„Auga group“ augina pajamas ir pelną

Publikuota: 2019-09-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per 2019 m. pirmus šešis mėnesius AB „Auga group“ ir jos dukterinių bendrovių pardavimo pajamos siekė 28,84 mln. Eur ir buvo 15% didesnės nei 2018 m. atitinkamą laikotarpį, kai jos sudarė 25,01 mln. Eur.

Grupės 2019 m. pirmojo pusmečio bendrasis pelnas sudarė 7,34 mln. Eur ir buvo 3,05 mln. Eur didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (2018 m. pirmojo pusmečio bendrasis pelnas – 4,29 mln. Eur).

Grupės 2019 m. šešių mėnesių EBITDA rodiklis sudarė 6,28 mln. Eur.  Palyginimui, per tą patį laikotarpį 2018 metais grupės EBITDA rodiklis siekė 4,10 mln. Eur.

Kaip skelbiama bendrovės per „Nasdaq“ biržą išplatintame pranešime, augalininkystės segmento 2019 m. pirmojo pusmečio pardavimo pajamos sudarė 8,78 mln. Eur palyginus su 7,60 mln. Eur atitinkamu laikotarpiu 2018 metais (padidėjo 15%).

„Mūsų veikla, tai, ką darome ūkiuose, gerėjo kiekvieną sezoną. Ūkininkavimas ir toliau tobulės, bus stipresnis ir pelningesnis, jei oro sąlygos bus normalios.“, — teigia Kęstutis Juščius. „Auga group“ generalinis direktorius.

Jo teigimu, ūkiuose kasmet dirbama vis efektyviau, diegiamos naujos technologijos.

Liepa ir rugpjūtis pasižymėjo palankiais orais, todėl bendrovė gana anksti nuėmė grūdų derlių ir galėjo tinkamai paruošti žemę kitų metų grūdų sėjai.

„Svarbu paminėti, kad tobuliname skirtingų pasėlių paskirstymą, kad būtume mažiau priklausomi nuo oro sąlygų. Manau, kad bendrovė tokiomis pačiomis sąlygomis kiekvienais metais gali pasiekti vis geresnių rezultatų“, — įsitikinęs K. Juščius.

Itin daug perspektyvų K. Juščius įžvelgia pienininkystės segmente. Iki šiol bendrovė didelę dalį ekologiško pieno dėl mažos jo paklausos parduodavo neekologiško pieno kainomis, tačiau situacija greitai keičiasi.

„Išlaikome tendenciją didinti ekologiško pieno pardavimų dalį, ji toliau didėja. Pastaruosius mėnesius ekologiško pieno dalis yra didesnė nei anksčiau, o trečiąjį ketvirtį skaičiai greičiausiai bus dar geresni nei antrąjį“, — kalba bendrovės vadovas.

Ekologinės produkcijos kainomis parduoto pieno dalis 2019 m. pirmąjį pusmetį sudarė apie 64% ir buvo reikšmingai didesnė nei 2018 m. pirmąjį pusmetį, kai ji sudarė 31%.

Bendrovė siekia išplėsti ekologiško pieno prekybos geografiją. Viena pagrindinių rinkų, kur įmonė mato daugiausia galimybių ekologiško pieno eksportui, yra Kinija.

„Norėdamas parduoti pieną Kinijos rinkoje turi sertifikuoti visą produkcijos gamybos ciklą nuo ūkių iki perdirbimo linijų.  Bendrovė jau pradėjo sertifikavimo procesą, tikimės jį baigti trečiąjį šių metų ketvirtį. Tuomet mums atsivers vartai Kinijoje parduoti ekologišką pieną didesnėmis ekologiškomis kainomis. Šis sertifikavimo procesas ateityje padės mūsų kompanijai visą pieną parduoti kaip ekologišką“, — dėsto įmonės vadovas.

Galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per 2019 m. šešis mėnesius sudarė 1,05 mln. Eur palyginus su 0,57 mln. Eur metais anksčiau. Šių produktų pardavimų šuolį lėmė smarkiai išsiplėtusi eksporto geografija.

„Galutiniams vartotojams skirtų produktų segmentas kol kas kompanijoje yra pats mažiausias, tačiau jis sparčiai auga. Ateinantį sezoną šiame segmente taip pat matome didžiausią augimą“, — sako K. Juščius.

Bendrovė ir toliau vysto investicinius projektus, kurių vienas prioritetinių — kombinuotų pašarų gamykla. Šiam projektui naudojamas praėjusiais metais antrinio akcijų platinimo metu sėkmingai pritrauktas kapitalas.

„Tai yra prioritetas ateinantiems metams. Bendrovė startuos su nauja kombinuotų pašarų gamykla, kurioje bus gaminami pašarai gyvulininkystės ir paukštininkystės fermoms. Šiai investicijai naudojame praėjusiais metais pritrauktas investicijas. Tai mums atveria galimybę pašarus gaminti ne tik savo fermoms, bet ir eksportuoti“, — teigia bendrovės generalinis direktorius.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Krekenavos agrofirma“ galės eksportuoti jautieną į Kiniją

Mėsos perdirbimo įmonė „Krekenavos agrofirma“ galės eksportuoti mėsos produkciją į Kiniją. Tai pirmoji...

