Po rekonstrukcijos atidarytas G9

Publikuota: 2019-07-29

Po 7 mėn. trukusios rekonstrukcijos pirmadienį atidarytas Gedimino pr. 9 esantis prekybos centras G9. Jame įsikūrė 45-oji prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvė, beje, pirmoji Lietuvoje, integruota į senamiesčio architektūros statinį. Rugsėjį duris atvers pirmoji Lietuvoje drabužių parduotuvė COS.

Giedre Žūkaitė-Jefimovienė, prekybos centro G9 vadovė, sako, kad po rekonstrukcijos nuspręsta prekybos centro pavadinimą pakeisti į G9, anksčiau jis buvo GO9.

NT investicinis fondas „Lords LB Baltic Fund IV“ į prieš dvejus metus įsigytą prekybos centrą G9 investavo 5 mln. Eur. Po rekonstrukcijos objektas tapo kompleksiniu prekybos ir biurų centru su „Lidl“ parduotuve, UMA Workspace bendradarbystės erdve, sporto klubu GYM+, erdviu gastronomijos skyriumi „Food Hall“, atsinaujino stiprūs senbuviai H&M, „Lindex“ ir kiti.

Manfredas Dargužis, „Lords LB Asset Management“ fondo valdytojas, išskirtiniame interviu VŽ sakė, kad atnaujintas G9 keliaujantiems turėtų priminti Helsinkio, Stokholmo, Oslo centrinei miesto daliai būdingas komercines erdves, kuriose viename patalpų komplekse veikia populiarių prekių ženklų parduotuvės, biurai, restoranai, teikiamos sveikatinimo ir sporto paslaugos.

Į daugiau nei 13.000 kv. m nuomojamo ploto centrą investavus papildomus 5 mln. Eur ir pritraukus naujus stiprius nuomininkus, objekto vertė ir patrauklumas rinkoje išaugo, o fondas, baigiantis jo investavimo terminui, tikisi sėkmingai jį realizuoti. 

Centre įsikūrusi „Lidl“ parduotuvė išsiskiria kūrybiniais interjero dizaino sprendimais ir savo dydžiu. „Lidl“ priėmė senamiesčiams ar miestų centrams nebūdingą sprendimą ir G9 patalpose įkūrė viso asortimento, standartinio dydžio parduotuvę, kurios plotas užima 1.300 kv. m. Nestandartinės parduotuvės erdvių interjerą kūrė architektų komanda „HEIMA Architects“.

„Vienas svarbiausių dalykų, prie kurių teko prisitaikyti kuriant interjerą, – parduotuvėje esantis pamatas ir mūrinė siena, kurie saugomi kaip kultūros paveldo objektai. Jie atitinkamai padiktavo toną bendram erdvių interjerui ir spalvinei gamai. Patalpose vyrauja pastelinės spalvos ir natūralus medis. Pritaikytas apšvietimas atitinkamai išryškina unikalius ir reikšmingus objektus. Naujoji parduotuvė taip pat darniai integruota į bendrą atnaujinto prekybos centro G9 interjerą“, – sako Povilas Žakauskas, architektūros studijos „HEIMA Architects“ architektas.

„Suprasdami miesto centro pirkėjų poreikius, orientavomės į dažnai skubančius žmones, norinčius apsipirkti greitai. Todėl šioje parduotuvėje įrengta 10 kasų, dalis jų – greito aptarnavimo. Dėl tų pačių priežasčių, šioje parduotuvėje, be „Lidl“ įprastų vežimėlių, pirkiniams susidėti yra ir krepšeliai. Parduotuvė patogi ir tiems pirkėjams, kurie atvyksta į centrą apsipirkti automobiliu, kadangi nusivežti prekes su vežimėliu tapo itin patogu. Šie sprendimai leidžia miesto centre ne tik apsipirkti greitai ir patogiai, bet ir įsigyti gausių pirkinių“, – sako Marius Kybartas, „Lidl Lietuva“ centrinės tarnybos vadovas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau