„Švyturys GO“ – mėgstamiausias nealkoholinis alus Lietuvoje

Publikuota: 2019-05-16

Lietuvoje fiksuojama nauja tendencija – itin sparčiai populiarėja nealkoholinis alus ir jo kokteiliai. Pardavėjai tai aiškina kintančiais žmonių poreikiais – jie vis dažniau ieško alkoholio neturinčių  gėrimų, be to, gamintojai siūlo vis didesnę tokių gėrimų įvairovę. Nors pasiūla ir auga, tačiau populiariausias nealkoholinis alus Lietuvoje lieka tas pats – „Švyturys GO“. Šio gėrimo gamintojo teigimu, lyderystę užtikrina tiek aludarių meistrystė, tiek išskirtinė nealkoholinio alaus gamybos įranga, kurios neturi kiti šalies aludariai.

Pasaulinė nealkoholinio alaus populiarėjimo banga pasiekė ir Lietuvą. Dar prieš kelerius metus tokie gėrimai buvo mažai pastebimi, o dabar juos gamina kiekvienas šalies aludaris. Mėgstamiausių Lietuvos nealkoholinio alaus gamintojų viršūnėje įsitvirtino „Švyturys-Utenos alus“ (ŠUA).

„Yra kelios nealkoholinio alaus virimo technologijos. Mes naudojame membraninę filtraciją – tai gana sudėtingas ir už kitus kur kas brangesnis metodas, tačiau viską atperka gėrimo kokybė, mat žmonėms galime pasiūlyti sodrų, gerų skoninių savybių nealkoholinį alų. Be mūsų, nė vienas aludaris Lietuvoje tokios įrangos neturi, tad ir jų galimybės pagaminti skanų nealkoholinį alų yra kiek mažesnės“, – ŠUA sėkmės priežastis aiškina vyriausioji įmonės aludarė Dalia Jočytė.

Jos teigimu, aludariai gali ilgai ginčytis, kuris nealkoholinis alus geriausias, tačiau tokius ginčus greitai ir paprastai išsprendžia pirkėjai. Nes jie vieninteliai nusprendžia kuris gi gėrimas bus mėgstamiausias. Lietuvos pirkėjų verdiktą gerai atskleidžia Lietuvos prekybos įmonių asociacijos sprendimas, pagal kurį tiek 2018 m., tiek ir 2017 m. populiariausiu nealkoholiniu alumi pripažintas „GO Pilsner“.

Parduotuvėse – nealkoholinių gėrimų populiarumo šuolis

„Nealkoholinių gėrimų populiarumas auga jau kelerius metus iš eilės ir ši tendencija vis stiprėja. Pernai, palyginus su ankstesniais metais, alkoholinių gėrimų pardavimai sumažėjo 10 proc., o gėrimų, iš kurių sudėties pašalintas alkoholis, šoktelėjo net apie 90 proc. Šiemet tendencija išlieka panaši – nealkoholinių gėrimų paklausa tik auga“, – teigia „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Jai pritaria ir Artūras Zabielskas, „Aibė“ pirkimų departamento direktorius Baltijos šalims: „Nealkoholinio alaus kategorija, nors dar ir nėra didelė, tačiau per pastaruosius porą metų ji auga labai sparčiai. Jeigu žiūrėtume į nealkoholinio alaus pardavimus pagal prekės ženklus, matome, kad didžiausia dalis tenka „Švyturio GO“ alui“.

V. Drulienė išskiria porą pagrindinių nealkoholinio alaus populiarėjimo priežasčių. Pirmiausia, lietuviai vis daugiau dėmesio skiria sveikesnei mitybai ir gyvensenai – rūpinasi, ką ir kada valgo, keičia anksčiau nusistovėjusius mitybos ir gyvenimo būdo įpročius.

„Kita svari priežastis, dėl ko nealkoholiniai gėrimai vis dažniau atsiduria pirkinių krepšeliuose – auganti pasiūla bei didesnis dėmesys reklamai. Pavyzdžiui, jei 2017 m. mūsų parduotuvėse klientai galėjo rinktis iš daugiau nei 30 skirtingų nealkoholinio alaus ir alaus kokteilių, šiuo metu klientų pasirinkimui – jau net beveik 60 skirtingų rūšių.

Lyginant nealkoholinio alaus ir jo kokteilių paklausą, dažniausiai klientai renkasi „Švyturys-Utenos alus“ produkciją. Tad ir tarp populiariausiųjų visame tinkle – greipfrutų bei greipfrutų ir citrinų skonio „Utenos“ „Radler“ nealkoholinis, „Švyturio“ nealkoholinis „GO Pilsner“ bei „GO Baltas“ alus. Vien šiemet kiekvienos iš paminėtų rūšių nealkoholinio alaus ir nealkoholinių kokteilių klientai įsigijo per 100 tūkst. vienetų“, – sako „Maxima“ komercijos vadovė. Jos teiginius patvirtina ir rinkos duomenys.

