2018-07-18 07:02

„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Danielio Becerrilo („Reuters“) nuotr.
Danielio Becerrilo („Reuters“) nuotr.
Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft Corp“ sudarė sutartį dėl bendrų investicijų į dirbtinio intelekto ir debesų kompiuterijos sprendimus.

„Sutarta dėl strateginės partnerystės, kuri truks mažiausiai penkerius metus. Plačiai bus naudojama debesijos ir dirbtinio intelekto technologija“, – antradienį žurnalistams pranešė „Walmart“ atstovai. „Walmart“ sprendimą suvienyti jėgas su „Microsoft“ galėjo paspartinti tokių varžovų kaip „Amazon“ investicijos į technologines naujoves, rašo „Reuters“.

Sutartyje numatytas bendradarbiavimas apima įvairius debesijos sprendimus, įskaitant „Microsoft Azure“ ir „Microsoft 365“.

„Nauji sprendimai padės apsipirkti greičiau ir patogiau“, – teigia „Walmart“ atstovai.

„Walmart“ ir „Microsoft“ inžinieriai reikšmingą dalį „walmart.com“ ir „samsclub.com“ informacijos perkels į „Azure“.

„Walmart“ didina investicijas į elektroninės komercijos sprendimus ir tai turėtų padėti efektyviau konkuruoti su „Amazon“. „Microsoft“ plėtoja technologiją, leidžiančią atsisakyti tradicinių kasų ir mažinti eiles prie kasų.

VŽ rašė, kad „Microsoft“ technologija leistų kitiems prekybininkams šioje srityje pavyti „Amazon“, kurios automatizuota parduotuvė šiemet buvo atidaryta Sietlo mieste Amerikoje. „Amazon“ klientai čia gali apsipirkti be kasininkų ir kasų – jie deda prekes tiesiai į pirkinių krepšius, o bendrovė, pasitelkusi kameras ir elektroninius jutiklius, tiksliai nustato, ką klientai pasirinko, ir jiems išeinant nuo jų kredito kortelės automatiškai nuskaito pinigus. Įeinant į parduotuvę, klientams taip pat reikia nuskenuoti „Amazon Go“ programėlę išmaniajame telefone.

52795
130817
52791