„Tele2“ atidarė nuosavą kontaktų centrą
Anksčiau privačių „Tele2“ klientų aptarnavimo paslaugas operatoriui teikė įmonė „Transcom Worldwide Vilnius“. Kaip VŽ rašė, pernai rudenį pranešta, kad „Tele2“ baigia kurti vidinį klientų aptarnavimo centrą ir ruošiasi atsisakyti „Transcom“ paslaugų. Verslo klientams „Tele2“ vidinis centras paslaugas teikia jau apie porą metų, o 2020 m. į jį turėtų būti perkeltas ir privačių klientų aptarnavimas.
„Šį sprendimą priimti paskatino mūsų prieš daugiau kaip dvejus metus įkurtas verslo klientų aptarnavimo centras Kaune. Pamatėme, kad vidaus komanda greičiau priima sprendimus, todėl gali sparčiau bei kokybiškiau aptarnauti klientus. Dabar gerąja praktika norime pasidalinti ir su privačiais klientais“, – bendrovės pranešime cituojamas Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Tele2“ su „Transcom“ dirbo nuo pat šio kontaktų centro veiklos pradžios Lietuvoje (2002 m.) ir buvo vienas didžiausių jo klientų šalyje.
„Džiaugiuosi, kad mums pavyko greitai suburti tokią stiprią komandą – dalį jos sudarėme iš turėtų vidinių resursų, o naujai įdarbinome daugiau nei 40 specialistų“, – komentuoja „Tele2“ vadovas.
Planuojama, kad naujasis operatoriaus kontaktų centras visą klientų srautą iš tarpininkų palaipsniui perims iki šių metų balandžio. Centre iš viso dirbs apie 100 darbuotojų.