2020-07-24 21:30

Pandemijos akivaizdoje „PepsiCo“ griebiasi užkandžių, „Coca-Cola“ – „zombių“ medžioklės

Temilade Adelajos („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Temilade Adelajos („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Pristačiusi prasčiausius per 30 metų ketvirčio rezultatus, „Coca-Cola“ tikisi, kad blogiausia jau praeityje. Vis dėlto pandemija verčia bendrovę mokytis gyventi kitaip – pastaruosius metus investavusi į naujus produktus, dabar „Coca-Cola“ visą dėmesį skirs efektyvumui, o prekės ženklus „zombius“ žada be gailesčio šalinti iš savo krepšelio. Konkurentė „PepsiCo“ imasi kitos strategijos – pardavimus augins užkandžiais.

Jamesas Quincey, „Coca-Colos“ vadovas, teigia, kad antrasis ketvirtis įmonei turėtų būti prasčiausias – atlaisvinus karantino sąlygas pardavimai atsigauna.

„Tačiau ekonominius karantino padarinius dar tik pradedame pajusti, po viruso krizės dar reikės susitvarkyti su jais ir vartotojams daug svarbiau taps produktų įperkamumas“, – CNBC sako J. Quincey.

52795
130817
52791