Paprastas būdas pardavimams padvigubinti

Su mokumo problemomis susiduriantis klientas nėra pats geidžiamiausias, todėl juos atsijojus ne tik sumažinama rizika, bet ir galima parduoti daugiau, nes paprasčiausiai pardavėjai neeikvoja laiko. Dažnai įmonių pardavimų skyriai, atsirinkdami tikslinius klientus, daugiausia dėmesio kreipia į 3 kriterijus: koks įmonės veiklos sektorius, kokia jos apyvarta ir kiek darbuotojų bendrovėje dirba.
„Tačiau yra dar ir ketvirtas elementas: klientų mokumas. Nes mokių klientų yra daug, tad verta koncentruotis būtent į juos. Juk jei įmonės vadovas sprendžia išgyvenimo klausimus, jam veikiausiai neįdomūs inovacijų ar, tarkim, reklamos pasiūlymai. Todėl jei pirkėjai būtų tinkamai įvertinti pirminėje atrankoje, pardavėjų pastangos parduoti pasidarytų kur kas kryptingesnės“, – nurodo dr. Gerda Venckevičiūtė, kredito biuro „Creditinfo“ Pardavimų ir klientų departamento vadovė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai