Sukūrė nemokamą internetinę platformą tarptautiniam krovinių gabenimui – „MyDello“

„MyDello“ platformos atstovas Lietuvoje Mindaugas Povilaika atkreipia dėmesį į tai, kad „logistika yra didžiausia pasaulyje paslaugų industrija ir skaičiuoja metines apyvartas, siekiančias 10 trilijonų eurų. Didelė dalis logistikos kompanijų vis dar veikia prieš dešimtmečius sukurtomis technologijomis ir metodais bei vangiai juda link skaitmenizacijos“.
M. Povilaika tiki, kad „tai galima pakeisti, o logistikos sektorių tikrai įmanoma ir netgi būtina visiškai automatizuoti“. Tą rodo ir „MyDello“ veiklos rezultatai – per pirmąjį ketvirtį sistema pradėjo naudotis 1500 įmonių.
Logistika – chaotiška
Istoriškai susiklostė, kad logistikos sektoriuje veikia daug mažų tarpusavyje konkuruojančių bendrovių, o kasdieniai procesai jose vykdomi rankiniu būdu: susirašinėjant elektroniniais laiškais, telefonu, spausdinant, skenuojant ir ruošiant pluoštus dokumentų.
Anot M. Povilaikos, tai apsunkina darbą, didėja žmogiškų klaidų rizika, kasdienės operacijos sulėtėja, o mechaninis darbas nepalieka erdvės mąstymui ir inovacijoms. Viso to rezultatas – ekonominiai nuostoliai ir sugaištas laikas.
„MyDello“ atstovas pateikia pavyzdį: „norėdami krovinį išsiųsti iš Honkongo į Lietuvą, turėtumėte susidurti su keliolika skirtingų tarpininkų, naudojančių skirtingą programinę įrangą ir dirbančių pagal savitas sistemas, niekaip nepritaikytas keistis informacija tarpusavyje. Skaitmeninės krovinių gabenimo platformos tikslas – supaprastinti šį procesą galutiniam vartotojui, gabenančiam krovinį. Skaitmeninė krovinių pervežimo platforma grąžina logiką į logistiką.“
Maršrutų ir kainos alternatyvos – akimirksniu
Naudojantis skaitmenine logistikos platforma, užklausas teikti ir gauti kainų pasiūlymus galima iškart, nurodant siuntos išvykimo punktą, svorį ir matmenis bei paskirties miestą. Pateikus užklausą, „MyDello“ pasiūlys oro, jūrų, kelių ir geležinkelių transporto variantus su kainomis ir pristatymo laikais.
„MyDello“ vartotojai pažymi, kad skaitmeninės logistikos platformos pranašumas yra galimų alternatyvų pateikimas vienu metu. „MyDello“ leidžia įvertinti, kad krovinio gabenimas traukiniu gali būti keleriopai pigesnis, nei skraidinimas lėktuvu. Taigi, klientas turi galimybę pasitikrinti ir pasirinkti, ar konkrečiu atveju aktualiau sutaupyti, ar svarbiau įgyvendinti užsibrėžtus terminus ir užsakyti greitesnį transportavimo būdą.
„Klientai teikdami krovinių pervežimo užklausas, lygindami kainas, laukdami atsakymų ir pasiūlymų gaišta brangų laiką. „MyDello“ akimirksniu padeda pasitikrinti esamas rinkos kainas ir tiksliau suplanuoti būsimų krovinių transportavimo biudžetą“, – sako M. Povilaika.
Paprasta, kaip kad užsakyti bilietus
Logistikos startuolio atstovas teigia, kad paslauga sukurta taip, jog ja galėtų naudotis net ir neįgudęs vartotojas. „Tam nereikia jokio specialaus išmanymo, naudojantis sistema galima taip pat lengvai pasirinkti krovinio gabenimo variantą, kaip kad per lėktuvų bilietų pardavimo svetaines pasirenkame skrydžius atostogoms“, – sako M. Povilaika.
Greitis ir efektyvumas yra kita didžiulė vertybė tiek mažam ar vidutiniam, tiek ir stambiam verslui. Mažiems verslo subjektams, neturintiems gilių žinių logistikos srityje, platforma tampa mokymosi įrankiu, dideliems – efektyvia sistema, leidžiančia optimizuoti procesus.
„Didelė dalis klientų palankiai vertina „MyDello“ ir dėl to, jog čia gali patogiai, vienoje vietoje sekti savo krovinio kelionę ir kaupti dokumentus“, – sako specialistas.
„MyDello“ sistemos kūrėjai toliau plečia savo paslaugų krepšelį. Platforma jau gali pasiūlyti sprendimus tiek smulkioms siuntoms nuo mažos dėžutės iki keliasdešimties palečių ar pilno konteinerio.
„MyDello“ sistema sukurta taip, jog nuolat mokytųsi ir tobulėtų, kaupdama ir analizuodama istorines krovinių pervežimų kainas. Į nestandartinių krovinių ar maršrutų užklausas operatyviai reaguoja patyrę logistikos ekspertai. Sistema besinaudojantys vartotojai gali tiesiogiai konsultuotis su šiais ekspertais per platformos pokalbių funkciją.
M. Povilaika primena, kad skaitmeninės platformos iš esmės jau sukrėtė ir pakeitė taksi paslaugų sektorių, tad analogiškus pokyčius prognozuoja ir logistikoje. „Logistikos skaitmenizavimas yra neišvengiama ir netolima ateitis“, – sako „MyDello“ atstovas.