„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje

Publikuota: 2019-05-16

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai. Pardavėjai tai aiškina kintančiais žmonių poreikiais – jie vis dažniau ieško alkoholio neturinčių  gėrimų, be to, gamintojai siūlo vis didesnę tokių gėrimų įvairovę. Nors pasiūla ir auga, tačiau populiariausias nealkoholinis alus Lietuvoje lieka tas pats – „Švyturys GO“. Šio gėrimo gamintojo teigimu, lyderystę užtikrina tiek aludarių meistrystė, tiek išskirtinė nealkoholinio alaus gamybos įranga, kurios neturi kiti šalies aludariai.

Pasaulinė nealkoholinio alaus populiarėjimo banga pasiekė ir Lietuvą. Dar prieš kelerius metus tokie gėrimai buvo mažai pastebimi, o dabar juos gamina kiekvienas šalies aludaris. Mėgstamiausių Lietuvos nealkoholinio alaus gamintojų viršūnėje įsitvirtino „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA).

„Yra kelios nealkoholinio alaus virimo technologijos. Mes naudojame membraninę filtraciją – tai gana sudėtingas ir už kitus kur kas brangesnis metodas, tačiau viską atperka gėrimo kokybė, mat žmonėms galime pasiūlyti sodrų, gerų skoninių savybių nealkoholinį alų. Be mūsų, nė vienas aludaris Lietuvoje tokios įrangos neturi, tad ir jų galimybės pagaminti skanų nealkoholinį alų yra kiek mažesnės“, – ŠUA sėkmės priežastis aiškina vyriausioji įmonės aludarė Dalia Jočytė.

Jos teigimu, aludariai gali ilgai ginčytis, kuris nealkoholinis alus geriausias, tačiau tokius ginčus greitai ir paprastai išsprendžia pirkėjai. Nes jie vieninteliai nusprendžia kuris gi gėrimas bus mėgstamiausias. Lietuvos pirkėjų verdiktą gerai atskleidžia Lietuvos prekybos įmonių asociacijos sprendimas, pagal kurį tiek 2018 m., tiek ir 2017 m. populiariausiu nealkoholiniu alumi pripažintas „GO Pilsner“.

Parduotuvėse – nealkoholinių gėrimų populiarumo šuolis

„Nealkoholinių gėrimų populiarumas auga jau kelerius metus iš eilės ir ši tendencija vis stiprėja. Pernai, palyginus su ankstesniais metais, alkoholinių gėrimų pardavimai sumažėjo 10 proc., o gėrimų, iš kurių sudėties pašalintas alkoholis, šoktelėjo net apie 90 proc. Šiemet tendencija išlieka panaši – nealkoholinių gėrimų paklausa tik auga“, – teigia „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Jai pritaria ir Artūras Zabielskas, „Aibė“ pirkimų departamento direktorius Baltijos šalims: „Nealkoholinio alaus kategorija, nors dar ir nėra didelė, tačiau per pastaruosius porą metų ji auga labai sparčiai. Jeigu žiūrėtume į nealkoholinio alaus pardavimus pagal prekės ženklus, matome, kad didžiausia dalis tenka „Švyturio GO“ alui“.

V. Drulienė išskiria porą pagrindinių nealkoholinio alaus populiarėjimo priežasčių. Pirmiausia, lietuviai vis daugiau dėmesio skiria sveikesnei mitybai ir gyvensenai – rūpinasi, ką ir kada valgo, keičia anksčiau nusistovėjusius mitybos ir gyvenimo būdo įpročius.

„Kita svari priežastis, dėl ko nealkoholiniai gėrimai vis dažniau atsiduria pirkinių krepšeliuose – auganti pasiūla bei didesnis dėmesys reklamai. Pavyzdžiui, jei 2017 m. mūsų parduotuvėse klientai galėjo rinktis iš daugiau nei 30 skirtingų nealkoholinio alaus ir alaus kokteilių, šiuo metu klientų pasirinkimui – jau net beveik 60 skirtingų rūšių.

Lyginant nealkoholinio alaus ir jo kokteilių paklausą, dažniausiai klientai renkasi „Švyturys-Utenos alus“ produkciją. Tad ir tarp populiariausiųjų visame tinkle – greipfrutų bei greipfrutų ir citrinų skonio „Utenos“ „Radler“ nealkoholinis, „Švyturio“ nealkoholinis „GO Pilsner“ bei „GO Baltas“ alus. Vien šiemet kiekvienos iš paminėtų rūšių nealkoholinio alaus ir nealkoholinių kokteilių klientai įsigijo per 100 tūkst. vienetų“, – sako „Maxima“ komercijos vadovė. Jos teiginius patvirtina ir rinkos duomenys.

