Nepaisant ribojimų, „Hesburger“ pardavimai pernai traukėsi vos 2%

Tai gerokai mažesnis susitraukimas nei viso Lietuvos restoranų sektoriaus, kurio apyvarta, statistikos duomenimis, dėl pandemijos vien per pirmus vienuolika šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumažėjo 23,2%.
VŽ primena, kad 2020 m. didesnę dalį metų restoranų veikla buvo apribota, maistą leidžiant parduoti tik išsinešti arba užsisakant į namus.
„Hesburger“ tinklo pardavimai Latvijoje 2020 m. siekė 30,5 mln. Eur, o Estijoje – 27 mln. Eur.
Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. Eur – du nauji restoranai atvėrė duris Klaipėdoje ir Vilniuje balandžio pradžioje, ir dabar mūsų šalyje veikia iš viso 57 užkandinės.
„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus. Be to, atidarėme du naujus restoranus ir sėkmingai tęsėme visus suplanuotus statybų darbus padažų gamykloje Kauno rajone, kuri artimiausiais mėnesiais pradės savo veiklą“, – pranešime cituojama Ieva Salmela ,„Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.
Kauno rajone, Tirkiliškių kaime, jau užbaigtas 5.600 kv. metrų ploto gamyklos ir logistikos centro pastatas.
Investicijos į šį projektą sieks 15 mln. Eur, bus sukurta 20 naujų darbo vietų. Gamyklos pajėgumai sudarys 1.000 tonų padažų per metus.
Apie tai, kokius 2020 m. rodiklius prognozuoja kitos stambios maitinimo sektoriaus įmonės, skaitykite „VŽ Premium“.
Šiemet atidarys du naujus restoranus
Per šiuos metus „Hesburger“ planuoja pradėti statyti du naujus restoranus, bus tęsiama esamų renovacijos ir skaitmeninimas.
Pasak I. Salmelos, planuojama dar labiau sustiprinti mobiliosios „Hesburger“ programėlės funkcionalumą, kuri leidžia telefonu iš anksto užsisakyti maistą ir už jį sumokėti.
„Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja išankstinių užsakymų naudojantis mobiliąja programėle, taip pat populiarėja maisto išsinešti ir maisto pristatymo paslauga, leidžianti sumažinti kontaktus ir sutaupyti laiko. Visos šios modernios ir lanksčios maisto užsakymo galimybės tapo mūsų stiprybe įveikiant pandemijos iššūkius ir suvaržymus bei leido išvengti drastiško kritimo“, – sakė I. Salmela.
Anot jos, praėjusių metų pabaigoje Baltijos šalyse tyrimų bendrovės „Socio Uuringukeskus“ atliktas greito maisto rinkos tyrimas atskleidė, kad 2019 m. įprastai maistą prie kasos užsisakančių klientų dalis buvo 53%, o pernai ši dalis sumažėjo iki 42%.
Pasirinkusių užsisakyti per mobilią programėlę dalis išaugo nuo 10 iki 16%, o „drive-in“ paslaugą – nuo 9 iki 14% Taip pat išaugo naudojimasis pristatymo į namus paslaugomis: jei 2019 m. maždaug trečdalis respondentų jomis pasinaudojo bent kartą per mėnesį, tai 2020 m. šis skaičius siekė beveik 40%.
Bent kartą per savaitę maisto pristatymo paslaugomis besinaudojančių gyventojų dalis Lietuvoje per metus padvigubėjo – nuo 6 iki 12%.
Naujas vegetariškų patiekalų ženklas
Praėjusių metų balandį „Hesburger“ dar labiau išplėtė savo vegetariškų patiekalų asortimentą pristatydama naują „Veke™“ liniją ir pirmąjį jos produktą – sūrainį iš augalinių baltymų.
„Naujojo vegetariško sūrainio populiarumas patvirtino, kad klientai nori eksperimentuoti, išbandyti naujus skonius ir turėti galimybę rinktis iš platesnio vegetariškų patiekalų asortimento“, – pasakojo I. Salmela.
Remiantis rinkos tyrimu, vegetariški patiekalai greitojo maisto restoranuose domina 37% respondentų, moterys juos rinktųsi dažniau – beveik 40%, taip pat 35% vyrų.
Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 505 restoranai.