Justas Šablinskas: su visapusiško užsakymo išpildymo paslauga e.komercija atsiriša rankas plėtrai

Reklama publikuota: 2022-02-17
Justas Šablinskas, UAB „Venipak Lietuva” vadovas
svg svg
Justas Šablinskas, UAB „Venipak Lietuva” vadovas

Rinkos analitikai prognozuoja, kad sulig karantinu gerokai išaugęs visuomenės poreikis apsipirkinėti internetu niekur nedings ir ateityje. Tai reiškia, jog toliau besiplečianti e.komercijos rinka, siekiant patenkinti augančius vartotojų poreikius, bus priversta ieškoti greičiausių ir efektyviausių sprendimų. Prognozuojama, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose visapusiško užsakymo išpildymo, arba „e-fulfillment“ paslauga, kasmet iki 2028 metų nuosekliai augs bent po 10 procentų.

Verslo poreikis pirkti trečiųjų šalių paslaugas rodo savotišką pastarojo brandą bei suvokimą, kad nuosavus išteklius efektyviausia naudoti ten, kur jie sukuria didžiausią vertę. Lietuvoje e-fulfillment paslaugai, sąlyginai neseniai sulaukusiai brandos kokybės prasme, prognozuojamas dviženklis augimas. Kokią vertę lietuviai atranda šioje paslaugoje ir į ką verta atkreipti dėmesį svarstant apie tiekėją?

Siuvimo įmonei, bet ne palečių kroviniams

Naudojantis visapusiško užsakymo išpildymo paslauga, pirmiausia verslas gali nebesukti galvos dėl prekių sandėliavimo, likučių valdymo, prekių surinkimo, pakavimo, paruošimo išsiųsti, grąžinimų valdymo ir pan. Laisvas rankas tokiu atveju galima dedikuoti verslo plėtrai - rinkodarai, marketingui, produkcijos kiekio augimui ir plėtrai į užsienio rinkas, vartotojo patirties lankantis interneto parduotuvėje gerinimui ir t.t.

„Venipak“
„Venipak“ e-fulfillment sandėlis

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Esame preliminariai skaičiavę, kiek per pusmetį ūgteli šia paslauga besinaudojantis ir savo žmogiškuosius resursus kitiems tikslams įgyvendinti skiriantis verslas. Pokyčiai „prieš ir po“ svyruoja nuo 80 procentų iki triženklių produkcijos pristatymo augimo skaičių.

Didelis tokios paslaugos privalumas - lanksčios, prie produkcijos kiekio prisitaikančios sandėliavimo erdvės. Ne veltui e-fulfillment paslaugą dažniausiai renkasi smulkus ir vidutinis verslas, kuriam neapsimoka apvalius metus mokėti už patalpų nuomą ir įrangą, ypač tuomet, kai augimo kiekius prognozuoti ar valdyti būna sudėtinga. Neretai į logistikos partnerį kreipiasi augantis verslas, kuris nebeturi vietos sandėliuoti produkcijos savo patalpose, tačiau nuomai negauna sąlyginai nedidelių erdvių.

Tiesa, egzistuoja keletas išlygų, kai ši paslauga galimai nepasiteisins. Tai itin didelių apimčių, ypatingai brangioms ir/ar mažai apyvarčioms prekėms, taip pat stambiagabaritėms prekėms ir vyraujant palečių kroviniams.

Žvelgiant globaliai, didžiausią e-fulfillment paslaugos augimą lėmė rūbų ir avalynės segmentas. Už jų rikiuojasi smulkios elektronikos, grožio ir sveikatingumo prekės. Į elektronikos prekių užsakymų išpildymą šiuo metu nukreiptas didelis tiekėjų dėmesys. Šios prekės reiklios pakuotėms bei pristatymo būdui. Galbūt netrukus galime tikėtis ir inovacijų šia kryptimi.

