2019-04-30 12:02

K. Šiuipys: per mėnesį „Amazon“ jūsų prekė gali pasiekti antrą poziciją

Klaidas Šiuipys, „Amazon“ paskyrų administratorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Klaidas Šiuipys, „Amazon“ paskyrų administratorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia pasaulyje elektroninės komercijos platforma „Amazon“ yra daugelio prekybininkų ir gamintojų akiratyje. Šiuo metu aktyviau ar pasyviau čia savo produktus parduoda tūkstančiai gamintojų iš Lietuvos. „Amazon“ platformoje prekės matomumas priklauso nuo tam tikrų algoritmų, kuriuos žinant galima pasiekti geresnių prekybos rezultatų, sako ekspertai.

Vadovaujantis tam tikra reklamos strategija, „Amazon“ platformoje pagal pagrindinį raktinį žodį jūsų prekė gali iškilti iki antros pozicijos, nes pirmoje beveik visuomet bus „Amazon“ produktas, sako Klaidas Šiuipys, „Amazon“ paskyrų administratorius.

„Stebuklų nebūna, nereikia tikėtis pirmą mėnesį uždirbti milijoną, bet yra tikrai nemažai galimybių, kaip pasiekti gerų rezultatų. Svarbu tinkamai sukurti prekės kortelę, didelę reikšmę turi SEO (angl. search engine optimization) paieškos sistemų optimizavimas, tikslinės reklamos“, – sako p. Šiuipys.

52795
130817
52791