Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-25 06:30
RĖMIMAS
2025-09-23 06:45
2025-09-23 05:45
RĖMIMAS
2025-09-23 05:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Siaip i ziurint i VW rodiklius neatrodo, kad pandemija jiems buvo kazkaip ypatingai pelninga. O vat Stellantis tikrai kazkoks aukso amzius buvo.
Bet kainas kaip užkėlė per pandemiją, o nuleist tai pamiršo
Straipsnyje teigiama, kad automobiliu gamintojai pasipelne. Is VW rodikliu nesimato, auto pabrango, bet islaidos isaugo. Stellantis (idomu kas dar) taip, pelnas pakilo zenkliai.
Todėl, kad Stellantis pardavimai stagnavo, buvo prigaminta I sandėlį su žema savikaina, o išstūmė už brangiai, per tą beprotlaikį, VW kitaip jie paklausus gana buvo iki visai neseniai, kol kinai jų ne nulaužė.
Linksma. Pabrango, nes buvo per didelė paklausa ir nespėjo gaminti, dabar niekas nebeperka, bet nėra kaip atpiginti, nes nuostolis gausis :) Paprasčiausiai yra per daug gamintojų. Ir didžiausių problemų turės tie, kurie geriausias profsajungas turi.
Mažėjančios banko palūkanos ir nuolaidų automobiliams pasiutpolkė bus 2025 metais. Tai ženkliai prajudins rinką. Dar pasijungs manau ir skatinimo programos už mažiau taršius auto.