Atiduodami prekes atiduodate ir dalį reputacijos

Vartotojų suvokimas apie e.prekybą keičiasi dar sparčiau negu auga pastarosios apimtys. Visų pirma, trinasi ribos tarp apsipirkimo laiko ir aptarnavimo kokybės fizinėse ir elektroninės prekybos vietose. Pirkdami internetu vartotojai tikisi tokio pat komforto kaip fizinėje parduotuvėje bei panašiu greičiu gaunamos prekės. Bent viena iš šių grandžių nusivylę e.pirkėjai, greičiausiai antrojo šanso prekybos vietai suteikti nebus linkę.

Tad rinkdamiesi paslaugų tiekėją e-fulfillment  ir kitoms logistikos paslaugoms turėkite omenyje, kad renkatės jus reprezentuojantį ir jums atstovaujantį verslo partnerį. Įsitikinkite, kad sandėlių lokacija bei pristatymo terminai atitiks jūsų verslo poreikius, o paslaugos bus suteiktos laiku ir profesionaliai. Apgalvokite, kiek pristatymo būdų jums gali pasiūlyti paslaugos tiekėjas, kiek plačiai išdėstytas paštomatų tinklas, kokia bus prekių grąžinimo procedūra ar nesugaišite daug laiko diegdami sąsajas su jūsų tiekėjo sistemomis savo interneto parduotuvėje ir pan.

Globalios tendencijos rodo, kad e-komercijos verslai ruošiasi pilnai išnaudoti augimo ir plėtros galimybes, o logistikos bendrovės stiprina savo paslaugas, padėsiančias klientams užtikrinti stabilų augimą ir papildomas darbo rankas. Šiais metais e-fulfillment paslaugą laikome prioritetine investicijoms. Planuojame augti Baltijos šalyse ir už jos ribų – Lenkijoje, Vokietijoje, Olandijoje, tuo pačiu įgalindami savo klientus plėsti veiklos geografiją.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Kaip pasiruošti kritinei situacijai: kai reikia gelbėti skaitmeninius sprendimus Verslo tribūna

Šiemet šalyje ir regione pasikeitus geopolitinei situacijai, organizacijoms teko iš naujo įvertinti veiklos...

PowerUP
2022.06.29
Pokyčiai darbo rinkoje – svarbus dėmesys vertybėms bei asmeninėms savybėms Verslo tribūna

Pandemija darbo rinką pareguliavo taip, kad įmonės ėmėsi papildomų veiksmų tiek įdarbindamos naujus...

PowerUP
2022.06.01
„Stansefabrikken“ metalo dažymo kokybei užtikrinti – tūkstančiai automatizuotų įrašų Verslo tribūna

Beveik 20 metų Ukmergėje veikiančios metalo apdirbimo įmonės „Stansefabrikken“ klientai tikisi, kad jų...

PowerUP
2022.05.30
Darbuotojai-ambasadoriai: naujas Šventasis Gralis? Verslo tribūna

Savo organizacijoje kasmet matuojame darbuotojų pasitenkinimo darbdaviu rodiklius (ENPS) ir visai neseniai...

PowerUP
2022.05.12
Į ERGO kvietimą pasodinti per 35 tūkst. medelių atsiliepė 5 tūkst. iniciatyvos dalyvių Verslo tribūna

Jau ne vienerius metus gamta bei žmonių sveikata aktyviai besirūpinanti draudimo bendrovė ERGO žengė dar...

PowerUP
2022.05.03
Apskaitos procesų architektūra: efektyvumas slypi detalėse Verslo tribūna

Pandemijos turbulencija, sustiprinta nuolatine įtampa dėl karo Ukrainoje, ir verslo pastangos pasivyti...

PowerUP
2022.05.02
Privalome nuolat galvoti, kaip sukurti papildomą vertę klientui Verslo tribūna

Šuoliais augusi e-komercijos ir logistikos rinka per keletą metų ženkliai patobulėjo. Iš pirmo žvilgsnio...

PowerUP
2022.04.27
Darbo užmokesčio apskaita: ramybę užtikrins kompetencija Verslo tribūna

Kartu su nuolat kintančiais darbo užmokesčio apskaitos reikalavimais ir didesniu dėmesiu darbuotojams,...

PowerUP
2022.04.27
Kaip draudimo sektoriui apsidrausti nepriekaištinga klientų patirtimi? Verslo tribūna

Sutikime, skaitmeninė transformacija yra nepaprastai svarbi daugeliui verslo šakų, tačiau draudimo sektoriui...

PowerUP
2022.04.06
Tadas Dovbyšas: stipri organizacijos kultūra – geriausia instrukcija visiems gyvenimo atvejams Verslo tribūna

Nepaisant rimtus išbandymus atnešusio pandeminio laikotarpio, draudimo bendrovė ERGO stiprino tiek komandos...

PowerUP
2022.03.30
Stringant logistikai Azijoje, bendrovė „Venipak“ vysto naujus oro kelius Verslo tribūna

Pastarojo laikotarpio geopolitinė situacija ardo logistikos kelius Rytuose. Pekino ir Vilniaus nesutarimai...

PowerUP
2022.03.24
Darbdavio civilinė atsakomybė: ką svarbu žinoti kiekvienai įmonei? Verslo tribūna

Įmonės vis daugiau dėmesio skiria savo darbuotojų gerovei, o tuo pačiu ir jų saugumui. Visgi nelaimingų...

PowerUP
2022.03.22
Nenaudojama programinė įranga – užšaldytas kapitalas augimui ir plėtrai Verslo tribūna

Dalis įmonių net neįsivaizduoja, kad savo rezerve turi tūkstančius ar net dešimtis tūkstančių eurų...

PowerUP
2022.03.03
Kaip nūdienos apgavysčių liūne finansų sektoriams užsitikrinti patikimumą? Verslo tribūna

Dauguma naudotojų šiais laikais teikia pirmenybę trims esminiams finansinių paslaugų kriterijams –...

PowerUP
2022.03.03
„Grant Thornton Baltic“: skolinant susijusioms įmonėms, svarbus kiekvienas argumentas Verslo tribūna

Kai vienai grupei priklausančios ar asocijuotos įmonės viena kitą finansuoja paskolomis, visuomet kyla...

PowerUP
2022.02.23
Justas Šablinskas: su visapusiško užsakymo išpildymo paslauga e.komercija atsiriša rankas plėtrai Verslo tribūna 1

Rinkos analitikai prognozuoja, kad sulig karantinu gerokai išaugęs visuomenės poreikis apsipirkinėti...

PowerUP
2022.02.17
„Novian“ grupės vadovas E. Rėkus: kaip užtikrinti organizacijų IT poreikius ir atskleisti tikrąją duomenų vertę Verslo tribūna

Kaip keičiasi verslo ir organizacijų IT poreikiai, kaip juos efektyviai užtikrinti sparčiai vystantis...

PowerUP
2022.02.03
Naudota programinė įranga: legalus būdas ir Lietuvos įmonėms sutaupyti milijonus Verslo tribūna

Įvairių naudotų prekių pirkimas ir pardavimas vis labiau populiarėja. Tačiau dauguma verslo ir IT padalinių...

PowerUP
2022.02.03
Atvirojo kodo sistemų diegimas versle: 3 patarimai, kaip išvengti klaidų Verslo tribūna

Būdamas atvirojo kodo sistemų apologetas, dažniau pasakoju apie jo atvirumą, dinamiškumą ir buvimą de facto...

PowerUP
2022.02.02
Pandeminis chaosas: kaip palaikyti skaitmeninę verslo higieną? Verslo tribūna

Kaip žinia, pašto karvelių ir fizinių parašų laikai jau dulka giliai, giliai stalčiuje. Ant pjedestalo kurį...

PowerUP
2022.01.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku