„Perlas Energija“ pradeda partnerystę su „Maxima“

„Sprendimą bendradarbiauti su „Perlas Energija“ priėmėme išgirdę savo klientų poreikį: žmonės pradėjo aktyviai teirautis galimybės „Maxima“ parduotuvėse esančiuose „Perlas“ terminaluose sudaryti elektros energijos sutartis su „Perlas Energija“ bei apmokėti šio nepriklausomo tiekėjo sąskaitas. Lietuvoje internetu ir skaitmeniniais atsiskaitymo būdais naudojasi daug žmonių, tačiau negalime pamiršti tų, kuriems vis dar gerokai patogiau elektros energijos tiekimo klausimus išspręsti fizinėse vietose. Mums svarbu, kad „Maxima“ klientai parduotuvėse galėtų išspręsti kuo daugiau kasdienių iššūkių, tad bendradarbiavimo su „Perlas Energija“ sprendimas buvo priimtas labai organiškai“, – komentuoja Ernesta Dapkienė, „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė.
Sutarčių pasirašymo su „Perlas Energija“ bei sąskaitų apmokėjimo „Perlas“ terminaluose visose „Maxima“ parduotuvėse paslauga pradėta teikti nuo rugsėjo 22 d. ir veikia visose X, XX, XXX ir XXXX „Maxima“ parduotuvėse.
„Iki šios partnerystės savo klientams suteikėme sąlygas sudaryti elektros energijos tiekimo sutartis su „Perlas energija“ 1500 „Perlas“ terminalų visoje Lietuvoje bei „Lietuvos pašto“, „PayPost“ skyriuose bei „Lietuvos spauda“ prekybos vietose. „Maxima“ prisijungimas mūsų fizinių taškų tinklą išplėtė iki daugiau nei 2 tūkst. vietų visoje Lietuvoje, tad šiandien tiems, kam naudotis internetu nėra patogu, sudaryti sutartį, o vėliau ir atsiskaityti už paslaugas, bus dar paprasčiau, mat „Perlas“ terminalus „Maxima“ parduotuvėse galima rasti net ir mažiausiuose Lietuvos miesteliuose. Žinoma, „Perlas Energija“ greta fizinių taškų tinklo turi ir patogiai išvystytą internetinę savitarną, suteikiančią galimybes klientams atsiskaityti ir visais jiems patogiais skaitmeniniais būdais“, – teigia Vilius Juraitis, „Perlas Energija“ direktorius.
Pasak V. Juraičio, „Perlas Energija“ direktoriaus, elektros rinkos liberalizavimas yra sudėtingas iššūkis visiems, mat niekam iki šiol neteko savarankiškai priimti sprendimo, kas jiems tieks elektrą: „Tad džiaugiamės, kad „Maxima“ prisideda prie šio iššūkio sprendimo ir padaro elektros energijos pasirinkimo procesą paprastesnį bei prieinamesnį net ir tiems, kurie nėra įgudę interneto vartotojai ir vis dar prioritetą teikia fiziniam paslaugos įsigijimui. Tikimės, kad „Maxima“ pavyzdžiu paseks ir tos prekybos vietos, kurios šio sprendimo dar nėra priėmusios, ir dar didesniam skaičiui Lietuvos gyventojų galėsime sukurti sąlygas atsiskaityti už elektros energiją jiems patogiausiu būdu“.