2017-03-13 18:10

Kaip neapaugti prekėmis, bet patenkinti skubų kliento užsakymą

Mindaugas Pakalniškis, UAB „Mitaras“ direktorius: „Su nuolatiniais klientais vienas kitą suprantame iš pusės žodžio.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Pakalniškis, UAB „Mitaras“ direktorius: „Su nuolatiniais klientais vienas kitą suprantame iš pusės žodžio.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kuo didesni prekybos įmonės pardavimai, tuo erdvesnių plotų reikia produkcijai laikyti. Vis dėlto apaugti atsargomis rizikinga, nes jos užšaldo apyvartines lėšas.

Šiais laikais daugelis prekybininkų verslą pradeda apskritai neturėdami sandėlių ir net pačių prekių – e. prekybos specifika leidžia tai daryti. Kai turi e. parduotuvę, neprivaloma visų prekių turėti po ranka. Ypač jei prekiaujama su Europos tiekėjais. Iš jų prekių gaunama per 2–3 dienas, o jei iš Lenkijos ar Baltijos šalių – ir per dieną.

Tačiau užsiimantiems didmenine prekyba būtų rizikinga pasikliauti tokiu prekybos būdu: jei gamintojas laiku nepristatytų produkcijos, pardavėjas rizikuotų savo vardu.

52795
130817
52791