VMI: alkoholio akcizų pajamos pernai augo 5%

Publikuota: 2020-01-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Alkoholio akcizų pajamos pernai išaugo 5%. Tai didžiąja dalimi lėmė vasario mėnuo, kai prieš stipraus alkoholio akcizo tarifo padidinimą nuo kovo pradžios, verslas didino šių gėrimų atsargas.

Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) duomenimis, deklaruoti alkoholio akcizai pernai buvo 343,042 mln. Eur – 5% daugiau nei 2018 metais. Tik vasarį deklaruotų akcizų suma siekė 68,828 mln. Eur (4,2 karto daugiau ne prieš metus) ir sudarė 20,1% visų per metus deklaruotų akcizų.

Spiritinių gėrimų akcizų pajamos pernai išaugo 6,9% iki 211,186 mln. Eur, vyno – 10,4% iki 40,176 mln. Eur, tarpinių produktų – smuktelėjo 1,1% iki 7,338 mln. Eur, alaus – sumenko 1,3% iki 84,342 mln. Eur.

Didmeninė prekyba spiritiniais gėrimais, akcizų sandėlių duomenimis, pernai padidėjo 0,8%, vynu – 7,2%. Tarpinių produktų didmeniniai pardavimai sumenko 1,4%, alaus – 1,3%.

Bendros deklaruotos akcijų pajamos pernai siekė 1,48 mlrd. Eur – 4,3% daugiau nei 2018-aisiais. Degalų akcizų pajamos padidėjo 4,9% iki 838,997 mln. Eur, tabako akcizų pajamos – 1,9% iki 297,691 mln. Eur.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Nauji (ne)alkoholiniai aludarių receptai

Ar 2020-ieji bus nealkoholinio alaus metai? Kuriasi nauji, vien nealkoholinio alaus prekės ženklai, įprasto...

Gazelė
2020.02.12
„Rinkuškiai“ imasi vis daugiau netradicinių veiklų: jau gamina ir sūrį Premium 2

Augantis nealkoholinio alaus pardavimas, ekskursijos po gamyklą, restoranas, edukacinės programos – visi šie...

Gazelė
2020.02.12
Po nuostolių apsisprendė dirbti ne tai, kas patinka, o tai, kas apsimoka 1

Pirminis verslo sumanymas gali pasikeisti jam įpusėjus. Pamatę, kad tai, kas įdomu, nebūtinai yra pelninga,...

Gazelė
2020.02.10
Išgyvenę baltymų krizę, koncentrato gamintojai ieško funkcionalumo ir ryšio su ūkininkais Premium

Aukštos pridėtinės vertės produktų gamyba, net kuriant retą rinkoje gaminį, neapsaugo nuo besirandančių...

Gazelė
2020.02.10
Ėmė kepti duonos kubiliukus restoranams, pardavimai šovė aukštyn Premium

Kai rinka persotinta, o duonos kasdieninės valgytojų vis mažėja, smulkieji turi imtis netradicinių gaminių,...

Gazelė
2020.02.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau