2018-08-20 14:55

Grožio prekių rinka: augimas lėtėja, braunasi konkurentai

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ramų santūriai augančių kosmetikos ir parfumerijos prekių tinklų gyvenimą jaukia konkurenciją jiems didinančios vaistinės, plečiančios grožio prekių segmentą, greta to aktyvėja prekybininkai internete, siūlantys pigesnių prekių.

Lietuvos kosmetikos ir parfumerijos prekių rinkos vertė siekia 122,1 mln. Eur ir yra 3,1% didesnė nei prieš metus, rodo „Euromonitor International“ duomenys. Pozicijas stiprina rinkos senbuviai, galimybės prisidurti iš grožio segmento nepraleidžia vaistinės ir naujai atsirandančios internetinės parduotuvės.

Virginija Godelaitienė, „Kristianos“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad, analizuojant bendrą Lietuvos ekonominę padėtį ir įvertinus emigracijos mastą, sunku prognozuoti pardavimus. Apyvarta didmiesčiuose esančiose parduotuvėse auga, bet situacija regionuose tampa vis sudėtingesnė.

52795
130817
52791