2019-10-30 16:14

„Euromonitor“ apžvalga maisto pramonei: rytojaus vartotojus formuoja 3 idėjos

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vartotojų segmentacija, sąmoningas vartojimas ir augalinė mityba – tai trys pagrindinės tendencijos, formuojančios šiandienos pirkėjus, o kartu ir užuominos juos suvilioti bandantiems maisto pramonės atstovams. 

„Euromonitor“ analitikai Katharina Bagul, Jaredas Koertenas ir Tomas Reesas, paskelbę apžvalgą „Besiformuojančios maisto pramonės ir mitybos tendencijos“, prognozuoja, kad supakuoto maisto pardavimai, 2013–2018 m. kasmet vidutiniškai augę 1,6%, ateityje įgaus pagreitį ir 2018–2023 m. vidutiniškai didės 2,3%, nors šis augimas bus gana skirtingas atskiruose regionuose.

Didžiausias augimas – 4% – prognozuojamas Azijos supakuoto maisto rinkai, o Europoje ši produkcija, anksčiau kasmet augusi 0,6%, artimiausioje ateityje augs po 0,9%.

52795
130817
52791