Nealkoholinių gėrimų lenktynės

Mėgstamiausių nealkoholinių gėrimų pozicijas dalijasi ŠUA produktai. „Utenos alus“ gali pasigirti populiariausiais nealkoholiniais radleriais – alaus kokteiliais. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ nustatė, kad nealkoholinis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“ – sėkmingiausias 2018 m. pasirodęs naujas produktas. Per metus jis tapo antras pagal populiarumą nealkoholinis radleris, kuris nusileidžia tik „Utenos Radler Grapefruit“.

„Nealkoholiniai Radleriai padėjo mums atrasti kelią pas labai reiklius dabarties pirkėjus. Jie ne tik rūpinasi savo sveikata, bet ir yra smalsūs, tad noriai išbando naujus bei įdomus skonius, o kartu nedaro jokių išlygų gėrimo kokybei. Teisingai parinktais ir kruopščiai paruoštais radleriais sugebėjome užsitarnauti jų pasitikėjimą“, – sako D. Jočytė.

Tarp nealkoholinio alaus prekės ženklų, Lietuvos pirkėjų sprendimu, lyderiu ir toliau lieka „Švyturio“ verdama nealkoholinio alaus linija „GO“. „GO Pilsner“ yra pagrindinis šalies nealkoholinis alus. Iškart po jo – dar vienas „Švyturio“ nealkoholinis gėrimas – „GO Baltas“.

Daugiau nei pusę viso Lietuvoje įsigyjamo nealkoholinio alaus ir jo kokteilių sudaro „Švyturio-Utenos alaus“ produkcija.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Kesko Senukai Digital“ per įsigijimą pasiekė naują pirkėjų grupę Premium

Daugiausia „pasidaryk pats“ segmente veikianti „Kesko Senukai Digital“ e. parduotuvė, integravusi įsigytos...

Prekyba
05:45
Prekiniai limitai: „Maximai“ prekių skolon saugu parduoti už 1,5 mln. Eur Premium 2

Didžiausiems verslams Lietuvoje vienas tiekėjas skolon gali parduoti prekių ir paslaugų už 1,5 mln. Eur. Kita...

Finansai
2019.06.28
Lietuva turės įvertinti maisto produktų skirtumus ES 

Europos Komisijai paskelbus, kad mokslininkai nerado įrodymų, jog Europos Sąjungos rytinių ir vakarinių šalių...

Prekyba
2019.06.27
Į pirmąją Lietuvoje A++ energinės klasės parduotuvę investavo 0,5 mln. Eur 4

Mažmeninės prekybos UAB „Svaita“, priklausanti aljansui „Aibė“, Rokiškio raj. atidarė pirmąją šalyje...

Statyba ir NT
2019.06.27
Birželį – 0,3% išankstinė mėnesio defliacija

Lietuvoje birželio mėnesį, išankstiniais vertinimais, mėnesio defliacija, apskaičiuota pagal su kitomis...

Verslo aplinka
2019.06.27
D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 21

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
Tėvui ir sūnui Rakauskams leista atskirti verslus

Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio...

Prekyba
2019.06.26
Būdas mažiau mokėti už patalpų nuomą: kada jis tikrai veikia 1

Vis daugiau smulkiųjų ryžtasi kooperuotis ir kartu nuomotis bendras patalpas parduotuvei. Tai leidžia...

Gazelė
2019.06.26
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
„Lidl Lietuva“ patirtis: ir maži sprendimai išauga į reikšmingą energijos sutaupymą Verslo tribūna 1

„Lidl Lietuva“ – vienas gerųjų energijos tausojimo pavyzdžių tarp didžiųjų šalies įmonių. Bendrovė nuo savo...

Verslo aplinka
2019.06.26
Prekybos tinklų rinkos analizė: „Lidl“ įsitvirtino tarp lyderių Premium 26

TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies...

Prekyba
2019.06.25
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Sainsbury‘s“ įrengs daugkartinės taros papildymo vandeniu stovus

Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklas „Sainsbury‘s“ 326 parduotuvėse įrengs vandens talpyklas, iš...

Prekyba
2019.06.22
Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas išaugo 134% Premium 8

Įmonių grupės „Sanitex“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 20,37 mln. Eur ir buvo 134% didesnis nei 2017 m., kai...

Prekyba
2019.06.21
Atidarė „Depo“ parduotuvę Kaune 17

Latvijos apdailos, statybinių medžiagų ir sodo prekių tinklas „Depo DIY“ penktadienį Kaune, prie Vakarinio...

Prekyba
2019.06.21
Užsienio prekybos deficitas pernai buvo 2,67 mlrd. Eur 7

Pernai Lietuvos eksportas sudarė 28,27 mlrd. Eur, importas – 30,94 mlrd. Eur. užsienio prekybos deficitas...

Verslo aplinka
2019.06.21
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
ERROR: Script GetRssFeed.vbs is missing!
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau