2019-07-01 16:47

„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Vilijos Jankutės-Kopūstės (VŽ) nuotr.
Vilijos Jankutės-Kopūstės (VŽ) nuotr.
Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su ligšioliniais partneriais – kūrybine reklamos agentūra „All Caps“.

„All Caps“ laimėjo kelionių organizatoriaus rengtą kūrybinės reklamos agentūros konkursą.

Agentūra padės kūrybiškai įgyvendinti „Tez Tour“ užsibrėžtus uždavinius kuriant įmonės įvaizdį ir visuomenei pristatant siūlomas paslaugas.

Reklamos agentūra „All Caps“ bendradarbiavimą su tarptautiniu kelionių organizatoriumi pradėjo 2010 m.

VŽ rašė, kad birželį „Tez Tour“ nusprendė pratęsti bendradarbiavimą ir su ligtoliniais komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“).

„Šiemet turizmo sektorius konkurencingas kaip niekad. Tokiu laikotarpiu įmonės stabilumas ir partnerių palaikymas – itin svarbu“, – išplatintame pranešime teigė Aleksandras Sukovas, „Tez Tour Lietuva“ direktorius, pridurdamas, kad pratęsdama sutartį agentūra ne tik užsitikrino komunikacijos tęstinumą itin aktyviu vasaros sezonu, bet ir simboliškai paminėjo 10 m. trunkančią partnerystę su „vipcommunications“.

Pasak A. Sukovo, būtent ilgametė patirtis leidžia tinkamai reaguoti į sektoriaus pokyčius.

Pagrindinis „Tez Tour“ produktas – poilsinės bei pažintinės kelionės lėktuvu. Ji yra antra didžiausia Lietuvoje kelionių užsakomaisiais skrydžiais organizatorė.

VŽ rašė, kad pernai su „Tez Tour“ iš Lietuvos užsakomaisiais reisais keliavo 157.000 turistų, 48% daugiau nei 2017 m. Organizatorės pajamos 2018 m. padidėjo 38%, iki 94,3 mln. Eur.

Tiesa, pelno rodikliai prastėjo: grynojo pelno 2018 m. uždirbta 0,14 mln. Eur, nors 2017 m. jis sudarė 1,871 mln. Eur.

Kodėl sumenko „Tez Tour“ pelnas, skaitykite „VŽ premium“.

52795
130817
52791