2017-12-28 13:32

Paprastas būdas pardavimams padvigubinti

Gerda Venckevičiūtė, kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė: „Jei pagrindinis pardavėjų taikinys yra tik mokios įmonės, bendrovės nauji pardavimai gali išaugti penktadaliu ir daugiau.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Gerda Venckevičiūtė, kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė: „Jei pagrindinis pardavėjų taikinys yra tik mokios įmonės, bendrovės nauji pardavimai gali išaugti penktadaliu ir daugiau.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Neretai įmonės klientams, kurių nepažįsta, taiko išankstinį apmokėjimą. Nors taip ir galima apsidrausti nuo nemokių klientų, jei šis metodas naudojamas visiems be išimties, prarandama nemažai potencialių pirkėjų.

Su mokumo problemomis susiduriantis klientas nėra pats geidžiamiausias, todėl juos atsijojus ne tik sumažinama rizika, bet ir galima parduoti daugiau, nes paprasčiausiai pardavėjai neeikvoja laiko. Dažnai įmonių pardavimų skyriai, atsirinkdami tikslinius klientus, daugiausia dėmesio kreipia į 3 kriterijus: koks įmonės veiklos sektorius, kokia jos apyvarta ir kiek darbuotojų bendrovėje dirba.

„Tačiau yra dar ir ketvirtas elementas: klientų mokumas. Nes mokių klientų yra daug, tad verta koncentruotis būtent į juos. Juk jei įmonės vadovas sprendžia išgyvenimo klausimus, jam veikiausiai neįdomūs inovacijų ar, tarkim, reklamos pasiūlymai. Todėl jei pirkėjai būtų tinkamai įvertinti pirminėje atrankoje, pardavėjų pastangos parduoti pasidarytų kur kas kryptingesnės“, – nurodo dr. Gerda Venckevičiūtė, kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė.

52795
130817
52791