2021-02-09 06:45

Firminių parduotuvių svarba išaugo, neuždaro ir nuostolingų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pandemija nesutrukdė maisto pramonės bendrovių suplanuotos firminių parduotuvių plėtros. Nors karantinas, ypač praėjusiais metais, dalį pirkėjų išbaidė, gamintojai šį prekybos kanalą siekia stiprinti net pandemijai nesitraukiant.

Perdirbėjams dėl uždarytų maitinimo įstaigų praradus dalį didmeninių pardavimų maitinimo sektoriui, gausesnis parduotuvių tinklas leido čia nukreipti dalį produkcijos, tad kai kuriais atvejais padėjo ir auginti pajamas.

Toliau plečia

Praėjusį birželį, vos pirmajam karantinui pasibaigus, VŽ rašė apie „Biržų duonos“ planus plėsti savo franšizę. Andriaus Kurganovo, bendrovės komercijos direktoriaus, teigimu, šis prekybos kanalas leidžia „Biržų duonai“ būti arčiau vartotojų ir greičiau reaguoti į besikeičiančius jų poreikius, taip pat išlaisvina gamintoją nuo kompromisų, į kuriuos reikia leistis derantis su prekybos tinklais.

52795
130817
52791