2021-09-11 14:33

„Baltika“ – dar vienas bandymas pakilti iš pelenų  

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Penktadienį estiško kapitalo drabužių gamintoja „Baltika“ pirmą kartą pristatė pirmąją visiškai atnaujinto moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ kolekciją, užbaigdama svarbų įmonės verslo strategijos etapą – perėjimą prie  vieno prekės ženklo.

Pasak Flavio Perini, „Baltika“ valdybos pirmininko, kurį cituoja leidinys  „Postimees“, pernai užsitikrinusi finansinį stabilumą, bendrovė sutelkė dėmesį į sėkmingą atnaujinto drabužių prekės ženklo ir kolekcijos „Ivo Nikkolo“ pristatymą.

„Remdamiesi klientų atsiliepimais ir pardavimų duomenimis, pagal pavasario pereinamojo laikotarpio kolekcijas jau matėme, kad mūsų pasirinkta strategija pasiteisino ir kad įmonė palaipsniui juda savo ilgalaikių augimo tikslų link“,– teigia F. Perini.

Tolesni veiksmai, anot jo, dar labiau remsis elektronine prekyba ir fizinių parduotuvių tinklo Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje perėjimu iki 2023 m. prie naujos prekybos koncepcijos.

Prie įmonės „Baltika“ vairo stojęs F. Perin dar pernai rugsėjį interviu teigė, kad yra pasiryžęs iš esmės pertvarkyti įmonę, kurios portfelyje buvo tokie ženklai kaip „Monton“, „Ivo Nikkolo“, „Baltman“ ir kt.

Šiemet „Monton“ prekės ženklas parduotas Kinijos drabužių gamintojai „Shenzhen Maiteng International Apparel“, valdančiai sportinės aprangos prekės ženklą „Monton Sports“.

Iki 2023 m. „Baltika“ vis dar turės licenciją prekiauti rūbais su „Monton“ prekės ženklu. Tai yra pereinamasis laikotarpis, per kurį „Baltika“ išparduos likučius.

„Verslo strategijos įgyvendinimas reiškia, kad stabilizuojame savo finansinę padėtį ir visą dėmesį skiriame tik „Ivo Nikkolo“ kolekcijoms ir prekės ženklui. Visos iš prekės ženklo „Monton“ pardavimo gautos pajamos bus panaudotos paskolos grąžinimui bankui, kuriam yra įkeistas prekės ženklas“, – tuomet kalbėjo F. Perini.

„Baltika“ pirmąjį šių metų ketvirtį patyrė 1,6 mln. Eur grynojo nuostolio. Bendrovės grynieji nuostoliai per 2020 m. sumenko iki 377.000 Eur nuo 5,9 mln. Eur 2019 m.

Pardavimo pajamos sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sunyko 65%, iki 2,1 mln. Eur.

Prieš pora metų „Baltika“ uždarė siuvyklas Estijoje ir pasirinko užsakomąją gamybą.

„Baltikos“ grupė kuria mados kolekcijas, valdo prekybos tinklus ir veikia visoje Baltijos šalyse.

52795
130817
52791