Nepaisant ribojimų, „Hesburger“ pardavimai pernai traukėsi vos 2%

Publikuota: 2021-01-11
Ieva Salmela, ,„Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė. Įmonės nuotr.
svg svg
Ieva Salmela, ,„Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė. Įmonės nuotr.
„Verslo žinios“

Didžiausio Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje 2020 m. pasiekė 31,7 mln. Eur ir buvo 2% mažesni nei 2019 m., kai sudarė 32 mln. Eur.

Tai gerokai mažesnis susitraukimas nei viso Lietuvos restoranų sektoriaus, kurio apyvarta, statistikos duomenimis, dėl pandemijos vien per pirmus vienuolika šių metų mėnesių, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumažėjo 23,2%.

VŽ primena, kad 2020 m. didesnę dalį metų restoranų veikla buvo apribota, maistą leidžiant parduoti tik išsinešti arba užsisakant į namus.

„Hesburger“ tinklo pardavimai Latvijoje 2020 m. siekė 30,5 mln. Eur, o Estijoje – 27 mln. Eur.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pernai į tinklo plėtrą Lietuvoje „Hesburger“ investavo 2 mln. Eur – du nauji restoranai atvėrė duris Klaipėdoje ir Vilniuje balandžio pradžioje, ir dabar mūsų šalyje veikia iš viso 57 užkandinės.

„Nepaisant pandemijos, dėl kurios teko kuriam laikui uždaryti restoranus, o vėliau riboti jų veiklą tiekiant maistą tik išsinešti, mums pernai pavyko išlaikyti beveik tokį patį pardavimų lygį, kaip ir prieš metus. Be to, atidarėme du naujus restoranus ir sėkmingai tęsėme visus suplanuotus statybų darbus padažų gamykloje Kauno rajone, kuri artimiausiais mėnesiais pradės savo veiklą“, – pranešime cituojama Ieva Salmela ,„Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.

Kauno rajone, Tirkiliškių kaime, jau užbaigtas 5.600 kv. metrų ploto gamyklos ir logistikos centro pastatas.

Investicijos į šį projektą sieks 15 mln. Eur, bus sukurta 20 naujų darbo vietų. Gamyklos pajėgumai sudarys 1.000 tonų padažų per metus.

Apie tai, kokius 2020 m. rodiklius prognozuoja kitos stambios maitinimo sektoriaus įmonės, skaitykite „VŽ Premium“.

Šiemet atidarys du naujus restoranus

Per šiuos metus „Hesburger“ planuoja pradėti statyti du naujus restoranus, bus tęsiama esamų renovacijos ir skaitmeninimas.

Pasak I. Salmelos, planuojama dar labiau sustiprinti mobiliosios „Hesburger“ programėlės funkcionalumą, kuri leidžia telefonu iš anksto užsisakyti maistą ir už jį sumokėti.

„Vartotojų įpročiai keičiasi, daugėja išankstinių užsakymų naudojantis mobiliąja programėle, taip pat populiarėja maisto išsinešti ir maisto pristatymo paslauga, leidžianti sumažinti kontaktus ir sutaupyti laiko. Visos šios modernios ir lanksčios maisto užsakymo galimybės tapo mūsų stiprybe įveikiant pandemijos iššūkius ir suvaržymus bei leido išvengti drastiško kritimo“, – sakė I. Salmela.

Anot jos, praėjusių metų pabaigoje Baltijos šalyse tyrimų bendrovės „Socio Uuringukeskus“ atliktas greito maisto rinkos tyrimas atskleidė, kad 2019 m. įprastai maistą prie kasos užsisakančių klientų dalis buvo 53%, o pernai ši dalis sumažėjo iki 42%.

Pasirinkusių užsisakyti per mobilią programėlę dalis išaugo nuo 10 iki 16%, o „drive-in“ paslaugą – nuo 9 iki 14% Taip pat išaugo naudojimasis pristatymo į namus paslaugomis: jei 2019 m. maždaug trečdalis respondentų jomis pasinaudojo bent kartą per mėnesį, tai 2020 m. šis skaičius siekė beveik 40%.

Bent kartą per savaitę maisto pristatymo paslaugomis besinaudojančių gyventojų dalis Lietuvoje per metus padvigubėjo – nuo 6 iki 12%.

Naujas vegetariškų patiekalų ženklas

Praėjusių metų balandį „Hesburger“ dar labiau išplėtė savo vegetariškų patiekalų asortimentą pristatydama naują „Veke™“ liniją ir pirmąjį jos produktą – sūrainį iš augalinių baltymų.

„Naujojo vegetariško sūrainio populiarumas patvirtino, kad klientai nori eksperimentuoti, išbandyti naujus skonius ir turėti galimybę rinktis iš platesnio vegetariškų patiekalų asortimento“, – pasakojo I. Salmela.

