„Euromonitor“ apžvalga maisto pramonei: rytojaus vartotojus formuoja 3 idėjos

„Euromonitor“ analitikai Katharina Bagul, Jaredas Koertenas ir Tomas Reesas, paskelbę apžvalgą „Besiformuojančios maisto pramonės ir mitybos tendencijos“, prognozuoja, kad supakuoto maisto pardavimai, 2013–2018 m. kasmet vidutiniškai augę 1,6%, ateityje įgaus pagreitį ir 2018–2023 m. vidutiniškai didės 2,3%, nors šis augimas bus gana skirtingas atskiruose regionuose.
Didžiausias augimas – 4% – prognozuojamas Azijos supakuoto maisto rinkai, o Europoje ši produkcija, anksčiau kasmet augusi 0,6%, artimiausioje ateityje augs po 0,9%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai