2019-06-13 12:29

„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Vilijos Jankutės-Kopūstės (VŽ) nuotr.
Vilijos Jankutės-Kopūstės (VŽ) nuotr.
Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“ („vipcommunications“).

„Šiemet turizmo sektorius konkurencingas kaip niekad. Tokiu laikotarpiu įmonės stabilumas ir partnerių palaikymas – itin svarbu“, – išplatintame pranešime cituojamas Aleksandras Sukovas, „Tez Tour Lietuva“ direktorius, pridurdamas, kad pratęsdama sutartį agentūra ne tik užsitikrino komunikacijos tęstinumą itin aktyviu vasaros sezonu, bet ir simboliškai paminėjo 10 m. trunkančią partnerystę su „vipcommunications“.

Pasak p. Sukovo, būtent ilgametė patirtis leidžia tinkamai reaguoti į sektoriaus pokyčius.

Pernai „Tez Tour Lietuva“ aptarnavo 157.000 žmonių. Šiais metais tikimąsi nedidelio augimo – iki 160.000. Vienas iš strateginių įmonės tikslų – išlaikyti rinkos lyderio pozicijas.

Pagrindinis „Tez Tour“ produktas – poilsinės kelionės, kurios sudaro 95% pasiūlos.

„Turime unikalių krypčių, taip pat dažnai siūlome poilsiautojų iš Lietuvos jau pamėgtus viešbučių tinklus, kurių neturi kiti kelionių organizatoriai. Komunikacijos agentūra svarbi mūsų konkurenciniams pranašumams bei galutiniam vartotojui teikiamoms pridėtinėms vertėms išryškinti“, – sako p. Sukovas.

VŽ rašė, kad „Tez Tour“ 2018-uosius vadina rekordiniais metais. Bendrovės pajamos, preliminariais duomenimis, didėjo daugiau kaip 30%, iki 94,3 mln. Eur.

52795
130817
52791