2018-10-08 07:59

Tyrimas: aktyviausiai internete apsiperka Y karta

Lisi Niesner („Reuters“) nuotr.
Lisi Niesner („Reuters“) nuotr.
Dažniausiai ir daugiausiai elektroninėse parduotuvėse apsiperka 18-34 metų jaunimas, rodo visoje Europoje atliktos apklausos „E-shopperbarometer Global report“ duomenys.

Dažniausiai tokio amžiaus europiečiai elektroninėse parduotuvėse perka drabužius, avalynę ir elektroniką.

Elektroninėse parduotuvėse 23,9% jaunų europiečių perka drabužius, 16% įsigyja avalynę. Tarp populiariausių prekių kategorijų taip pat yra grožio prekės ir knygos.

Nors dauguma jaunimo apsiperka populiariose drabužių parduotuvėse, kuriose už prieinamą kainą galima įsigyti madingų drabužių, dalis jaunuolių vis dažniau domisi aukštesnės kategorijos prekėmis. Vis dar didėja susidomėjimas sportinių ir laisvalaikio drabužių bei avalynės gamintojų prekėmis.

Tarp mažiausio populiarumo prekių jaunimo grupėje – baldai. Juos internetu perka tik 4,2% apklausto jaunimo. Rečiau jaunuoliai perka ir vaistus (5,8%) bei prekes automobiliams (5,4%).

Gabrielius Bilevičius, „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims, įsitikinęs, kad prie elektroninių parduotuvių populiarumo prisideda ir tobulėjanti siuntų pristatymo infrastruktūra – daugėja galimybių patogiai ir saugiai atsiimti įsigytas prekes arčiau namų.

„Elektroninės prekybos vystymasis lemia kokybiškesnės infrastruktūros atsiradimą. Skirtingose Europos šalyse siuntų atsiėmimas tobulinamas skirtingai,“ – pasakoja p. Bilevičius. Šiemet Lietuvoje įrengti 28 nauji paštomatai, į projektą įmonė investuoja daugiau nei 5 mln. Eur.

„E-shopperbarometer Global report“ tyrimą „DPD group“ užsakymu atliko „Kantar TNS“.

Tyrimas atliktas 2017 m. birželį-liepą, apklausus 24.871 žmonių 22 Europos valstybėse, Lietuvoje apklausti 821 asmenys.

52795
130817
52791