Remiantis rinkos tyrimu, vegetariški patiekalai greitojo maisto restoranuose domina 37% respondentų, moterys juos rinktųsi dažniau – beveik 40%, taip pat 35% vyrų.

Šiuo metu „Hesburger“ turi 155 restoranus visose Baltijos šalyse: 57 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 48 Estijoje. „Hesburger“ tinklas taip pat veikia Suomijoje (279), Rusijoje (39), Bulgarijoje (21), Ukrainoje (7), Vokietijoje (2) ir Baltarusijoje (2) – visą tinklą pasaulyje sudaro 505 restoranai.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Sitkūnų radijo stotis pradeda transliacijas pasaulio rusakalbiams apie karą Ukrainoje 1

Darbą nuo rugpjūčio pradžios atnaujino Sitkūnų radijo stotis Kauno rajone, ji vidurinėmis bangomis transliuos...

Rinkodara
2022.08.12
„Disney+“ aplenkė „Netflix“ pagal prenumeratorių skaičių

Didžiausia pasaulyje pramogų ir žiniasklaidos bendrovė „Walt Disney“ srautinio transliavimo paslaugos...

Rinkos
2022.08.11
„Paramount“ pelnas traukėsi trečdaliu

JAV žiniasklaidos milžinės „Paramount Global Inc.“ (ankstesnis pavadinimas „ViacomCBS Inc.“) antrojo metų...

Rinkos
2022.08.05
Naujienų portalai sutarė vienodai žymėti reklamas

Didieji naujienų portalai susitarė dėl vienodo rinkodaros turinio žymėjimo visose naujienų portalų...

Rinkodara
2022.07.28
„Respublikos leidiniams“, „Diena Media News“ ir „Lietuvos rytui“ skirtos baudos už klaidinančią reklamą 1

Laikraščių „Respublika“, „Kauno diena“, „Klaipėdos diena“ ir „Lietuvos ryto“ valdytojoms Vartotojų teisių...

Rinkodara
2022.07.18
„Netflix“ žada siūlyti pigesnius prenumeratos planus su reklama

„Netflix“ bendradarbiaus su „Microsoft“, kad savo klientams galėtų pasiūlyti pigesnių prenumeratos planų, į...

Inovacijos
2022.07.14
„Eurobarometro“ apklausa: ES piliečiai labiausiai pasitiki tradicine žiniasklaida 2

Televizija (75%) yra pagrindinis ES piliečių, ypač atstovaujančiųjų vyresniajai kartai, žinių šaltinis, rodo...

Rinkodara
2022.07.12
„Eltos“ direktore paskirta D. Juozaitytė, vyr. redaktoriumi – V. Bruveris 1

Naujienų agentūros „Elta“ direktore paskirta Daiva Juozaitytė, pastaruosius aštuonerius metus dirbusi „Delfi“...

Vadyba
2022.07.01
M. Skuodis: leidinių pristatymo kainas reikia didinti, kartu keisti žiniasklaidos rėmimo modelį

Lietuvos paštui pranešus apie planus nuo kitų metų maždaug du-tris kartus didinti leidinių prenumeratos...

Rinkodara
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
„Google“ Rusijos padalinys pateikė teismui bankroto pareiškimą 1

JAV technologijų milžinės „Google“ antrinė įmonė Rusijoje Maskvoje arbitražo teismui pateikė bankroto...

Inovacijos
2022.06.17
Architektai darbų turi metams į priekį, bet ramybės nėra Premium

Architektų biurai užsakymų gauna tiek, kad nors vežimu vežk, o ir į vežimą ne visada telpa. Vis dėlto...

Statyba ir NT
2022.06.16
Tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur

Lietuvos informacinei erdvei ir tautinių bendrijų žiniasklaidai stiprinti skirta 500.000 Eur, trečiadienį...

Rinkodara
2022.06.15
Į LRT tarybą Seimas siūlo D. Jastramskį, R. Gudauską, L. Matjošaitytę ir J. Pabrėžą

Seimo Kultūros komitetas trečiadienį pritarė keturių naujų LRT tarybos narių kandidatūroms.

Rinkodara
2022.06.15
D. Radzevičius: žiniasklaida nemoka daryti verslo Premium 5

Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius VŽ podkaste negaili kritikos žiniasklaidos...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Nepriklausoma Rusijos televizija „Dožd“ transliuos iš Rygos

Latvijos nacionalinė elektroninės žiniasklaidos taryba (NEPLP) pirmadienį nutarė suteikti licenciją...

Rinkodara
2022.06.06
„Bitės“ pelnas dvigubėjo, bet „Mezon“ kol kas nuostolingas Premium

UAB „Bitė Lietuva“ vertina, kad, nepaisant tebesitęsiančios pandemijos, pavyko pasiekti gerų rezultatų –...

Inovacijos
2022.06.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku