Naujas „Hesburger“ šuolis: pardavimai Lietuvoje padidėjo 30%

Lietuvoje „Hesburger“ pardavimai jau kelis metų iš eilės auga sparčiausiai tarp visų Baltijos šalių: tinklo pardavimai Estijoje 2017 m. kilo 8,3% iki 21,98 mln. Eur, o Latvijoje – 13,3%, iki 22,47 mln. Eur.
„Praėjusieji metai „Hesburger“ tinklui Lietuvoje buvo ypatingi: restoranų skaičius pasiekė 50, o apyvartos augimo apimtys buvo rekordinės“, – pranešime spaudai cituojama Ieva Salmela, „Hesburger“ tarptautinės plėtros direktorė.
Bendrovės teigimu, per veiklos Lietuvoje dešimtmetį „Hesburger“ į tinklo plėtrą jau investavo 44,4 mln. Eur. Praėjusių metų investicijos sudarė 5,1 mln. Eur.
2017 m. Lietuvoje atidaryti 4 nauji restoranai: trys iš jų Vilniuje bei Kaune, taip pat įžengta į Tauragę.
2018 m. planai
„Nemažindami plėtros tempų jau pirmosiomis šių metų dienomis atidarėme 51-ąjį tinklo restoraną Klaipėdoje“, – sako p. Salmela.
Pasak jos, šiemet visose trijose šalyse tinklas bus toliau plečiamas.
„Netrukus klientams pasiūlysime naujovių, pagrįstų mobiliosiomis technologijomis, kurios leis klientus aptarnauti pigiau ir greičiau“, – kalba p. Salmela.
Kitas greito maisto restoranų tinklas – „McDonald‘s“ – savo rezultatų Lietuvoje nėra paskelbęs. 2017 m. lapkritį VŽ rašė, kad „McDonald‘s“ planuoja kasmet atidaryti vidutiniškai po vieną naują restoraną Lietuvoje. Lapkritį „McDonald‘s“ turėjo 13 restoranų Lietuvoje ir 35 Baltijos šalyse.
„Hesburger“ – Suomijoje įsikūrusi šeimos bendrovė, jos istorija prasidėjo prieš 50 metų. Pirmasis „Hesburger“ restoranas duris atvėrė 1980 m. Turku mieste. Iš viso 457 „Hesburger“ restoranų dirba daugiau kaip 6.700 darbuotojų. Lietuvoje bendrovė veikia nuo 2007 m., šiuo metu 51-ame restorane dirba 618 žmonių.