„Maxima grupės“ apyvarta pernai augo 4% iki 2,8 mlrd. Eur

Grupės konsoliduotas grynasis pelnas per metus padidėjo 2,1 karto iki 75 mln. Eur, pranešė „Maxima grupė“.
„Stabiliai augantys grupės finansiniai rezultatai leido susikoncentruoti į veiklos plėtrą atidarant naujas parduotuves ir atnaujinant senąsias, gerinant klientų aptarnavimą, diegiant modernius sprendimus prekybos vietose“, – pranešime spaudai teigia Dalius Misiūnas, „Maxima grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.
Grupės teigimu, sparčiausiai pernai augo Bulgarijoje veikiančio „T-Market“ tinklo apyvarta, išaugusi beveik ketvirtadaliu iki 111 mln. Eur. Lietuvoje grupės apyvarta ūgtelėjo 1,7% iki 1,529 mlrd. Eur, Latvijoje ir Estijoje – po 4% iki atitinkamai 723 mln. Eur ir 464 mln. Eur.
Lenkijoje veikiančio „Aldik“ tinklo apyvarta pernai išaugo 9% iki 52 mln. Eur. Šiemet grupė įsigijo Lenkijoje veikiantį prekybos tinklą „Stokrotka“.
Elektroninės prekybos įmonės „Barbora“ pajamos be PVM per metus padidėjo 36% iki 19,9 mln. Eur.
Pernai „Maxima grupės“ į naujų parduotuvių atidarymą ir senųjų modernizavimą investavo 70 mln. Eur – per metus atidaryta 17 naujų parduotuvių. 2017 m. pabaigoje įmonių valdomą parduotuvių tinklą sudarė 568 parduotuvės: 243 Lietuvoje, 154 Latvijoje, 76 Estijoje, 65 Bulgarijoje ir 30 Lenkijoje. Šiemet įsigytą „Stokrotkos“ prekybos tinklą sudaro 437 parduotuvės.
„Maxima grupėje“ dirba 31.000 darbuotojų, o įsigytame „Stokrotkos“ prekybos tinkle – dar 8.000 darbuotojų.
„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus valdomai „Vilniaus prekybos“ įmonių grupei.