Pramonė
2019.09.17
„Guberniją“ įsigijusi „MV Group Production“ atliko namų darbus, dabar – lūžio momentas Premium 14

Praėjusių metų kovą į savo rankas „Gubernijos“ alaus daryklos kontrolę perėmusi „MV Group Production“ teigia...

Pramonė
2019.09.16
M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni Premium 7

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.13
„Vičiūnų“ produkcija pasiekė „Walmart“ lentynas    10

Lietuvos kapitalo „Vičiūnų grupė“ įžengė į pasaulinio prekybos giganto „Walmart“ parduotuves Kanadoje. Po...

Prekyba
2019.09.12
Alkoholio prekybos rinka: investicijas diktuoja nauji įpročiai Premium 4

Alkoholinių gėrimų vartojimo įpročiai keičiasi visame pasaulyje: tradicinių gėrimų, tokių kaip vynas, alus,...

Prekyba
2019.09.12
Ir vėl grikiai: Europoje tamsiuosius iš Prienų atranda, Azijai dar nenusibodę 1

Net jei eksportas sudaro be­veik 80% pardavimų, o lietuviškos produkcijos gali­ma rasti bet kuriame...

Gazelė
2019.09.11
S. Skvernelis: ŽŪM kelsis į Kauną, užsimenama apie padalinius Panevėžyje 13

Premjeras Saulius Skvernelis teigia, kad žemės ūkio ministro sudarytos darbo grupės išvados dėl ministerijos...

Statyba ir NT
2019.09.11
„Marijampolės pieno konservai“ nukentėjo nuo karo Libijoje Premium 7

Henrikas Karpavičius, UAB „Marijampolės pieno konservai“ (MPK) vadovo poste pakeitęs mirusį brolį Raimundą...

Pramonė
2019.09.09
Naujasis žemės ūkio ministras nepritaria nei kraustynėms į Kauną, nei „vaučerių“ sistemai Premium 13

Andrius Palionis, naujasis žemės ūkio ministras, savo pirmtako teigia nekritikuosiantis, bet ir jo...

Pramonė
2019.09.08
Uždrausti glifosatą nusprendė ir Vokietija 13

Kol agrochemijos bendrovė „Bayer“ tvarkosi su tūkstančiais ieškinių dėl glifosato „Roundup“ sukeltų vėžinių...

Pramonė
2019.09.07
„Baltika“ atšoko, „Auga“ sužaliavo Premium

Baltijos biržose ketvirtadienį stebėtas „Baltikos“ akcijų atšokimas ir teigiama reakcija į paskelbtus „Auga...

Rinkos
2019.09.05
Bankai „Auga Group“ skolinimuisi investicijoms uždėję apynasrį, įmonė to nesureikšmina 14

Lietuvos ekologinio ūkininkavimo bendrovė „Auga Group“ dėl bankų apriboto skolinimo jau metus nebegali...

Rinkos
2019.09.05
100 mln. kiaulių praradusi Kinija svarsto apie šaldytos kiaulienos atsargų realizaciją

Po Kiniją siaučiantis afrikinis kiaulių maras (AKM) jau sunaikino trečdalį šalies kiaulių populiacijos.

Pramonė
2019.09.05
„Auga group“ augina pajamas ir pelną

Per 2019 m. pirmus šešis mėnesius AB „Auga group“ ir jos dukterinių bendrovių pardavimo pajamos siekė 28,84...

Pramonė
2019.09.05
„Žemaitijos pieno“ grupės pelnas šiemet augo 7 proc. iki 4,3 mln. eurų

AB „Žemaitijos pienas“ pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 4,275 mln. Eur konsoliduoto grynojo pelno – 7,3%...

Pramonė
2019.09.04
D. Jaloveckas pasitraukė iš „Linas Agro Group“ valdybos

Lietuvos žemės ūkio investicijų bendrovės „Linas Agro Group“ vykdomasis direktorius Darius Jaloveckas...

Pramonė
2019.09.03
L. Strėliui nepavyko laikinai sustabdyti sprendimo dėl baudos 3

Bendrovės „Biglis“ akcininkui ir vadovui Linui Strėliui nepavyko laikinai sustabdyti Lietuvos banko nutarimo,...

Pramonė
2019.09.02
„Auga Group“ pajamos pirmą pusmetį didėjo, grynasis pelnas menko

Per pirmą šių metų pusmetį AB „Auga Group“ ir jos antrinių bendrovių pajamos siekė 28,84 mln. Eur ir buvo 15%...

Pramonė
2019.08.30
Pienininkų rezultatai: Rokiškyje, Vilkyškiuose – nuostolis, Telšiuose – augantis pelnas 5

Biržoje kotiruojami pieno perdirbėjai „Rokiškio sūris“ ir Vilkyškių pieninė pusmetį užbaigė su minuso ženklu...

Rinkos
2019.08.30
„Linas Agro Group“ mirksta nuostoliuose: grūdus parduoda pigiau nei perka 12

Vienas didžiausių žemės ūkio produktų prekybininkų Lietuvoje bendrovė „Linas Agro Group“ (LAG) praeitais...

Rinkos
2019.08.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau