias galimybes sprendimą diegti ir kitose tinklo parduotuvėse, atliekami skaičiavimus, analizuojami klientų lūkesčiai ir poreikiai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Importo ir eksporto statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. liepą, palyginti su 2018 m. liepa) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,7%, importuotų...

Prekyba
09:50
Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją 

Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją. Žemės ūkio ministras Andrius Palionis, Kinijos...

Pramonė
07:59
Kablelio galia – prievaizdo rankose 1

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium 25

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
05:45
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  18

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 42

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau