Po Kinijos manipuliacijų „Twitter“ nebepriims reklamos iš valstybinės žiniasklaidos
„Mes norime apsaugoti sveiką diskursą ir atvirą pokalbį“, – „Twitter“ tinklaraščio įrašą cituoja „CNN Business“.
Socialinio tinklo atstovai pabrėžia, kad naujoji politika bus taikoma tik žiniasklaidos subjektams, kuriuos finansiniu ar redakciniu požiūriu tiesiogiai arba netiesiogiai kontroliuoja vyriausybės. Tokios žiniasklaidos priemonės toliau galės skelbti naujienas „Twitter“ platformoje ir bendrauti joje su skaitytojais. Jos tiesiog negalės mokėti už reklamą ir pranešimų pasiekiamumo didinimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai