„Topo centras“ prekiaus startuolių gaminiais

Specialūs stendai lietuvių startuolių gaminiams atsiras 8.800 elektronikos parduotuvių 36 šalyse, priklausančių elektronikos prekybos grupei „Euronics International“ tinklui.
Pasak jo, išgirdus apie iniciatyvą „Idėja Lietuvai“ kilo noras prisidėti prie Lietuvos ateities ne tik idėjomis, bet ir konkrečiais darbais. Todėl kilo sumanymas pakviesti inovatyvių produktų kūrėjus Lietuvoje parduoti savo gaminius didžiosiose „Topo centro“ parduotuvėse, pamatyti, ar jis tinkamai parengtas prekybai, ir greitai sužinoti vartotojų nuomonę.
Didžiosiose „Topo centro“ tinklo parduotuvėse yra daugiau nei 10.000 prekių. Startuolius, kaip ir kitus lietuviškus produktus, tinklas pažymės lietuviška simbolika.
Atsakydamas į VŽ klausimus apie šių metų planus p. Štaras teigė, kad biudžete pučiasi sąnaudų eilutė
Šiuo metu „Topo centro“ fizinėse parduotuvėse ir elektroninėje parduotuvėje lietuviškiems gaminiams naudojamas išskirtinis žymėjimas Lietuvos vėliava, o kai kurie produktai papildomai pateikiami ir Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui skirtuose stenduose. Ten jau galima rasti sonarą „Deeper“, išmaniąją motociklams skirtą signalizaciją „Monimoto“, išmaniųjų laikrodžių „Gudrutis“ ir kitų lietuvių kurtų produktų.
Registrų centro duomenimis, 2016 m., palyginti su 2015 m., UAB „Topo grupė“ pardavimo pajamos augo nuo 49,3 mln. Eur iki 81,7 mln. Eur. Grynasis pelnas didėjo nuo 1,75 mln. Eur iki 2,4 mln. Eur.
90% bendrovės akcijų priklauso UAB „Delta investment“, kurios 100% akcijų priklauso Aurelijui Rusteikai, likusias 10% valdo „Topo grupė“.