Nealkoholinių gėrimų lenktynės

Mėgstamiausių nealkoholinių gėrimų pozicijas dalijasi ŠUA produktai. „Utenos alus“ gali pasigirti populiariausiais nealkoholiniais radleriais – alaus kokteiliais. Tarptautinė rinkos ir vartotojų tyrimų bendrovė „Nielsen“ nustatė, kad nealkoholinis „Utenos Radler with Raspberry & Citrus“ – sėkmingiausias 2018 m. pasirodęs naujas produktas. Per metus jis tapo antras pagal populiarumą nealkoholinis radleris, kuris nusileidžia tik „Utenos Radler Grapefruit“.

„Nealkoholiniai Radleriai padėjo mums atrasti kelią pas labai reiklius dabarties pirkėjus. Jie ne tik rūpinasi savo sveikata, bet ir yra smalsūs, tad noriai išbando naujus bei įdomus skonius, o kartu nedaro jokių išlygų gėrimo kokybei. Teisingai parinktais ir kruopščiai paruoštais radleriais sugebėjome užsitarnauti jų pasitikėjimą“, – sako D. Jočytė.

Tarp nealkoholinio alaus prekės ženklų, Lietuvos pirkėjų sprendimu, lyderiu ir toliau lieka „Švyturio“ verdama nealkoholinio alaus linija „GO“. „GO Pilsner“ yra pagrindinis šalies nealkoholinis alus. Iškart po jo – dar vienas „Švyturio“ nealkoholinis gėrimas – „GO Baltas“.

Daugiau nei pusę viso Lietuvoje įsigyjamo nealkoholinio alaus ir jo kokteilių sudaro „Švyturio-Utenos alaus“ produkcija.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

EK siūlo didinti kainų skaidrumą maisto produktų grandinėje

Europos Komisija (EK) pristato savo trečią nuo tada, kai uždraudė nesąžiningos prekybos praktiką ir pagerino...

Pramonė
20:06
Ekologiškų produktų pardavėjai: draudimai pametėja idėjų Premium

Smulkieji kuria produktus „zero-waste“ – gyvenimo būdo su kuo mažiau atliekų – kultūrai stiprinti ir randa...

Gazelė
17:47
„Sportland“ plėtoja e. komercijos projektą 5

Vladas Korsakovas, „Sportland LT“ valdybos pirmininkas, dalyvaudamas „Verslo žinių“ festivalyje RETAIL...

Prekyba
16:52
„Topo centras“ neaplenkia mažesnių miestų 2

Praėjusią savaitę Kėdainiuose duris atvėrusi naujos kartos „Topo centro“ parduotuvė per pirmąjį savaitgalį...

Prekyba
14:26
„Pigu“ tapo strategine Kinijos–Latvijos e. prekybos partnere 3

Internetinės prekybos grupė „Pigu“ tapo strategine partnere tarpvalstybiniame Latvijos ir Kinijos e.

Prekyba
12:36
„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
11:31
Naujų savininkų rankose atsidūręs PC „Ozas“ sulauks milijoninių investicijų Premium 9

Gijsas Klompas, Pietų Afrikos Respublikos (PAR) NT kompanijos „NEPI Rockcastle“ įsigijimų vadovas, interviu...

Prekyba
05:45
Panevėžiečių ambicijos: maisto produktus pristato į namus visoje Lietuvoje Premium

Nemažai įmonių, garsiai startavusių e. prekyboje maisto produktais ir kasdienėmis prekėmis, veiklą nutraukė.

Gazelė
05:45
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
05:45
„Modus Group“ ruošia tris naujus „Autobrava Motors“ salonus  2

Lietuviško kapitalo tarptautinės įmonių grupės „Modus Group“ valdoma „Autobrava Motors“ skelbia atnaujinanti...

Automobiliai
2019.05.21
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
Artūras ir Augustinas Rakauskai atsidalijo verslus 30

Artūras Rakauskas ir jo tėvas Augustinas Rakauskas keičia iki šiol kartu valdyto verslo modelį ir savo...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
Futuristė C. Trotter: jeigu reikėtų rinktis vieną inovaciją, investuočiau į dirbtinį intelektą Premium

Asmeninius pasiūlymus savo klientams pradedančių teikti prekybininkų apyvartos išauga 6-10% ir kyla dukart...

Prekyba
2019.05.21
Po Lietuvą išsibarstę vaikai stiprina tėvų verslą Premium

Stragių ekologinis ūkis (Ukmergės r.) jau keleri metai, kai tiekia produktus galutiniam pirkėjui. Būtent...

Gazelė
2019.05.21
Viešieji pirkimai: neužlopoma juodoji skylė 21

Nors Viešųjų pirkimų įstatymas išgyveno kone keturias dešimtis metamorfozių, ko gero, dar ne viena Vyriausybė...

Verslo aplinka
2019.05.21
Perspėjimas įmonėms: daugėja apgaulingų pasiūlymų Premium 3

Lietuvos eksportuotojai sulaukia gerokai daugiau nei anksčiau apgaulingų pasiūlymų patiekti prekes. Dabar jie...

Finansai
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau