Naujas kainodaros variklis: didžiųjų prekybininkų sprendimai

Arši konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje įvelia į kainų karus, tačiau mažesnės kainos mažina pelną. Kainodaros sprendimus, grįstus vien komercine nuojauta, keičia didžiųjų duomenų (angl. big data) kaupimas ir pažangioji analitika. Mažmeninės prekybos įmonės kaupia duomenis apie svarbiausias pirkėjams kategorijas (angl. key value categories, KVC) ir svarbiausias prekes (angl. key value items, KVI) – produktų kategorijas ir produktus, kurių kainas vartotojai linkę pastebėti ir įsidėmėti.
Metodikos esmė – tiksliai nustatyti svarbiausias kategorijas bei svarbiausias prekes ir taikyti joms konkurencingą kainodarą, t. y. užtikrinti, kad rinkoje jos būtų pigiausios arba kainuotų ne daugiau nei konkurentų lentynose. Visoms kitoms prekėms galima taikyti aukštesnes kainas, teigiama tarptautinės vadybos bendrovės „McKinsey & Company“ įžvalgoje apie prekybos sektoriaus kainodarą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai