Svarbiausios e.komercijos temos bus aptartos konferencijoje „E-komercija’21“
 
                                                                                            
                                                                                    „Shopify“ augimas – galimybė Lietuvos el. verslams
Pasak vieno konferencijos pranešėjų, „Shopify“ atstovo Lauryno Binderio, „Shopify“ naudojimas stipriai auga kasmet. Prekybininkų, kurie naudojasi platforma, skaičius per pastaruosius trejus metus išaugo trigubai, 2020 m. pabaigoje jų buvo 1,7 milijono. Auga ir pirkimo mastai: per keturias praėjusių metų juodojo penktadienio dienas, „Shopify“ platforma besinaudojantys prekybininkai kartu pardavė prekių už 5,1 milijardo JAV dolerių.
„Lietuvos įmonės, kurios nori išlaikyti konkurencingumą vietinėje rinkoje ar plėstis tarptautiniu mastu, turėtų atkreipti daugiau dėmesio į tokias debesines komercijos platformas kaip „Shopify“. Ir apie tai pagalvoti turi ne tik smulkusis ir vidutinis verslas, bet ir stambios bendrovės,“ – teigia L. Binderis, kuris konferencijos metu apžvelgs, kaip „Shopify“ e.komercijos sprendimai gali padėti ir didžiosioms įmonėms.
Pasaulinės paieškos tendencijos
„Vidinės paieškos svarba nuolat augo vystantis e. komercijai, tačiau pandemijos metu paieškos optimizavimo svarba išaugo dar smarkiau dėl stipriai padidėjusio vartotojų srauto,“ – sako Paulius Grigaitis, bendrovės „SearchNode“ atstovas, kuris konferencijos „E-komercija’21“ metu skaitys pranešimą, kaip galima ne tik įsidiegti gerą paiešką e. komercijos versle, bet kaip ją išlaikyti aukštame lygyje ilgiuoju laikotarpiu.
                 
                    
„Gera paieška leidžia vartotojams atrasti produktus greičiau ir paprasčiau, o tai užtikrina ne tik didesnius pardavimus, bet ir gerą vartotojų patirtį, kuri yra vienas esminių faktorių, nulemiančių, ar vartotojai sugrįš, ar apsilankys pas konkurentus. Žinoma, norint užtikrinti gerą paieškos kokybę reikia sekti pasaulines tendencijas ir naujienas, kurios nurodo geriausias praktikas besikeičiantiems vartotojų įpročiams ir atveria vis daugiau kanalų, padedančių išlaikyti vartotojus bei jiems parduoti daugiau“ – sako P. Grigaitis.
Tvarumas – naujas e.verslų klientų lūkestis
SEB banko tvarumo vadovas Audrius Rutkauskas, kuris konferencijos metu skaitys pranešimą, tema „Auganti e.prekyba: kaip spręsti tvarumo iššūkius?“, sako matantis, kad tvarumo versle vis garsiau reikalauja klientai, darbuotojai ir investuotojai.
                 
                    
„Pernai „Morgan Stanley“ atlikta apklausa parodė, kad beveik visus investuotojus domina tvarios investicijos, prieš kelerius metus „Harvard Business Review“ atliktas tyrimas atskleidė, kad 7 iš 10 vartotojų nori pirkti iš tvaraus verslo, o verslų įgyvendinamos tvarumo iniciatyvos ar darbuotojų savanorystės programos, gali būti svarbus įrankis darbuotojų pritraukimui. Ypač jaunoji karta vis dažniau renkasi prasmingą veiklą vykdantį darbdavį – tai rodo, kad jiems rūpi, kad įmonės veikla atitiktų jų vertybes.
Kad vyktų poslinkis tvarumo link, būtinos ilgalaikės pastangos. Rinktis tvarų kursą skatina ir tarptautinė teisė, ir institucijų, verslo, vartotojų prioritetai ir lūkesčiai. Taigi kiekvienai bendrovei vertėtų jau dabar pradėti ruoštis pokyčiams, pasidomėti Europos Sąjungos teisės aktais, išsiaiškinti, ar jų veikla atitinka tvarumo kriterijus, ar ir kada bendrovė privalės skelbti tvarumo ataskaitas, ir pasirūpinti, kad visa tam reikalinga informacija būtų gaunama laiku,“ – teigia A. Rutkauskas.
Kaip didinti konversijas naudojantis atsiskaitymo ir finansavimo sprendimais?
                 
                    
Augant elektroninės prekybos apimtims klientų konversija į pirkėjus tapo dar aktualesnė. Nauji apmokėjimo bei prekių pirkimo išsimokėtinai būdai leidžia pasiūlyti platesnes atsiskaitymo galimybes bei sutaupyti. Apie tai konferencijos metu kalbės „Neopay“ administracijos vadovas Aleksėjus Loskutovas.
„Konferencijoje nagrinėsime, kokią įtaką pardavimams turi skirtingų apmokėjimo būdų turėjimas ir kiek įtakos pardavimams turi galimybė mokėti išsimokėtinai. Patogus, greitas ir, žinoma, saugus atsiskaitymas e.versle yra vienas iš svarbiausių elementų. Kartais jam dėmesio skiriama per mažai, o svarba suprantama tik tuomet, kai apmokėjimas už prekę nepasiekia sąskaitos“, – komentuoja A. Loskutovas.
Kaip tapti milijonieriumi „Amazon“?
„Amazon“ prekės ženklų konsolidavimo verslas per pastaruosius metus pritraukė milijardines investicijas iš privataus ir rizikos kapitalo ir tai sukūrė neregėto aktyvumo antrinę rinka, kuri jau šimtus „Amazon“ prekybininkų pavertė milijonieriais. Vytautas Sakalas, „AMZ Crew“ partneris, konferencijoje atsakys į klausimą, kaip tuo gali pasinaudoti Lietuvos verslininkai.
„Pasaulis sparčiai keičiasi ir sumanūs verslai gali tuo labai sėkmingai pasinaudoti. Esant dideliam pigių pinigų kaip resurso pertekliui pasaulyje, labai dideli jų srautai 2020-2021 metais krypsta į įmones-agregatores, kurios supirkinėja, vysto ir plečia „Amazon“ elektroninės prekybos platformoje veikiančius nuosavus prekinius ženklus.
                 
                    
Tradiciškai manoma, kad verslo pardavimas – tai jo brandos, ženklaus mastelio ir didelių pasiekimų pasekmė. „Amazon“ ekosistema veikia kitaip – čia didelę vertę gali turėti ir 1-2 metų senumo e.verslai, jeigu tik jie atitinka agregatorių kriterijus. Paprastumas čia tampa ryškiu privalumu, o milijoną per metus-kitus galima uždirbti vienam žmogui „iš virtuvės”. Ko tam reikia ir apie ką reikia pagalvoti tokį verslą kuriant ar ruošiantis jį parduoti – apie tai ir pakalbėsime konferencijoje,“ – teigia V. Sakalas.
Šios ir dar daug kitų e.komercijos rinkos entuziastams ir profesionalams aktualių temų bus aptartos vienoje didžiausių e.komercijos konferencijų „E-komercija’21“ metu. Konferencija vyks rugsėjo 23 d. „Litexpo” parodų rūmuose. Daugiau informacijos rasti ir bilietus įsigyti galite čia.
 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                     
                     
                     
                    